abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2025 @ 10:00:04 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_217005896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Hoop trouwens dat de productie hier ook wel weer iets van leert door meerdere RIBS uit te laten varen op zo'n moment ter afleiding.
Eens.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_217005911
Ik denk wel dat zonder Dio en Geza, Britte en Willem het niet zomaar gehaald zouden hebben. Geza was een mooie afleiding voor hun door recht op de hunters af te rennen.
pi_217006856
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 07:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
:')
Als je dan toch bewust de waarheid verdraaid, doe het dan goed…
We draaien arrestaties en extractie altijd een paar keer na. Het is gewoon zo’n chaos dat we anders niet het hele verhaal kunnen laten zien.

Enige andere optie is dat er gewoon veel meer camerateams staan op het extractiepunt om alles in één keer op beeld te hebben, maar dan wordt het voor ons als hunters wel heel gemakkelijk om het extractiepunt te herkennen.
pi_217007152
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 11:57 schreef Selmar het volgende:

[..]
We draaien arrestaties en extractie altijd een paar keer na. Het is gewoon zo’n chaos dat we anders niet het hele verhaal kunnen laten zien.

Enige andere optie is dat er gewoon veel meer camerateams staan op het extractiepunt om alles in één keer op beeld te hebben, maar dan wordt het voor ons als hunters wel heel gemakkelijk om het extractiepunt te herkennen.
Het leek ook een beetje alsof de blonde dame van de Hunters inhield toen Dio aan boord sprong, maar dat zou dan best zo geweest kunnen zijn qua "naspelen" :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217007161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 12:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het leek ook een beetje alsof de blonde dame van de Hunters inhield toen Dio aan boord sprong, maar dat zou dan best zo geweest kunnen zijn qua "naspelen" :D
Ja dat dacht ik ook.
pi_217007166
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef JJ76 het volgende:
Kwam wel achteraf nagespeeld over dat op bank liggen.
Denk dat je gelijk hebt.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 13:17:11 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217007340
quote:

[..]

Ik snap vanwege praktische overwegingen op zich wel wat je hier aangeeft, maar inmiddels zijn er al dusdanig veel manipulaties van de werkelijkheid aantoonbaar boven water gekomen dat het lastig wordt om datgene wat je op TV te zien krijgt ook daadwerkelijk te geloven.
En dat doet m.i. afbreuk aan dit (semi-)reality programma, hoe leuk ik het concept op zich ook vind...
pi_217011086
Leuke laatste aflevering! ^O^
gr gr
pi_217011515
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik zag Renee afgelopen zaterdag in de musical '40-45'.
Wat kan die meid acteren…
Dit was een hele goede voorbode! Met haar acteerwerk heeft ze zeker wat respect terugverdiend.
gr gr
pi_217012902
Chahid en Mart in After the Hunt komen ze echt nog dommer over. Wist niet dat een negatief IQ bestond.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 21:11:59 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217012918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef lars91 het volgende:
Chahid en Mart in After the Hunt komen ze echt nog dommer over. Wist niet dat een negatief IQ bestond.
Ik heb het ook bekeken, maar aangezien het volgende week pas op TV komt nog maar even niet spoileren?
pi_217015745
Nu net pas de finale gekeken. Mooie laatste aflevering! Dat Renée en Ortal gepakt werden kon niet uitblijven. Vond dat ze overall ook matig gespeeld hebben, maar wel goed hun mond gehouden in het verhoor.

Britte en Willem zeer terecht gewonnen, die hebben uitstekend gespeeld en eigenlijk nergens steken laten vallen. Zie ze hier in het topic ook veel pluimen krijgen, maar ik vind eigenlijk dat Dio en Geza die credits ook wel verdienen hoor. De burner kwijt raken was wel een erg zwak moment, maar verder ook prima gespeeld met het out-of-the-box communiceren via het restaurant en het samenwerken heb ik al eerder aangegeven een sterke zet te vinden waarvan ik niet snap dat het nooit eerder geprobeerd is.

Vind trouwens dat Geza ook wel als winnaar beschouwd mag worden. Dat strandje bereiken zou al goed genoeg moeten zijn om te winnen, specifiek de RIB in komen komt veel te veel neer op pure mazzel in de chaos die er ontstaat. Heb dat eigenlijk altijd wel met de extracties, laat er een wat grotere safe zone zijn op de eindlocatie en gebruik het vertrekken met de voertuigen puur voor de mooie beelden.

Al met al toch een leuk seizoen, die influencers en Mart en Chahid beïnvloedden de beeldvorming nogal negatief maar uiteindelijk toch wel van genoten weer!
  woensdag 12 maart 2025 @ 14:47:22 #63
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_217020631
Nu 5 en 6 (finale) maar bekijken.
En ik lees de reacties ook even terug.

Communicatiehistorie van social media van vrienden van vrienden kende ik nog niet. Maar het bracht @Selmar dus wel op een chatcontact via Instagram. Handig.

De dames Renée en Ortal verbleven in een woning vol bewakingscamera's. Zij bespreken onder het oog van die camera's een tactiek hoe ze van auto's overstappen van de helpers die hier op die zelfde camera's staan :')

Die getuige/betrokkene gijzelen en meenemen in de hunt en hem confronteren met zijn telefooninfo is wel een bazen-actie :o

Goed... Mijn internetverbinding viel weg tijdens start aflevering 5. Ik vernieuwde en blijk achteraf aflevering 6 te kijken ipv 5
Maar so far niets gemist van die aflevering 5. Wat opnieuw wel veelzeggend is over het niveuau van deze Vips-serie.
Ik vroeg mij alleen af hoe die dames op dat andere kasteel waren gekomen ipv Scheveningen maar dat kon ik wel invullen aangezien zij de steeds niet hadden bekeken halverwege Pieterpad.

Dat er 3 man weg zijn is doordat het stel Willem en Britte goed was, maar het andere koppel Dio en Géza had puur geluk en kreeg alle info van dat winnende stel. Die renden naar de boot van de hunters maar desondanks kon Dio ontkomen. Puur geluk.

Zij liftten naar mijn mening dus mee op het succes van Britte en Willem.

[ Bericht 46% gewijzigd door marcel.de op 12-03-2025 16:21:14 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 maart 2025 @ 19:23:54 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_217023677
vermakelijk seizoen, paar hopeloze teams en iedereen heeft geluk gehad dat Mart en zn maat de boel 2,5 dag heeft bezig gehouden. Kan me voorstellen dat dat serieus veel tijd heeft gekost :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_217025490
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef rubbereend het volgende:
vermakelijk seizoen, paar hopeloze teams en iedereen heeft geluk gehad dat Mart en zn maat de boel 2,5 dag heeft bezig gehouden. Kan me voorstellen dat dat serieus veel tijd heeft gekost :D
Yep 🤣
pi_217030173
Britte en Willem wel echt heel sterk. Extractie dag is een loterij, maar volgens mij is daarvoor echt geen kans geweest om ze te pakken. En ook gewoon slim om Dio en Geza te helpen. Nu moeten Hunters achter 4 man aanrennen ipv 2. Vergroot je kans
pi_217034609
quote:

[..]

Dat dacht ik al ja, want het kon al niet zo zijn dat een cameraman met zware camera zo goed mee kan rennen dat de afstand min of meer gelijkblijft met de vluchters.
pi_217050380
Ik vond het ook een leuk seizoen. En de dommere deelnemers waren zo dom dat ze amper bruikbare informatie voorde Hunters hadden _O-

Ik ben begonnen met 'After the Hunt' te kijken en Willem en Britte zijn ook al helemaal verbaasd over de dingen die andere koppels doen :D
pi_217050857
De Hunters die moeten toekijken hoe Dio & Geza en Rene & Ortal op goed geluk de juiste boom vinden (waar de Hunters heel lang naar aan het zoeken waren). :D
  vrijdag 14 maart 2025 @ 20:44:53 #70
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217050998
Verkeerde topic
Fuck the EBU
  vrijdag 14 maart 2025 @ 21:05:26 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217051344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 20:00 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vond het ook een leuk seizoen. En de dommere deelnemers waren zo dom dat ze amper bruikbare informatie voorde Hunters hadden _O-

Ik ben begonnen met 'After the Hunt' te kijken en Willem en Britte zijn ook al helemaal verbaasd over de dingen die andere koppels doen :D
Dat is nog niet uitgezonden toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 maart 2025 @ 21:28:25 #72
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_217051842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is nog niet uitgezonden toch?
Nee, staat al wel op NPO start.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 21:45:43 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217052158
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nee, staat al wel op NPO start.
Thnx, maandag de uitzending dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217067637
Ik vond vooral de vrouwelijke hunter erg irritant. iets te aanwezig willen zijn, beetje Poepie Jopie doen, maar uiteindelijk compleet zinloos op het strand met geen snelheid en inderdaad bang? Voor water en niet vol achter Dio aan gaan.

Verder leuk seizoen, alleen afl 5 vond ik wat mager/saai. Zat weinig in, maar dat ligt niet perse aan de productie als er ook weinig spannende beelden zijn.

Selmar, klopt het dat de hunt tijden een beetje van 8 tot 5 zijn? Daarna ben je veilig?
pi_217076713
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 06:29 schreef Drass het volgende:
Ik vond vooral de vrouwelijke hunter erg irritant. iets te aanwezig willen zijn, beetje Poepie Jopie doen, maar uiteindelijk compleet zinloos op het strand met geen snelheid en inderdaad bang? Voor water en niet vol achter Dio aan gaan.

Verder leuk seizoen, alleen afl 5 vond ik wat mager/saai. Zat weinig in, maar dat ligt niet perse aan de productie als er ook weinig spannende beelden zijn.

Selmar, klopt het dat de hunt tijden een beetje van 8 tot 5 zijn? Daarna ben je veilig?
10:00 tot 20:00 meestal, maar niet altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')