Ik blijf dat soort plaatjes gelijk lelijk vinden. Het is het net niet.quote:
Joh, ik ook.. maar klimaat is wel het laatste waar ik me zorgen over maak. (let wel, ik zeg niet milieu)quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik heb geen kinderen maar ik zie het somber in allemaal.
Dat kan voor een tijdje werkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
aggegraat met wat extra diesel op het balkon natuurlijk
Vaccinaties zijn nodig en als je je kinderen er van onthoudt vind ik dat misdadig. Qua controle maatschappij ben ik het wel met je eens dwz dat ik een enorme jeuk krijg van wat er wel en niet deugt. Er is totaal doorgeschoten in wat wel en niet acceptabel is en daar ben ik het niet mee eens. Het is terug naar de jaren 50quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh, ik ook.. maar klimaat is wel het laatste waar ik me zorgen over maak. (let wel, ik zeg niet milieu)
Ik maak me meer zorgen over een controle maatschappij en eenheidsworst opgehokt en gevaccineerd in 15 minuten steden zonder bezit en met een paar deug credits.
Wat die vaccinaties betreft ben ik het zeker met je eens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaccinaties zijn nodig en als je je kinderen er van onthoudt vind ik dat misdadig. Qua controle maatschappij ben ik het wel met je eens dwz dat ik een enorme jeuk krijg van wat er wel en niet deugt. Er is totaal doorgeschoten in wat wel en niet acceptabel is en daar ben ik het niet mee eens. Het is terug naar de jaren 50
Fair enough. Ben ook niet tegen vaccinaties, echter laten we ze goed testen voordat we ze opdringen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaccinaties zijn nodig en als je je kinderen er van onthoudt vind ik dat misdadig. Qua controle maatschappij ben ik het wel met je eens dwz dat ik een enorme jeuk krijg van wat er wel en niet deugt. Er is totaal doorgeschoten in wat wel en niet acceptabel is en daar ben ik het niet mee eens. Het is terug naar de jaren 50
Het blijft je eigen keus natuurlijk, ik neem aan dat je op covid doelt. Ook zijn er wel degelijk mensen aan covid overleden en lagen de IC's in ziekenhuizen tot de nok toe vol. Het was niet een griepje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough. Ben ook niet tegen vaccinaties, echter laten we ze goed testen voordat we ze opdringen.
In principe worden vaccinaties tot in den treuren getest. Zeker in Nederland. In de VS zijn ze (of waren ze?) daar een stuk soepeler in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough. Ben ook niet tegen vaccinaties, echter laten we ze goed testen voordat we ze opdringen.
Laat ik het zo zeggen: Ik vond het het meest heldere inkijkje in gedrag van "een" maatschappij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft je eigen keus natuurlijk, ik neem aan dat je op covid doelt. Ook zijn er wel degelijk mensen aan covid overleden en lagen de IC's in ziekenhuizen tot de nok toe vol. Het was niet een griepje.
Ik was er ook niet blij mee maar ik heb het wel genomen. De laatste oproep heb ik wel genegeerd, ik had niet de indruk dat het nog dodelijk was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In principe worden vaccinaties tot in den treuren getest. Zeker in Nederland. In de VS zijn ze (of waren ze?) daar een stuk soepeler in.
Klopt. (al kun je aan sommige landen vragen waar en hoe die treurende waren waarop het werd getest)quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In principe worden vaccinaties tot in den treuren getest. Zeker in Nederland. In de VS zijn ze (of waren ze?) daar een stuk soepeler in.
Ik heb vorig jaar nog een corona prik gehad. En een griepprik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er ook niet blij mee maar ik heb het wel genomen. De laatste oproep heb ik wel genegeerd, ik had niet de indruk dat het nog dodelijk was.
Ik kan me daar wel een beetje in vinden maar de cijfers logen er ook niet om. Waar ik me in kan vinden is dat er drastische maatregelen genomen zijn waarvan (ja achteraf kijk je een koe in z'n kont) denk was dat allemaal nodig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik vond het het meest heldere inkijkje in gedrag van "een" maatschappij.
En ik heb er een bittere nasmaak over.
Mijn ouders ook, zelfs mijn kinderen ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er ook niet blij mee maar ik heb het wel genomen. De laatste oproep heb ik wel genegeerd, ik had niet de indruk dat het nog dodelijk was.
Nou ik heb heel lang getwijfeld hoor. En mijn zus moest mee toen ik uiteindelijk die prik kreeg, ik was bang dat ik ter plekke dood zou vallenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, zelfs mijn kinderen ook
Ik heb mijn mening gegeven, maar meer niet, besef me ook dat ik er net zo goed naast kon zitten. Heb iedereen in zijn/haar waarde gelaten. Lets hope all for the best.
Ja maar de leugens en censuur, de "wraak" maatregelen tegen ongevaccineerden... DAT zit me dwars. Dat is geen democratie meer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel een beetje in vinden maar de cijfers logen er ook niet om. Waar ik me in kan vinden is dat er drastische maatregelen genomen zijn waarvan (ja achteraf kijk je een koe in z'n kont) denk was dat allemaal nodig.
Griepprik? Of Covid prik ? Krijg je dan een oproep, of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef chufi het volgende:
Vorig jaar hen ik overgeslagen .. dit jaar wel
Ja dat was wel een dingetje. Je kwam nergens binnen zonder je QR code dat je een vaccinatie had. Ik ging uit eten en moest een nieuwe mobiel aanschaffen omdat mijn (nog goed werkende) mobiel die app niet aankonquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar de leugens en censuur, de "wraak" maatregelen tegen ongevaccineerden... DAT zit me dwars. Dat is geen democratie meer.
allebei .. griep van de dokter en corona van het Rijks GGDquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Griepprik? Of Covid prik ? Krijg je dan een oproep, of hoe werkt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |