Mooie tactiek om dit tegen iedereen te lullen, zodat iedereen Pootje op de bank gaat zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
In de keuken praat Sharice tegen Jolien dat Pootje met zn hoofd al thuis zit.
Hij moet wel, zag ook bij hem Keanuese-kale plekken..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
Matti de ijdeltuit
Doet zijn haartjes even goed
En gaat op zijn rots staan
Komt echt van pootje zelfquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mooie tactiek om dit tegen iedereen te lullen, zodat iedereen Pootje op de bank gaat zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, gisteren vrijwel niets live gezien, ben wel de gehele dag aan het uploaden ...![]()
Dit was wel een treffend moment, Jolien gebruikt haar brains en heeft goed in
de gaten hoe een bank er uit moet zien om Jane en/of Axel naar huis te krijgen ....![]()
Jolien is sluw en ze gebruikt de mannen om verder te komen!
[ afbeelding ]
Tactisch overleg Jolien en Jordy - 10 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat ritme blijft lang in het systeem zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ontstaan door altijd om half 4 opstaan ivm werk. En niet in slaap kunnen komen. Ik begon om 5 uur op kantoor. En moest 45.min rijden naar me werk. Nu anderhalf jaar al vervroegd pensioen maar nog steeds om die tijd klaar wakker. Maar ben er aan gewend en 1x per slaappil en maak ik 5 uur.
Ik snap wel waaromquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Dom weer van jordy dit. Wil geld gegund krijgen.
Zo waren ze ook van plan vanmorgen alle broodbeleg te claimen en alleen als het gevraagd werd te geven. Hebben ze ook niet gedaan. De voorpret lijkt vaak voor hun wel genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Soms is er ook zottigheid he. En werd gisteravond door jolien geopperd en was toen ook niet serieus.
Nee dan moet je patience spelenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom
Maar hij moet eens bedenken dat hij niet de enige is het spel speelt
Ik denk dat hij denkt dat het kan helpen bij zijn kistactie. Hij weet nu dat Jane zich niet vrij kan spelen maar mocht ze geld krijgen dan kan dat weer wel mochten ze nog eens mogen bieden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom
Maar hij moet eens bedenken dat hij niet de enige is het spel speelt
Kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat het kan helpen bij zijn kistactie. Hij weet nu dat Jane zich niet vrij kan spelen maar mocht ze geld krijgen dan kan dat weer wel mochten ze nog eens mogen bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |