Dat gaat het wordenquote:

Dit is gewoon wat BB wilt zien, dus veranderen ze daar niets aan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nadeel is ook die suite, dat geeft ze ook de mogelijkheid. Die suite had allang dicht moeten zijn, allemaal op 1 kamer

Die hadden al lang een vliegtuig met een banner voor hun verwacht. De arrogantie van dat groepje is gewoon ziek.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:20 schreef Verity het volgende:
BB geef ze ff een verrekijker via de vending machine. Ze zijn al zo lang aan het vliegtuigspotten.

Dat is bij Jordy veel minder geworden. Die wordt daar steeds over aangesproken door zowel Jane als Pootje enzo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy pissig om wat hij zelf ook overdadig veel doet

Toch nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is bij Jordy veel minder geworden. Die wordt daar steeds over aangesproken door zowel Jane als Pootje enzo.

Het constant op een forum afzeiken van personen die aan een programma meedoen is nu ook niet bepaald volwassen te noemen...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet normaal dat gekrijs van jane. Jezus is een volwassen vrouw

okquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is bij Jordy veel minder geworden. Die wordt daar steeds over aangesproken door zowel Jane als Pootje enzo.

Ik vermoed dat ze al weten dat er geen vliegtuigjes komen. Afgelopen jaren hadden ze het erg vaak over, dit jaar heb ik de bewoners maar een enkele keer horen zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hadden al lang een vliegtuig met een banner voor hun verwacht. De arrogantie van dat groepje is gewoon ziek.

Dacht ook dat het van te voren gemeld was dat er dit keer geen vliegtuigjes kwamen....Had het ergens gelezen....Ze hebben het er ook niet echt over,,,,,,quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze al weten dat er geen vliegtuigjes komen. Afgelopen jaren hadden ze het erg vaak over, dit jaar heb ik de bewoners maar een enkele keer horen zeggen.

Ik hoor Jane nog wel gillen van plezier tot ergernis van Jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Het wordt echt met de dag erger dat buitensluiten van Jane en Axel.

Het zegt ook meer over Jordy zelf dan over Jane.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor Jane nog wel gillen van plezier tot ergernis van Jordy![]()
twinstreams, wij mogen niet meelachen![]()

Nope, wij zijn verplicht om naar dit arrogante klutje te kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor Jane nog wel gillen van plezier tot ergernis van Jordy![]()
twinstreams, wij mogen niet meelachen![]()

Nou, je kunt ze tenminste horen met die lol...is beter als niks.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, wij zijn verplicht om naar dit arrogante klutje te kijken![]()
Ik zie echt liever mensen die lol hebben.

Misschien wel beter voor onze orenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, wij zijn verplicht om naar dit arrogante klutje te kijken![]()
Ik zie echt liever mensen die lol hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |