Tim Hofman en het team van zijn YouTubeprogramma Boos zijn in een handgemeen beland met voormalig realityster Jarredson Izijk. De programmamaker beschuldigde de voormalige deelnemer van Temptation Island van oplichting bij een winactie met influencers. Bij een confrontatie liep het volledig uit de hand. ,,Luister, blijf staan. Ik maak geen grap.”![tim-hofman-inzet-het-handgemeen]()
Hofman bracht een bezoek aan Izijk om te praten over verdwenen geld van de gedupeerde in de aflevering. Maar van een gesprek was geen sprake. Het liep al snel uit de hand en Izijk trok een masker over zijn gezicht. Daarna liep hij dreigend op Hofman en zijn collega’s af en haalde hij uit. ,,Bel de politie”, riep de presentator, die ook bij het gevecht betrokken was.
Enkele beveiligingsmedewerkers hielpen samen met Hofman om Izijk weer rustig te krijgen. Echt gekalmeerd raakte hij niet, maar het gevecht stopte na een aantal klappen en een ruk aan de haren van Hofman. ,,Je hebt de naam van een dode in je mond gehaald, je moet weten wat je doet”, riep de realityster. De presentator gaf aan geen idee te hebben waar hij het over had en vroeg om uitleg.
,,Ik wil alleen weten waar het geld is”, zei Hofman. Izijk sprak opnieuw een dreigement uit: ,,Luister, blijf staan. Ik maak geen grap. Dit is de eerste keer dat je anders gaat eindigen.” Daarop besloot het Boos-team te vertrekken. ,,Ik ben wat haar kwijt”, zei Hofman. Een van zijn collega’s had bloed in zijn mond. Het team van Boos heeft aangifte gedaan van bedreiging en mishandeling.
Filmpje in de link........
https://www.ad.nl/show/ti(...)s-eindigen~a9442271/Ze hebben vaak wel hotte items dat BOOS.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !