Je leest een waardeoordeel die er niet stond, maar dit geheel terzijde.quote:
Van Seats and Sofas zekerquote:
Niet zo liegen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:11 schreef Wotte het volgende:
Van Persie tactisch onbenul genoemd in het Feyenoord topic. Zo, ik zit er klaar voor.
in het Feyenoord topic mogen 80% van de mensen daar naar het pieter baan centrumquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:11 schreef Wotte het volgende:
Van Persie tactisch onbenul genoemd in het Feyenoord topic. Zo, ik zit er klaar voor.
Bad assquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:11 schreef Wotte het volgende:
ik heb @chufi nog niet gespot maar ik ben er wel zeker van dat hij later gaat aanschuivenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk zeer uit naar de Madrileense derby.
Het gaat vaak al mis daar dat het gros niet uit de volkswijk komt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het Feyenoord topic mogen 80% van de mensen daar naar het pieter baan centrum
Ik ga wel kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs @:Coco gaat waarschijnlijk niet kijken. Overigens gisteren Cocototo gewonnen maar niks over gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |