Met hun F*yenoord. Lol.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Twente-supporters wouden er een HEL van maken.
Haha
Woudenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha
woudenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha
0-2 achter in een kwartiertje tijd tegen een Feyenoord wat nooit scoort, dat zou ik wel een HEL noemen persoonlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha
Ik zou er niks op tegen hebben als iedere Twente supporter gewoon te werk gesteld word in een kamp.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha
Hwang erbij scheelt ook natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is nog maar een kwartiertje maar lang geleden dat ze zo lekker gespeeld hebben als vandaag hoor.
Dat zal flink wennen worden voor Drizzt.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ik zou er niks op tegen hebben als iedere Twente supporter gewoon te werk gesteld word in een kamp.
Arrogante klote club en idem dito supporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |