abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217007639

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
Dit topic is alleen bedoeld voor streamverslagen.
🐱❤️
pi_217007645
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:32 schreef PunkieePie het volgende:
13:27
De telefoon gaat en Jolien en Mattheus rennen snel naar de telefooncel. Mattheus is net wat sneller en neemt de telefoon op.
Het blijkt voor de gelddrukkerij te zijn. Hij kiest Jordy en om 13:30 gaan zij samen naar de inmiddels bekende gelddrukkerij.

Edits:
13:45
De eerste fout is gemaakt door Mattheus.

13:54
Eerste biljet is binnen *O*

14:02
Tweede én derde biljet zijn binnen

BB: ik ga snel een geldtransport wagen bellen
🐱❤️
pi_217007664
14:08
En het vierde biljet is binnen!

14:12
Ook het vijfde biljet is correct. Ze gaan heel lekker!

BB: Ik zie dat jullie de 3 in spiegelbeeld hebben gedrukt.
Voor nu ziet hij het door de vingers maar de volgende fout kan hij niet goedkeuren. Anders kan hij ze niet innen bij de bank ;)

14:16
Het volgende biljet is niet correct! (gemist door Jordy)
Ze mogen nog 1 foutje maken

14:21
Het zesde biljet is binnen! Ze hebben nu 300 euro verdiend met nog iets meer dan 10 minuten op de klok

14:26
Zevende biljet dat correct is!

14:29
Ook het achtste biljet is binnen!

14:31
Ze voeren nog snel een laatste nummer in en ook deze is correct!
negen biljetten binnen

14:33
Ze gokken nog snel een laatste getal maar deze is niet correct.
De tijd zit er nu ook op! Ze hebben in totaal ¤450 verdiend.
Ze verdelen het eerlijk en er gaat dus ¤225 naar Jordy en ¤225 naar Mattheus!

[ Bericht 33% gewijzigd door PunkieePie op 11-03-2025 14:34:35 ]
🐱❤️
pi_217009276
Na een streamlock horen we dat de kist is opengemaakt en dat Jordy een vrijstelling heeft gekregen en Jane genomineerd is.
Smile, it's free therapy.
pi_217009759
Tot dusver de situatie deze week

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_217014726
Een overzicht van alle gamechangers die in omloop zijn. De gamechangers zijn na deze week niet meer geldig en moeten dus allemaal ingezet worden indien mogelijk. Daarom zijn ze nu in Nominatiepraatjes op de live stream zo veel het onderwerp.

pi_217016342
Uit de Cos:
Pootje heeft rond 23 uur een munt gevangen
Matthie en Jordy hebben een shift gedraaid. Jolien kwam er ook bij.
Jory en Jolien hebben een deel van de afwas gedaan onder gemopper dat het er veel vies was.
Matthie en Jolien hebben samen buiten gelegen.
Nadat Matthie Axel en Jane is gaan wakker maken heeft Matthie een munt gevangen.
Het duurde even eer Axel en Jane er waren na het wakker maken.
Wanneer Matthie en Jolien gaan slapen zijn Jane en Axel nog binnen.. en .. valt er nog een munt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp uit de COS dat Axel vindt hier geen schuld aan te hebben.

[ Bericht 28% gewijzigd door Kissingbird op 12-03-2025 07:42:58 ]
pi_217016886
8:40
Er moet genomineerd worden. Jordy draagt zijn leden van het kartel nog snel op wat ze moeten doen.
pi_217017989
10.35

Geluid vendingmachine

drukkerij tickets Jane pakt ze.

Ze overleggen wie nog niet geweest is,

Jolien is nog niet geweest, ze gaat samen met Jane

Ze hadden 1 gevonden die niet op het bord stond, ze drukten hem, maar was fout, BB zegt, ik heb verteld dat er door jullie voorgangers ook al nummers zijn gedrukt, je moet eerst in de kist kijken van de voorgangers, zit hij daar ook niet in, dan is het goed.
ze hebben dus 1 fout!
11.18 ze drukken een biljet en die is goed
11.19 ze drukken nog een biljet en die is ook goed
11.20 ze drukken nog een biljet en die is ook goed
11.32 ze drukken nog een biljet en die is ook goed
11.33 ze drukken nog een biljet en die is ook goed
Tijdens een streamlock nog 2 goede, dus totaal 6 goed 1 fout
Uur is om, ze hebben 300 euro gewonnen, Ieder 150

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 12-03-2025 11:48:40 ]
pi_217018355
11.15 uur Pootje pakt een munt :D
pi_217018392
Jane en Jolien drukken 3 biljetten die goed zijn *O*
pi_217018558
11.30 BB: jullie hebben nog 15 minuten.
Jolien zegt: niet meer natellen dan nu. Als we wat vinden dan gewoon drukken.
pi_217018600
Ze hebben nog 2 goede biljetten gedrukt :D
Daarna volgt een korte SL en weten we niet of ze nog meer biljetten gedrukt hebben.
Ze zijn klaar en hebben samen 300 euro verdiend. 1 fout maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kissingbird op 12-03-2025 11:46:14 ]
pi_217019933
Nominaties worden bekend gemaakt.
Jane , Axel , Sharice zijn genomineerd.
Pootje lijkt het jammer te vinden dat hij niet genomineerd is. Hij had dit gister uitgesproken of ze op hem wilden gaan.
Matthie, Jordy en Jolien hebben echter uit tactisch oogpunt voor Sharice gekozen.

De genomineerden lijken er alledrie vrij rustig onder te zijn.

[ Bericht 34% gewijzigd door Kissingbird op 12-03-2025 13:53:48 ]
pi_217020027
De nominaties zijn bekend
Jane Axel en Sharice
Je kan nu stemmen
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmen

pi_217020887
Axel heeft een munt gekregen buiten.
Er is blijkbaar iets met de stellage aan de hand, munt viel ernaast maar het telt wel als hij hem oppakt.
pi_217021234
Jane gaat naar de suite en moet hard en veel huilen.
Pootje gaat naar haar toe. Jane zegt dat het door alles is.
Samen genomineerd met Axel en ze mist thuis.
Hij legde wc papier wat ze naast zich had staan over zijn schouder heen zodat ze daar op kon huilen :D
Maar hij pept haar op.. zegt lieve dingen, maakt grapjes en krijgt haar uit haar huilbui.
pi_217021261
Jane gaat naar buiten, hoort een munt vallen, rent er gillend heen en vangt de munt op.
Er wordt nog een munt gevangen, Matthie brengt hem weg.

[ Bericht 25% gewijzigd door Kissingbird op 12-03-2025 16:09:56 ]
pi_217022488
Net tijdens de shiftwissel komt er een munt en mag Jane die pakken van Pootje.
Meteen daarna komt er nog een munt :D
Pootje pakt hem.
Sharice komt buiten erbij staan.
pi_217028373
00.10
Jane en Axel doen de nachtshift van de munten op de baan, iedereen ligt op bed.
Ze hebben het koud, en gaan kijken/oefenen of. als ze binnen zitten, ze op tijd zijn als de munt gaat rollen.
Dat lukt niet. Dan heeft Jane een idee, ze doet het raam open zet het bankje eronder om dat als trap te gebruiken.
Ze testen weer, en denken dat dit moet gaan lukken. Ze instaleren zich binnen, raam open, kachel op 30 graden, gaan eieren met spek bakken. Warmen melk op, en zitten met warme melk een potje mens erger je niet te spelen.
Tijdens het spel mens erger je niet , gooit en zet de ene persoon en kijkt de ander naar de baan, het werkt perfect.
1.46
Dan valt er een munt, Jane klimt door het raam en vangt de munt . Het is gelukt ze juichen enthousiast, zien de stagiair nog net boven de schutting, en Axel steekt z'n middelvinger naar hem op. Jane en Axel hebben dikke lol.
2.04

Jane gaat Pootje & Sharice wakker maken.
Axel staat ondertussen buiten om de indruk te scheppen dat ze zoals normaal buiten de wacht hebben gehouden. En zo evnetjes toneeltje spelen van "brrr wat heb ik het koud" (hebben ze al afgesproken)
Axel beseft plots dat het trapje buiten aan het raam nog niet werd terug weggezet.
Doet hij nog snel voor Pootje en Sharice er aan komen.
Die shift is niet bekeken.
5.24 5.28 Jolien en Jordy zitten buiten in de kou, met slaapzakken over en vangen beide een munt (laatste gif) Jordy brengt de munten weg, en je ziet in de DR de munten van de nacht liggen.

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 13-03-2025 08:37:45 ]
pi_217029508
10.15
BB geeft door dat de wacht bij de munt baan is beëindigd.
pi_217031760
13.41

De ☎️ gaat, David Pootje neemt op:
BB: Ik heb een geheime opdracht voor je, ik geef je de kans om het tuinmeubilair te verdienen.
🩷Verzamel in totaal 8 roze kledingstukken en leg deze op de eettafel.
🔨 Bouw een toren van 5 voorwerpen die alle 5 beginnen met de letter B.
💃🏻 In iedere ruimte van het huis moet 1 bewoner het dansje van Keanu doen.
🥵 Als alle 3 de opdrachten zijn uitgevoerd moeten jullie met z’n allen in de sauna gaan zitten..
DE OPDRACHT IS GESLAAGD! Het meubilair wordt later geleverd. 😄
Gif van @Puzzie
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door rinardo op 15-03-2025 11:24:48 ]
pi_217032191
14.45 uur : BB beste bewoners kom naar de Game Area
Daar staat de tuinset klaar *O*
Het zijn 12 stoelen.
Uit de Cos van @Puzzie:
SPOILER
Uit de Cos @mazaru :
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Kissingbird op 13-03-2025 14:50:22 ]
pi_217039299
22.00 snel typer @Willewa :P

Jane: Mocht ik morgen gaan, wil ik je toch echt wel bedanken. Dat je m’n maatje was, m’n partner in crime.

Axel: zelfde geldt ook andersom, mocht ik gaan, wil ik je ook bedanken dat je m’n tijd leuk hebt gemaakt.

Jane: Hihihi. Thanks maatje.

Axel: Ik zou niet weten hoe m’n tijd hier was als jij er niet was geweest. Mocht jij gaan en ik blijven, ben ik bang dat ik een terugval ga krijgen als in het begin.

Jane: ja zo voel ik dat ook wel een beetje.

Axel: Als 1 van ons weg valt is het geen team Jaxel meer.

Jane: oh neeee. Ik wil niet aan dat scenario denken, maar we moeten het in ons achterhoofd houden.
pi_217039631
quote:
88s.gif Op donderdag 13 maart 2025 22:04 schreef rinardo het volgende:
22.00 snel typer @:Willewa :P

Jane: Mocht ik morgen gaan, wil ik je toch echt wel bedanken. Dat je m’n maatje was, m’n partner in crime.

Axel: zelfde geldt ook andersom, mocht ik gaan, wil ik je ook bedanken dat je m’n tijd leuk hebt gemaakt.

Jane: Hihihi. Thanks maatje.

Axel: Ik zou niet weten hoe m’n tijd hier was als jij er niet was geweest. Mocht jij gaan en ik blijven, ben ik bang dat ik een terugval ga krijgen als in het begin.

Jane: ja zo voel ik dat ook wel een beetje.

Axel: Als 1 van ons weg valt is het geen team Jaxel meer.

Jane: oh neeee. Ik wil niet aan dat scenario denken, maar we moeten het in ons achterhoofd houden.
Was niet alles hoor, ging iets te snel, maar zo’n 70/80% van het gesprekje denk ik :P
Leh-kùr

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 7
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')