Beelen is geen jonge garde meerquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie hem wel stappen maken. Het is te weinig voorlopig, maar als hij blijft spelen zie ik er echt een degelijke centrale verdediger met iets extra's in.
Ik denk echt dat die maanden onder Priske een hoop spelers achteruit hebben laten gaan en dat het gebrek aan begeleiding en duidelijke spelopvatting een spoor heeft getrokken dat je o.a. terugziet in de achteruitgang van zelfvertrouwen, rust aan de bal en de positionering zonder bal niet alleen bij Beelen maar bij een hoop leden van de selectie, in het bijzonder de jongere garde.
Bepaalde users hier suggereerden einde vorig seizoen/begin dit seizoen dat Beelen toch wel ontzettend goed was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beelen is geen jonge garde meer
HIj maakt teveel fouten met name in de 1 tegen 1 is hij best wel zwak.
Voor de Nederlandse competitie is hij wel geschikt. Het kan ook door de speelwijze geweest zijn dat hij best wel veel fouten heeft gemaakt dit seizoen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bepaalde users hier suggereerden einde vorig seizoen/begin dit seizoen dat Beelen toch wel ontzettend goed was.
Hij is een beetje vergelijkbaar met Boscagli.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bepaalde users hier suggereerden einde vorig seizoen/begin dit seizoen dat Beelen toch wel ontzettend goed was.
Dacht men van PSV ook...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is een beetje vergelijkbaar met Boscagli.
Gevoelig puntje schijnbaar. Ai.quote:
haha komen trollen en als je de deksel op je neus krijgt huilenquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Gevoelig puntje schijnbaar. Ai.
Trollen? Dat is jouw vakgebied volgens mij. Aan het begin van dit jaar waren er hier users die zeiden dat Beelen heel goed was. Zelden op een foutje te betrappen en voetballend heel sterk. Ik vond dat toen al meevallen en nu blijkt inderdaad dat hij er niet zoveel van kanquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
haha komen trollen en als je de deksel op je neus krijgt huilen
Klopt hoor. Spelers groeien soms niet door of lijken beter dan ze zijn. Groeien soms boven zichzelf uit etc etc. Carrière loopt niet altijd lineair omhoog. Maar waarom ben jij dan elke keer zo gepikeerd als dit ook over Schouten, Veerman wordt geroepen als iedereen roept dat ze gewoon niet zo goed zijn? Wat betreft Beelen heb je gelijk verder. Kan precies in dat rijtje. Alleen werd Beelen niet genoemd als de opvolger van ... Bij Real Madrid.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Trollen? Dat is jouw vakgebied volgens mij. Aan het begin van dit jaar waren er hier users die zeiden dat Beelen heel goed was. Zelden op een foutje te betrappen en voetballend heel sterk. Ik vond dat toen al meevallen en nu blijkt inderdaad dat hij er niet zoveel van kanDat heeft toch weinig met trollen te maken?
Bij die tweede had die gozer de val al ingezet voor het contact daar was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook best bizar dat de VAR bij de ene niet ingreep en hij de andere wel. Zelden 2 situaties gezien die zo enorm identiek aan elkaar waren als deze.
Nee bij de eerste niet wou je zeggen. Kijk de herhaling eens terug zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij die tweede had die gozer de val al ingezet voor het contact daar was.
Dom van Beelen, zielig van die Inter speler en enorm treurig dat de VAR niet meer ballen toont.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee bij de eerste niet wou je zeggen. Kijk de herhaling eens terug zou ik zeggen.
[ link | afbeelding ]photo upload
Los van dat Beelen er geen reet van kan trouwens.
Hier kan je toch nooit een pingel voor gevenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee bij de eerste niet wou je zeggen. Kijk de herhaling eens terug zou ik zeggen.
Geen idee of het bewust is maar anders wel slim opgezocht door dat been te laten slepen. Het vertekend denk ik ook wat het beeld dat je dit slow motion bekijkt. Als je op snelheid ligt en uit eindelijk is er wel contact valt het nog te verdedigen dat de VAR niet ingrijpt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
De scheidsrechter kan hier gemakkelijk voor vallen en valt in dezen niets op te merken. Het is de VAR die hem op z'n minst bij hen had moeten roepen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hier kan je toch nooit een pingel voor geven
beelen zijn voet staat gewoon stil en 2 seconde later loopt die goser er tegenaan
als je dit niet kan analiseren heb je niets op dit niveau te zoeken als schijtsrechter en var
Dat was gewoon lomp van Calhanoglu en Moder zag hem niet eens aankomen, totaal onvergelijkbaar. Het was wel een rare en totaal onnodige actie, maar totaal geen twijfelgeval.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen idee of het bewust is maar anders wel slim opgezocht door dat been te laten slepen. Het vertekend denk ik ook wat het beeld dat je dit slow motion bekijkt. Als je op snelheid ligt en uit eindelijk is er wel contact valt het nog te verdedigen dat de VAR niet ingrijpt.
Feyenoord mag denk ik ook niet mopperen over de eigen strafschop dat was ook wel vrij licht.
Witte probeert weer eens lollertrollend onzin recht te lullenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was gewoon lomp van Calhanoglu en Moder zag hem niet eens aankomen, totaal onvergelijkbaar. Het was wel een rare en totaal onnodige actie, maar totaal geen twijfelgeval.
Ik vind beide strafschoppen vrij licht ben sowieso van mening dat je buiten tweede keeper spelen en echt overduidelijke onderuit schoppen überhaupt geen strafschoppen zou moeten geven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Witte probeert weer eens lollertrollend onzin recht te lullen
quote:Een ME-training is afgelopen maandag uit de hand gelopen, doordat een groep Feyenoord-hooligans zich ernstig misdroeg. Ze hadden zich als vrijwilligers opgegeven voor de oefening, maar waren niet gescreend. De Politieacademie past de werkwijze naar aanleiding van het incident aan.
De mannen hadden gereageerd op een algemene oproep om te worden ingezet bij een training van ME’ers op het oefenterrein van de Politieacademie in Ossendrecht. Dat gebeurt volgens een woordvoerder vaker, maar deze keer nam het oefengevecht serieuze vormen aan. ,,De emoties liepen te hoog op”, aldus de woordvoerder. De training is daarop afgebroken en de mannen zijn van het terrein gestuurd. Daarbij moest ‘enige dwang’ worden gebruikt, aldus de woordvoerder. Eén persoon is kort aangehouden.
Volgens ingewijden waren onder de deelnemers meerdere bekende Feyenoordhooligans die eerder met de politie in aanraking zijn gekomen. Dat was voor de training niet bekend. ,,Volgens de wet mogen we mensen voor zulke gelegenheden niet screenen, omdat het geen formele politietaak is”, zegt de woordvoerder.
Naar aanleiding van het incident zal de Politieacademie voortaan niet meer werken met vrijwilligers voor zulke oefeningen: vanaf nu zullen daar mensen voor worden ingehuurd. ,,We hebben besloten dat we dit voortaan op een andere manier gaan doen.”
‘Vergas Paul van Dorst’
Dezelfde dag is in Rotterdam-Noord een bedreigende tekst aangetroffen die ook de signatuur van Feyenoord-hooligans heeft. Vlakbij een viaduct in Rotterdam-Noord was op straat de tekst Hitlers vorst, vergas Paul van Dorst gespoten. Van Dorst is de oprichter van de Roze Kameraden en was al eerder slachtoffer van Feyenoord-hooligans. Vrijwel dezelfde tekst stond drie jaar geleden op een spandoek in Tirana, waar Feyenoord toen de finale van de Conference League speelde.
Van Dorst gaat aangifte doen naar aanleiding van de bedreigende tekst. De politie bevestigt de melding, Stadsbeheer heeft de tekst woensdag direct verwijderd. Rondom de kreet waren ook verschillende kreten gespoten die in verband worden gebracht met de harde kern van Feyenoord, zoals De Noordzijde en JHK (wat staat voor Joden hebben kanker). Ook die zijn weggehaald.
De bedenker van de spandoeken tegen Van Dorst in 2022, hooligan Max V., werd later veroordeeld tot twee jaar cel. Hij was ook het brein achter andere acties, waaronder een gecoördineerde aanval op ME’ers in december 2022. Max V. kwam twee maanden geleden vrij. Zijn advocaat was woensdag niet bereikbaar voor commentaar.
Mikpunt
Van Dorst richtte in 2021 de Roze Kameraden op, een groep Feyenoordsupporters die zich identificeren als LHBTIQ+. Korte tijd later werd zijn sportschool in Rotterdam-Zuid in brand gestoken en bespoten met teksten als KK homo’s sterf. Een jaar later was hij het mikpunt van drie schokkende spandoeken in Tirana: op eentje stond Hitler onze vorst, vergas Paul van Dorst, op een tweede werd zijn moeder beledigd en op een derde stond Roze Kameraden spreading hiv since 2021.
Van Dorst figureerde eind vorig jaar in een uitzending van BOOS over de harde kern van Feyenoord, die veel losmaakte. Daarin werd ook kritiek geuit op de club, omdat die samenwerkt met omstreden supportersgroepen als Rotterdam Radicals, die is opgericht door Max V. Ook burgemeester Carola Schouten reageerde daar kritisch op.
Het overgrote deel van het Legioen liet zich dit seizoen juist van z’n beste kant zien: met name rond de Champions League-wedstrijden van Feyenoord was de sfeer geweldig en incidenten bleven uit.
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-agenten~ab2a36f6/
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:11 schreef Nober het volgende:
Feyenoord-hooligans komen als ‘vrijwilligers’ naar ME-training, maar gaan in gevecht met agenten
[..]
Idd op de hakken trappen/staan in de 16 gewoon niet bestraffen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind beide strafschoppen vrij licht ben sowieso van mening dat je buiten tweede keeper spelen en echt overduidelijke onderuit schoppen überhaupt geen strafschoppen zou moeten geven.
Indirecte vrije trap is veel spectaculairder en voor zo'n ongelukkige overtreding ook meer dan voldoende straf.
Los daarvan zou Robin van Persie eens een boekje over het organiseren van je restverdediging moeten lezen. Tactisch was het weer niet best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |