SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Al gehadquote:Op zondag 9 maart 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Of salamibrot
Of Stu.fu.nutten
of radler zitroneUw ADH vitamine Worst
Kaiserschmarrnquote:Op zondag 9 maart 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Nog suggesties voor mario gerechten als tt?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greysieeeequote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Schakeltopia
Pozzaaaa
Komt dichtbij
Ik had vanavond pozza salami![]()
![]()
![]()
![]()
greetquote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pozzaaaa
Komt dichtbij
Ik had vanavond pozza salami![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan zelfgemaakte.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pozzaaaa
Komt dichtbij
Ik had vanavond pozza salamiHow can I make this topic about me?![]()
Rustig rustig. Gaat ie met jou?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heey
Hoezzie hier?![]()
Oh gelukkig. De dag wel een beetje doorgekomen?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wel oké. In de avond vaak beter.![]()
Heb je enig idee waarom?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wel oké. In de avond vaak beter.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 09-03-2025 20:46:08 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Okquote:Op zondag 9 maart 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
Ja Axel
Een deken over je mic werkt niet![]()
Met moeite hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig. De dag wel een beetje doorgekomen?Geen flauw idee. Ben altijd een avondmens geweest...quote::')![]()
Hmmquote:Op zondag 9 maart 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met moeite hoor
[..]
Geen flauw idee. Ben altijd een avondmens geweest...
Toch wel interessant
Dat je je in de avond beter voelt
Heb je al afspraken voor pmt?
En heb je al eens pmt gehad ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat ik hier een post verkeerd zet ?quote:![]()
![]()
Wat erg!quote:Op zondag 9 maart 2025 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
serieuze oplichting alles kwijt. ik had moeten luisteren.How can I make this topic about me?![]()
Dat er eens iets fout gaatquote:
Wil niet zeggen dat ik het niet kan
Of maak jij nooit fouten Justin K
Het is niet de eerste keerquote:Op zondag 9 maart 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat er eens iets fout gaat
Of maak jij nooit fouten Justin K![]()
Ik maak alleen maar fouten![]()
![]()
Redirection of the subject at hand. A classic tactic.....quote:Op zondag 9 maart 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat er eens iets fout gaat
Of maak jij nooit fouten Justin K
How can I make this topic about me?![]()
Voor PMT zijn de wachtlijsten dus zo lang dat ze niet eens open zijn. Gaan pas weer over maanden open.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hmm
Toch wel interessant
Dat je je in de avond beter voelt
Heb je al afspraken voor pmt?
En heb je al eens pmt gehad ?
Heb een proeflesje gedaan en vond het wel oké:')![]()
Wat is dit toch steedsquote:![]()
Net zoals op FB “gedeeld in Waddinxveen”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer![]()
Ik maak alleen maar fouten
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dit toch steeds![]()
Net zoals op FB “gedeeld in Waddinxveen”![]()
![]()
Kun je niet ergens anders terecht dan voor PMT?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor PMT zijn de wachtlijsten dus zo lang dat ze niet eens open zijn. Gaan pas weer over maanden open.
Heb een proeflesje gedaan en vond het wel okéThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meen je niet?!quote:Op zondag 9 maart 2025 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
serieuze oplichting alles kwijt. ik had moeten luisteren.
naar wie had je moeten luisteren?![]()
Ik heb bij alles in mijn regio gecheckt. Is overal overvolquote:Op zondag 9 maart 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je niet ergens anders terecht dan voor PMT?:')![]()
een dts-dingetjequote:Op zondag 9 maart 2025 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals op FB “gedeeld in Waddinxveen”![]()
![]()
Heb deze post gedeeld in Waddinxveenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals op FB “gedeeld in Waddinxveen”Uw ADH vitamine Worst
En een andere vorm?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb bij alles in mijn regio gecheckt. Is overal overvol
Beeldende therapie ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb ik wel gedaan maar niet helemaal mijn ding.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een andere vorm?
Beeldende therapie ?
Het kan me ook allemaal niet zo veel meer schelen:')![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan maar niet helemaal mijn ding.
Het kan me ook allemaal niet zo veel meer schelen![]()
![]()
Wist ik welquote:Op zondag 9 maart 2025 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb deze post gedeeld in WaddinxveenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb ook een kettingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb ook een levenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je nog updates?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
serieuze oplichting alles kwijt. ik had moeten luisteren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1426 / +80 / +189 / 3679 / 4044
2. KillemWieft / 364 / +5 / +68 / 256 / 371
3. KoningWouter / 264 / +49 / +12 / 1272 / 1454
4. devzero / 256 / +25 / +30 / 152 / 204
5. hemarookworst / 238 / +10 / +12 / 757 / 901
6. _UserName_ / 230 / +6 / +0 / 432 / 541
7. Bally-b / 207 / +2 / +41 / 42 / 77
8. kree / 195 / +78 / +0 / 779 / 875
9. Moeraskat / 185 / +9 / +50 / 1837 / 1964
10. gebrokenglas / 161 / +19 / +7 / 1037 / 1160
11. Lovely / 145 / +12 / +1 / 860 / 990
12. sp3c / 129 / +5 / +1 / 250 / 291
13. Grotetijd / 129 / +25 / +3 / 567 / 661
14. HappyCharly / 122 / +6 / +9 / 772 / 873
15. mario390 / 117 / +3 / +19 / 89 / 135
16. maily / 104 / +10 / +24 / 1079 / 1186
17. Moonlight / 94 / +4 / +9 / 414 / 479
18. loveyoulongtime / 84 / +64 / +0 / 545 / 594
19. Dr.Mikey / 83 / +14 / +8 / 240 / 289
20. ToT / 73 / +14 / +6 / 811 / 860SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Misschien staat ie daar nog hogerquote:Op zondag 9 maart 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn teller loopt over 10 minuten![]()
![]()
Oeh. En morgen werken. Die meeting mag je niet missen. Misschien is het wel belangrijk.quote:
Dinsdag wel belangrijkquote:Op zondag 9 maart 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. En morgen werken. Die meeting mag je niet missen. Misschien is het wel belangrijk.Uw ADH vitamine Worst
Begonnen aan het paleis van de koning van Simsland
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mag wel wat meer kleurquote:Op zondag 9 maart 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Winnen is belangrijker dan meedoen?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen #1 telt, de rest is niet belangrijk![]()
![]()
ik wilde eigenlijk mijn boek uitlezen deze avond, maar ik bleef in mijn Sims hangen. Dus nu wel echt weg
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Morgen dan maar weer lezenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wilde eigenlijk mijn boek uitlezen deze avond, maar ik bleef in mijn Sims hangen. Dus nu wel echt weg![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Om iemand de les te lezen?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon boek bij pakken bij een saaie meeting![]()
VliegtuigbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mafkezen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/terugkijken/27-februari-2025quote:
Alain is in Sittard voor de nonnevot![]()
![]()
![]()
![]()
Oh is het weer zoverquote:Op zondag 9 maart 2025 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
we gaan weer aardig richting een mijlpaal![]()
![]()
![]()
Hey little girl is your daddy home?
Dansen op de tafelquote:
I got a bad desirequote:
Dan moeten ze dat eens snel gaan doenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
die zingen niet over een koe en een vogel![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/terugkijken/27-februari-2025
Alain is in Sittard voor de nonnevot![]()
![]()
Ik heb er geen gehad.. ze waren op!
Smile, it's free therapy.![]()
gemiste kans dusquote:Op zondag 9 maart 2025 22:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik heb er geen gehad.. ze waren op!
![]()
![]()
elke 2 uur een luier? Hoe hard gaat zoiets?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel luiers @:_UserName_ al verschoond heeft
Die luiert wat afquote:Op zondag 9 maart 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel luiers @:_UserName_ al verschoond heeft![]()
![]()
ik denk na elke voedingquote:Op zondag 9 maart 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
elke 2 uur een luier? Hoe hard gaat zoiets?![]()
![]()
Gewoon even uitspoelen, op laten drogen en opnieuw gebruikenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel luiers @:_UserName_ al verschoond heeft![]()
![]()
Zo doe jij het?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon even uitspoelen, op laten drogen en opnieuw gebruiken![]()
Elke minuut telt bij het bolken, dus ja graagquote:Op zondag 9 maart 2025 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan ze wel even opsturen als je denkt dat je ze kunt gebruiken![]()
![]()
je hebt ze nog bewaardquote:Op zondag 9 maart 2025 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan ze wel even opsturen als je denkt dat je ze kunt gebruiken![]()
met zo'n Teddy labeltje eraan ook?![]()
Teddy Ruxpin?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt ze nog bewaard![]()
![]()
Nee, we hadden alles wat we nog over hadden aan vrienden gegeven die een jaar na ons een baby kregen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt ze nog bewaard![]()
Morgen weer vroeg dienst
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lag al in bed maar ben echt super zenuwachtig voor morgen
hoop echt zo dat ze me willen helpen met die keta zooi![]()
jij ook succes!quote:Op zondag 9 maart 2025 22:22 schreef KoningWouter het volgende:
Snap ik, maar komt goed manquote:Op zondag 9 maart 2025 22:22 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
Wowowowowwowquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Komt goed Wouter!!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hahahaa of even op de trampoline springenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoop ik kat!
Als ik beter ben kom ik een kuil naast jouw trampoline gravenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoop ik kat!
Als ik beter ben kom ik een kuil naast jouw trampoline graven![]()
als je zoveel energie hebt dan, kun je misschien @greysbones nog helpen met kantjes afsteken, in plaats van @JustinK![]()
![]()
De kantjes er vanaf lopenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:29 schreef maily het volgende:
[..]![]()
als je zoveel energie hebt dan, kun je misschien @:greysbones nog helpen met kantjes afsteken, in plaats van @:JustinK![]()
![]()
Ja inclusief salto, lijkt me enigquote:Op zondag 9 maart 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hahahaa of even op de trampoline springen![]()
Ik ga morgen Twan bellen en zeggen dat ik graag een op een met hem een afspraak wil maken omtrent de ketamine therapie.
Dan eerst met hem overleggen hoe ik dit kan aanvliegen voordat ik naar de psychiater stap.![]()
Positief blijven Wout!quote:Op zondag 9 maart 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben zo bang dat ze zeggen dat het niet gaat lukken![]()
Ja het is wel van levensbelang. Maar ik doe mijn best, ben ook met chatgpt aan het praten om een case samen te stellen.quote:![]()
Bijna thuis
Over 12 dagen pas weer vliegen…I'm surrounded by morons!
Och ja, daar kan je dat natuurlijk ook voor gebruiken. Alhoewel, niet altijd even accuraatquote:Op zondag 9 maart 2025 22:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is wel van levensbelang. Maar ik doe mijn best, ben ook met chatgpt aan het praten om een case samen te stellen.![]()
ja voor therapie is chatgpt echt een hele goedequote:Op zondag 9 maart 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Och ja, daar kan je dat natuurlijk ook voor gebruiken. Alhoewel, niet altijd even accuraat
ik sta echt versteld wat dat ding allemaal weet en kan![]()
Ik weet ook niet of ik wel ga slapen. Misschien ga ik straks wel gewoon bellen. Is dat het eerste wat ik doe straks.![]()
hoe laat kun je die persoon bellen? morgenochtend?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ik weet ook niet of ik wel ga slapen. Misschien ga ik straks wel gewoon bellen. Is dat het eerste wat ik doe straks.
en heel de nacht wakkerblijven is sowieso niet een goed idee![]()
Probeer wel even je rust te pakken hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ik weet ook niet of ik wel ga slapen. Misschien ga ik straks wel gewoon bellen. Is dat het eerste wat ik doe straks.![]()
Het is elf uurquote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ik weet ook niet of ik wel ga slapen. Misschien ga ik straks wel gewoon bellen. Is dat het eerste wat ik doe straks.
Eerst even slapen en dan morgenochtend bellen klinkt als een goed planTrust nobody![]()
ja ik denk dat ik morgenvroeg 9 uur kan bellenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
hoe laat kun je die persoon bellen? morgenochtend?![]()
ja ben te zenuwachtig om de slaap te vattenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is elf uur
Eerst even slapen en dan morgenochtend bellen klinkt als een goed plan![]()
probeer dan straks toch nog maar even te gaan liggen met je ogen dichtquote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik morgenvroeg 9 uur kan bellen![]()
ja misschien inderdaad een goed ideequote:Op zondag 9 maart 2025 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
probeer dan straks toch nog maar even te gaan liggen met je ogen dicht![]()
Mij ookquote:Op zondag 9 maart 2025 22:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja inclusief salto, lijkt me enigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh dat scheelt een hoop ellende!quote:Op zondag 9 maart 2025 23:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
but hey gelukkig heb ik mijn cards kunnen blokkeren alsook mijn simkaart.![]()
Gelukkigquote:Op zondag 9 maart 2025 23:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
but hey gelukkig heb ik mijn cards kunnen blokkeren alsook mijn simkaart.
Hoe kon het gebeuren?Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: