quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:00 schreef danaqui het volgende:
Jordy vanmorgen:" het lijk me wel leuk als hun geen geld meer hebben dat wij (het kartel) de boodschappen moeten betalen en dan tegen hun zeggen als ze pindakaas ofzo willen pakken " nee mag niet hebben wij betaald" ik zie het hem echt nog doen ook smerig mannetje
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wordt er toch met zoveel haat gepost.
Kan je niet alleen leuk over je favo posten en mag je iemand niet dan post je er toch niet over.
Denk als je post eens na of jij het leuk vind dat er zo over je favoriet gesproken wordt of dat er door alles wat er niet door je favoriet gezegd worden eenstaat?
Het maakt het er voor velen niet leuker op en ook niet voor de lurkers.
Post gewoon wat minder hatelijk.
Misschien moet hij vanaf nu aan het go een boete verbindenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is aan het arsenaal toegevoegd dit jaar, om ze sneller in beweging te krijgen
Het komt zo vreemd over.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Go
Ga
Maar ze reageren er amper op
Ik ben heel erg voorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet hij vanaf nu aan het go een boete verbinden
50,- per keer
Kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het komt zo vreemd over.![]()
BB heeft het zelf toegelaten dat ze niet naar hem luisteren. Had gelijk in moeten grijpen met een sanctie
Soms is er ook zottigheid he. En werd gisteravond door jolien geopperd en was toen ook niet serieus.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:00 schreef danaqui het volgende:
Jordy vanmorgen:" het lijk me wel leuk als hun geen geld meer hebben dat wij (het kartel) de boodschappen moeten betalen en dan tegen hun zeggen als ze pindakaas ofzo willen pakken " nee mag niet hebben wij betaald" ik zie het hem echt nog doen ook smerig mannetje
Hij heeft een prima resting bitch facequote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:07 schreef spapaars het volgende:
Jordy straalt best vaak uit als iemand die onrecht is aangedaan.
[ afbeelding ]
Iemand uit utopia heeft ooit gezegd "in elk geintje zit een seintje"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Soms is er ook zottigheid he. En werd gisteravond door jolien geopperd en was toen ook niet serieus.
En SLquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou hup Febo, actief spel erin gooien deze ochtend.
Wat ik zo las hebben ze heerlijk liggen snurkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane zegt dat ze vannacht een half uur langer hebben gezeten. Ik denk omdat ze de aflossing gemist hebben door slaap. Eigenlijk hebben ze dus een uur langer gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |