Wat ik begrijp is dat er gestemd is wie de code van het kistje kreeg ( wanneer is niet duidelijk en zal wel instagram zijn) maar mensen hebben gestemd en nr 1 was dan Jordy maar er zullen ook wel nr 2 zijn en nr 3 ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jolien zei ook dat er buiten iets was veranderd.
En gezien Jordy's reactie is er ook iets gebeurd met de kist.
Was gewoon op de site van BBquote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat er gestemd is wie de code van het kistje kreeg ( wanneer is niet duidelijk en zal wel instagram zijn) maar mensen hebben gestemd en nr 1 was dan Jordy maar er zullen ook wel nr 2 zijn en nr 3 ofzo?
En dat de code nu is veranderd? Voor iemand anders?
Ik denk dat Axel er niet veel zin meer in heeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te geloven axel ligt weer in bed te pitten. Dat doet hij echt heel veel op een dag.
Ja van dat stemmen was gisteren idd, maar wat er dan nu is veranderd met de kist is geloof ik nog niet duidelijkquote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat er gestemd is wie de code van het kistje kreeg ( wanneer is niet duidelijk en zal wel instagram zijn) maar mensen hebben gestemd en nr 1 was dan Jordy maar er zullen ook wel nr 2 zijn en nr 3 ofzo?
En dat de code nu is veranderd? Voor iemand anders?
Ja of leeg gehaald.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja van dat stemmen was gisteren idd, maar wat er dan nu is veranderd met de kist is geloof ik nog niet duidelijkNieuwe code/slotje zou goed kunnen.
Dan moet hij naar huis gaan. Hij slaapt al vanaf het begin overal.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Axel er niet veel zin meer in heeft.
Al die negativiteit om hem heen. Het gezeik en gezeur.
Ik denk dat hij lol wil maken met zijn vrienden.
En niet constant duelleren.
Ik zou er ook moe van worden.
Ik las hier dat Jordy in de kist keek en ontstemd was omdat de enveloppen anders lagen. ( hij had ze op een bepaalde manier neergelegd. ??quote:
Het lijkt me ook geestdodend om daar nu te zittenquote:Op maandag 10 maart 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Axel er niet veel zin meer in heeft.
Al die negativiteit om hem heen. Het gezeik en gezeur.
Ik denk dat hij lol wil maken met zijn vrienden.
En niet constant duelleren.
Ik zou er ook moe van worden.
Wat voor spuitersquote:Op maandag 10 maart 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
Matti
Hoeveel van die spuiters hingen er buiten
Jolien
6
Matti
Dus er wordt weer 1 iemand buitenspel gezet
Goedemorgen, even een vraag over svquote:Op maandag 10 maart 2025 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang het duurt voor Jordy zich verluld en de rest van het huis het weet van z'n nachtelijke actie. Hij is niet zo goed in geheimen bewaren.
Dat weet niemand rinardoquote:Op maandag 10 maart 2025 08:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen, even een vraag over sv
Als Jane dan haar envelop ziet dan ziet ze toch dat haar kaart weg is? Of krijgen ze dat niet te zien?
Weet jij dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |