quote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zegt nu ; ga maar weer lekker slapen
jammer dat ze die munt niet hebben gemist![]()
nope, dat is haar normale stemquote:
denk dat het best warm is onder al die lagen anders kan je toch niet slapen van de kouquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:42 schreef Sestra666 het volgende:
silenceeeeeeeeeee....
lijkt me best koud vannacht
axel snurkt alweerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
denk dat het best warm is onder al die lagen anders kan je toch niet slapen van de kou
Jammer, ik gun hem een gebroken nacht , maar hij laat zich meteen weer lekker gaan en valt gewoon in slaap, vertrouwend op Janequote:
echt hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jammer, ik gun hem een gebroken nacht , maar hij laat zich meteen weer lekker gaan en valt gewoon in slaap, vertrouwend op Jane
Hoogste tijd dat ze van hem verlost wordt
hopen op een drukke dag straksquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jane is verkouden
Ze loert nog af en toe naar dat muntending, zal zo ook wel in slaap vallen
haha best geinig jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:54 schreef Flow3r het volgende:
ik wil ook zo'n ding voor in de tuin,kan ze nergens online vinden![]()
[ afbeelding ]
bij bolquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:54 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook gezien maar die zijn lang niet zo leukquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bij bol
https://www.bol.com/nl/nl(...)SzvoCdsaAgPFEALw_wcB
Dat boeit Axel niks, die slaapt tochquote:Op dinsdag 11 maart 2025 04:02 schreef Sestra666 het volgende:
kartel heeft de tijd vooruit gezet?nu moeten ze een uur langer
is polyster en mdfquote:Op dinsdag 11 maart 2025 04:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien maar die zijn lang niet zo leuk
bovendien is dat voor binnen gemaakt van stof, dat gaat binnen no time stuk buiten
ja lekker zelf snurkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 04:13 schreef Flow3r het volgende:
Hele bomen worden omgezaagd![]()
Ik ben er voor nu wel klaar mee![]()
[ afbeelding ]
DIt is echt goed opletten of er een munt naar beneden komtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 04:13 schreef Flow3r het volgende:
Hele bomen worden omgezaagd![]()
Ik ben er voor nu wel klaar mee![]()
[ afbeelding ]
Op marktpl. zoeken op Paddenstoelkrukje Stooliezquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:54 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde van een BB week is vaak donderdag, dan worden de nominaties bekend gemaaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:04 schreef Ynti het volgende:
Even tussedoor: gister de aflevering bekeken over het kiatje.
BB; degene die aan het eind van de week het hoogste bedrag heeft etc, etc.
Het kistje gaat dus pas eind van de week open.
Dat wilde ik even kwijt.
We moeten nog even geduld hebben
En voordat Pootje dat dekbed van zich af heeft gegooid zijn we 5 minuten verderquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Nou BB laat de munten maar rollen, ze slapen als een roosje zo te horen. Die zien de munt echt niet aankomen nu
Nou ik heb hem nog nooit zo snel op zien staanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En voordat Pootje dat dekbed van zich af heeft gegooid zijn we 5 minuten verder
Maar dit was van levensbelang...... brood!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik heb hem nog nooit zo snel op zien staan
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dit was van levensbelang...... brood!
Ze liggen beide weer op 1 oor, duurt niet lang meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
En te horen aan zijn ademhaling slaapt hij ook alweer
O nee hij krabt nu aan zijn neus
Wat een zware ademhaling heeft Pootje en ineens stopt het en gaat hij weer verder.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze liggen beide weer op 1 oor, duurt niet lang meer.
En dan vergeet Pootje het brood weer in de oven
Nee weer terug gezet dus wel.half uur langerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 04:02 schreef Sestra666 het volgende:
kartel heeft de tijd vooruit gezet?nu moeten ze een uur langer
Een week in BB loopt van woensdag tot woensdag dan is er genomineerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:04 schreef Ynti het volgende:
Even tussedoor: gister de aflevering bekeken over het kiatje.
BB; degene die aan het eind van de week het hoogste bedrag heeft etc, etc.
Het kistje gaat dus pas eind van de week open.
Dat wilde ik even kwijt.
We moeten nog even geduld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |