abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 maart 2025 @ 21:33:38 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217013300
Het is verreweg de opvallendste naam in de opstelling van Feyenoord voor de Champions League-return tegen Internazionale: Aymen Sliti. Wie is deze achttienjarige linksbuiten, die voor de leeuwen wordt gegooid door trainer Robin van Persie? VoetbalPrimeur stelt hem aan je voor.

Sliti werd bijna negentien jaar geleden, op 24 maart 2006, geboren in het Overijsselse Hengelo. Via de lokale amateurclub HVV Tubantia kwam hij terecht in de jeugdopleiding van FC Twente, waar hij veel indruk maakte. Dat viel ook Feyenoord op. De Rotterdammers haalden Sliti in 2020 naar Rotterdam.

Dit seizoen speelt Sliti zijn wedstrijden in Feyenoord O19. In de academie van de Rotterdamse club kreeg hij twee jaar lang te maken met Van Persie. Na diens eerste dag als hoofdtrainer van Feyenoord viel de naam al van Sliti – en die van zijn generatiegenoten Shaqueel van Persie, Fabiano Rust, Djomar Giersthove en Jan Plug.

"Dat zijn allemaal mannen die ik een jaar geleden toevallig een jaar lang heb mogen coachen", liet Van Persie enkele weken geleden optekenen. "Die ken ik allemaal heel goed en ik denk dat hun grote voordeel is, dat zij te maken krijgen met een trainer, die de jeugd een kans geeft. En dat was de afgelopen jaren ook al zo."

Nu wordt Sliti voor de leeuwen gegooid door Van Persie, zonder ook maar één officiële minuut in Feyenoord 1 op de teller. Wel zat de jonge aanvaller al regelmatig bij de wedstrijdselectie, bijvoorbeeld in de Champions League tegen AC Milan (1-1 in De Kuip) en vorige week tegen Inter (0-2 verlies). Ook maakte hij 'Europese' vlieguren in de Youth League.

Het verrassende debuut van Sliti valt terug te voeren naar de vele blessures bij Feyenoord. Van Persie moet flink improviseren en moet het dinsdagavond in Milaan ook nog stellen zonder de geblesseerd geraakte Igor Paixão. Ook Ibrahim Osman ontbreekt, door een schorsing.

Sliti: klassieke buitenspeler met enorme longinhoud
"Sliti is een leuke buitenspeler om aan het werk te zien. Het is echt een klassieke buitenspeler die buitenom zijn man passeert en vervolgens een goede voorzet in huis heeft", vertelde X-bekendheid Feyenoord Youth Watcher in november aan RTV Rijnmond over zijn kwaliteiten. "Daarnaast heeft hij een enorme longinhoud, waardoor hij geschikt lijkt voor het werk dat een speler op deze positie in het eerste van Feyenoord moet verrichten."

Wel heeft Sliti een verbeterpunt. "Buitenspelers bij Feyenoord 1 komen vaak naar binnen en scoren daaruit vaak, die effectiviteit kan bij hem beter", klinkt het. "Door zijn goede trap geeft hij veel assists, maar je zou meer goals mogen verwachten van een buitenspeler met zijn kwaliteiten."

Door de toenmalige hoofd jeugdopleiding Rini Coolen werd Sliti een kleine twee jaar geleden op de clubsite getypeerd als een 'snelle, creatieve, linksbenige buitenspeler met een hoog rendement in het scoren van doelpunten en het geven van assists'.

Sliti, die uitkomt voor Oranje O19 en ook Tunesische roots heeft, staat tot medio 2026 onder contract in De Kuip. Bij die contractverlenging sprak hij de hoop uit ooit te mogen debuteren voor Feyenoord. "Uiteraard blijf ik iedere dag keihard werken voor dit ultieme doel." Dinsdagavond is het zover, in een vol San Siro, in de achtste finales van de Champions League.

https://www.voetbalprimeu(...)-aymen-sliti-18.html

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin dinsdag 11 maart 2025 @ 22:17:05 #2
35723 crew  GGMM
pi_217014089
Kan het duidelijk allemaal niet belopen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 maart 2025 @ 22:18:17 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_217014111
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef GGMM het volgende:
Kan het duidelijk allemaal niet belopen
Over z'n hoogtepunt heen idd. Beste tijd gehad. Van de hand doen nu je nog een goed bedrag kunt krijgen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217014786
Verstandige jongen die ver gaat komen
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 08:25:32 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217016722
2005 vibes met het openen van dit topic hoor.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 11:54:55 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217018820
Markeer mijn woorden:

Dit wordt een fiasco van jewelste!
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 woensdag 12 maart 2025 @ 13:05:44 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_217019553
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2025 08:25 schreef onlogisch het volgende:
2005 vibes met het openen van dit topic hoor.
VBL / Messi, de nieuwe wereldster.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Kan geen plaatje van hem vinden.

Klein ventje uit Argentinië gaf geen link.

Maar wat een koelbloedige nieuwe held. Maakte eerst 3 werelddoelpunten en leidde Argentinië naar de finale van het jeugd-WK. Gekozen tot speler van het toernooi, met Piet deVisser als voorzitter moet dat wel een goede keuze zijn.

In de finale blijft ie cool en neemt als een echte prof het voortouw. 2 maal de penaltie genomen.

2 maal gescoord.

Barca gaat hier van genieten.

:P
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2005 07:11 schreef dl3b het volgende:
Hij is goed voor zijn leeftijd...

Voor de fans is het niet te hopen dat ie een tweede Ronaldo wordt.
De voetbal makelaars denken daar ongetwijfeld anders over.
'Het debuut van supertalent Lionel Messi in het grote Argentinië, woensdag in het oefenduel tegen Hongarije, is uitgelopen op een drama. Naar het optreden was door heel het land weken uitgekeken, vooral omdat Diego Maradona ook ooit zijn eerste nationale optreden had gevierd tegen de Magyaren.

In de 63ste minuut was het dan eindelijk zover, en mocht de beste speler van het WIK onder 20 invallen. Een minuut later was het optreden van de speler van Barcelona echter al weer voorbij ook. Tijdens zijn eerste balcontact rukte hij zich los van tegenstander Vilmos Vanczák, maar scheidsrechter Markus Merk zag een slaande beweging, en stuurde de achttienjarige zonder pardon van het veld.'
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2005 20:53 schreef Elvislives het volgende:
ik
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2005 23:04 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind de TT beetje overdreven.. Binho is de nieuwe wereldster! Die speelt zich binnen 3 weken in de basis. Een Messi die bij Barca op de bank zit kunnen we toch geen wereldster noemen?
pi_217019584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:54 schreef Coco het volgende:
Markeer mijn woorden:

Dit wordt een fiasco van jewelste!
Markeer mijn woorden:

Jij bent een fiasco van jewelste!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 16:27:52 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217074313
Zojuist z’n eerste goal gemaakt, uitgerekend tegen Twente.

Slitigod
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217074336
Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 17 maart 2025 @ 22:12:08 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217090305
Uut Hengelo _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217091085
quote:
80s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist z’n eerste goal gemaakt, uitgerekend tegen Twente.

Slitigod
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 13:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Markeer mijn woorden:

Jij bent een fiasco van jewelste!
Ja dat dus

quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef De_Kraam het volgende:
Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.
Kunnen we van forum moderator @Coco niet zeggen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 maart 2025 @ 13:28:56 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_217206811
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uut Hengelo _O_
Gebeurt er ook eens iets. Of was dat Almelo ? :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')