Maar dat is het hem juist , als het niet au sérieux genomen wordt in een spel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja,
Het is nu niet dat ie een stembus bij de tweede kamerverkiezingen heeft open gebroken met een koevoet...
Jij vind het de lekkerste keuze, was ook mijn keuze niet geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:26 schreef Verida het volgende:
[..]
het was wel de lekkerste keuze uit de menu's van deze week.
en bovendien, het was de keuze van de hun, dan kies je toch ook een keer voor iets wat je zelf lekker vindt?
Geen vrijstellingen wel vrijspelen van iets of geldquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meerdere geheime opdrachten geweest waarmee een vrijstelling verdiend kon worden?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij vind het de lekkerste keuze, was ook mijn keuze niet geweest.
Maar idd ze mag kiezen wat ze zelf wil, mag je als moeder ook als je kookt, maar je houdt wel rekening met de eters aan tafel, tenminste, ik wel
Je bedoeld de taco's met kidneybonen en gehaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die wraps van Elsa werd ook niet goed ontvangen.
Vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
doet jane nou dom, of speelt ze dom
JIj snapt het niet dit is onvergefelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verida
Wat is nu het probleem
Hij lust geen zalm/vis
En kan niet tegen de geur
Zijn ding
Kan ik me niet druk om maken hoor
Ja, ze vonden het te mager als hoofdmaaltijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bedoeld de taco's met kidneybonen en gehakt
Eehh..... je begrijpt hopelijk ook wel dat er in het echt ook geen telefooncel in je tuin staat en er ook geen gouden munten over een rodelbaan je tuin in komen rollen???quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:28 schreef KangaP het volgende:
[..]
Maar dat is het hem juist , als het niet au sérieux genomen wordt in een spel.
Wat dan als het voor echt moet. Waar zijn je waarden dan.
De combi’s van BB zijn sowieso bizarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, ze vonden het te mager als hoofdmaaltijd.
Dat was toch net na de slobperiode? Toen werd het rantsoen wat opgehoogd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, ze vonden het te mager als hoofdmaaltijd.
De basics zijn echtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
De combi’s van BB zijn sowieso bizar
En zoals nu een hele week zalm en pasta
Je moet er maar zin in hebben.
Maar dat vind ik van bijna alle maaltijden
We zijn inmiddels talloze voorbeelden verder qua gesprekquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geen vrijstellingen wel vrijspelen van iets of geld
maar ik en heeft niks met obst fruit te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
Jane kent het woord obstipatie niet ?
Marioquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik en heeft niks met obst fruit te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |