SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel even gewandeld? Ik heb even een ommetje gedaan door het bos.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja heerlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat was een beste pan vol.. heb je ieder geval wel weer genoeg om in te vriezen![]()
![]()
![]()
Vandaag even niet..quote:Op zondag 9 maart 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel even gewandeld? Ik heb even een ommetje gedaan door het bos.
Morgen middag wel even weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
En ik ben ook weer thuis!
Iets minder indrukwekkend natuurlijk wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisch. Jyske haar eerste momenten in haar eigen huisquote:![]()
How can I make this topic about me?![]()
Zal @AardappelSchotel al weer onderweg zijn naar huis?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik mis 'mquote:Op zondag 9 maart 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
Zal @:Aardappelschotel al weer onderweg zijn naar huis?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: