abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216991942
20 goals in de Eredivisie, dus ja, dan moet je natuurlijk naar Oranje. Wat zeg ik? Geef die jongen meteen een standbeeld naast Cruijff en Van Basten.

Misschien kan hij ook alvast z’n plekje in de Premier League uitzoeken, want dit niveau zie je echt zelden…

Of wacht, zou het misschien kunnen dat hij gewoon een prima speler is bij Twente en niet de messias die we nodig hebben? Maar goed, wie ben ik om tegen de hype in te gaan.

Dus graag jullie mening jongens!

POLL
Groot fan van User Wotte
  zondag 9 maart 2025 @ 22:09:42 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216992036
Wanneer krijgen Miedema en Veenendaal een standbeeld?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_216992065
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 22:09 schreef Mikeytt het volgende:
Wie?
Groot fan van User Wotte
pi_216992431
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 22:09 schreef Mikeytt het volgende:
Ik noem de vaatwasser en het aanrecht naar ze, dat moet genoeg zijn.
U MAD?
pi_216992578
Het grappige is dat er helemaal geen hype is. Koeman is niet geinteresseerd.
Steijn en Twente gaan na dit seizoen cashen en dan moet hij het op een ander niveau proberen te laten zien. Ik geef 'm het voordeel van de twijfel. Leuke sympathieke speler.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 9 maart 2025 @ 23:45:58 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216992914
In Twente geven ze liever modale voetballers als Brama en Boscker een standbeeld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216992976
Hij moet lekker bij Twente blijven; dat is zijn top.
  maandag 10 maart 2025 @ 09:02:34 #8
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216994380
Als Twente-supporter is het wel duidelijk dat hij nog lang geen uitzicht heeft op een basisplaats. Mogelijk als een soort laatste redmiddel als je moet doorstoten en Simons het fysiek lastig heeft.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 april 2025 @ 13:59:20 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_217411014
Feyenoord heeft zich bij FC Twente gemeld voor Sem Steijn, zo meldt 1908.nl zaterdagmiddag. De Rotterdammers zijn concreet voor de 23-jarige middenvelder. De Tukkers hebben zelfs al een formele aanbieding ontvangen, klinkt het.

Steijn is ‘gecharmeerd’ van de toenadering van Feyenoord. De club moet wel haast maken, concludeert de website. “De transfersom van Steijn moet aanzienlijk lager uitvallen dan zijn door Transfermarkt ingeschatte marktwaarde van zestien miljoen euro, benadrukken bronnen uit Enschede, die spreken over een ‘deadline’.”

“Feyenoord heeft tot een bepaalde datum de mogelijkheid om Steijn tegen een vastgestelde prijs binnen te hengelen, maar moet daarvoor wél tijdig met het passende totaalplaatje over de brug komen.”

Steijn is dit seizoen aan een indrukwekkende campagne bezig in Enschede. De rechtspoot maakte tot dusver 27 doelpunten in 41 wedstrijden. Steijn staat met 23 competitietreffers op eenzame hoogte in Nederland. Ter vergelijking: Troy Parrott staat met veertien goals op plek twee.

Martijn Krabbendam van Voetbal International vertelde onlangs al dat Feyenoord overtuigd is van de doelpuntenmaker. “En als je het al drie jaar achter elkaar goed doet, is het ook geen toeval meer.”

“Ik ben ervan overtuigd dat hij op alle niveaus kan scoren”, aldus de Feyenoord-watcher. “Hij weet waar de bal valt en staat goed gepositioneerd. Dat kun je niet leren, dat heb je gewoon.”

Mocht Steijn inderdaad overkomen van FC Twente, dan is hij de eerste directe versterking van deze zomer voor Feyenoord. De Rotterdammers haalden eerder al Theodoros Delianidis en Seung-gyun Bae binnen, maar zij zullen aansluiten in de jeugdopleiding.

https://www.voetbalzone.n(...)/blt96b7f7f6246f17fa

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')