SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zo laat je het wel klinken. CL komt met het verhaal over stalking ed en jij zegt "ja ik vind het domme mensen". Alsof dat het stalken en aanvallen goed praat....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
omdat het merendeel van de soaps werd weg gehaald omdat ze populair waren en looks hadden.quote:
Ja dit is het dus, ik plaats een bericht dat ik dat eng vind en dat er mensen zijn die het normaal vinden, en dan komt er zo'n bassie even mijn punt bewijzen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
ik vind het ook nogal wat dat een persoon (ongeacht wie) die bekender is dan anderen even wordt opgewacht met een waterpistool om met die beelden online te zetten kliks en dus centjes te verdienen.
En dat je dan je kijkers het volgende slachtoffer laat kiezen.
Laat je ze ook kiezen dat je een toekomstige keer bleek bij het water doet?
en samen hebben bassie en adriaan hier de fipo en sepo te pakkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit is het dus, ik plaats een bericht dat ik dat eng vind en dat er mensen zijn die het normaal vinden, en dan komt er zo'n bassie even mijn punt bewijzen.
Dan lees je dat toch echt verkeerd. Het is nooit ok om mensen thuis op te wachten en lastig te vallen. Maar het is niet zo dat er mensen met hooivorken en fakkels voor haar deur stonden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo laat je het wel klinken. CL komt met het verhaal over stalking ed en jij zegt "ja ik vind het domme mensen". Alsof dat het stalken en aanvallen goed praat....
nee dus het moet idd eerst een gevaarlijkere stof worden dan water voor het erg is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan lees je dat toch echt verkeerd. Het is nooit ok om mensen thuis op te wachten en lastig te vallen. Maar het is niet zo dat er mensen met hooivorken en fakkels voor haar deur stonden.
Gast...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan lees je dat toch echt verkeerd. Het is nooit ok om mensen thuis op te wachten en lastig te vallen. Maar het is niet zo dat er mensen met hooivorken en fakkels voor haar deur stonden.
Zie de tweede zin van mijn postquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dus het moet idd eerst een gevaarlijkere stof worden dan water voor het erg is.
Toch draaide het (zeker pre-wijdverspreid internet) als een tiet, dus ze deden wat goed daar. En da's m'n punt, juiste soort poppetjes (ook al is het slechts om naar te kijken) om zooi aan elkaar te babbelen = profit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het merendeel van de soaps werd weg gehaald omdat ze populair waren en looks hadden.
Had 0 met presenteren te maken
Dan nog slaat je "ik ben biased jegens influencers" als een tang op een varken natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
dat valt weg door je woordje Maar die je neerzet waarmee je laat weten dat je het helemaal niet zo erg vind want het was maar waterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie de tweede zin van mijn post
Zelfs als ze met zuur was overgoten waren er opmerkingen geweest dat ze er zelf om had gevraagd als influencer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dus het moet idd eerst een gevaarlijkere stof worden dan water voor het erg is.
Dat die mamavloggers druk op mods uitvoeren om wat aan die topics over mamavloggers te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grapjas, dan passen ze de content gewoon aan de doelgroep aan.
Vergis je niet in de hel die mamavloggers heet.
Oh God no.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat die mamavloggers druk op mods uitvoeren om wat aan die topics over mamavloggers te doen.
Dat is op het Vivaforum gebeurd.quote:
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat die mamavloggers druk op mods uitvoeren om wat aan die topics over mamavloggers te doen.
Oh, maar da's ook niets nieuws. Ik weet nog goed dat de SC waar ik in postte gezeik kreeg omdat we aan het etteren waren over een beautyvlogger. Was het netjes wat we deden? Nee, maar het kwam ook het topic voor zover ik weet niet uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De teringquote:
Some say...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat je op mij druk kan uitoefenen
Op de laag boven je dus wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat je op mij druk kan uitoefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |