Het is zeker een mooie stad, de hele omgeving vind ik leuk daar.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk!
Mooie stad vind ik het. Al is het al even geleden dat ik er ben geweest.
Haarkleur zal hebben geholpen bij de keuzesquote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Vroeger kende ik bijna alle K3 liedjes uit mijn hoofd die er waren. Samen met vriendinnen deden we ook al die dansjes na![]()
![]()
En dan afspreken wie Karen was, wie Kristel en wie Kathleen
Ach is toch leuk, een carrière opstapje voor hemquote:
Ja de omgeving is ook echt prachtig!quote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker een mooie stad, de hele omgeving vind ik leuk daar.
Hahaha ja zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Haarkleur zal hebben geholpen bij de keuzes
Nee joh, Valkenburg ligt in Zuid-Hollandquote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de omgeving is ook echt prachtig!
Ik was ruim een jaar geleden nog in Valkenburg, dat ligt er vlakbij. Heel mooi plaatsje ook
Dan was ik wel heel erg verdwaaldquote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, Valkenburg ligt in Zuid-Holland
Ik heb wel eens in een Canadees gezetenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, Gelderland ligt in Canada
T komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 10 maart 2025 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een Canadees gezeten
Nope. Een jeugdvriend van mij had ze wel, maar dat is lang geleden.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Avond, heeft iemand van jullie weleens legkippen gehad? Vroeger of nog?
Ik alleen op mijn bord.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Helaas, wel vrienden gehad met een stel maar ook lang geledenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn broer heeft kippenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vroeger op de boerderiequote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aha! < Picks your brainquote:
Als ze ziek waren werden ze geslachtquote:Op maandag 10 maart 2025 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha! < Picks your brain
Was dat veel werk? Zijn die schatjes vaak ziek?
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ze ziek waren werden ze geslacht![]()
En niet om op te eten
Werden ze wel gegeten als ze oud en niet-ziek werden geslacht?quote:Op maandag 10 maart 2025 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ze ziek waren werden ze geslacht![]()
En niet om op te eten
Snap ik, logisch ook, niet leuk, maar geen probleem mee.quote:
Maar er komt een moment dat ze uitgelegd en niet meer zo goddelijk zijn. Wat doe je dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik, logisch ook, niet leuk, maar geen probleem mee.
Dat wil ik dus voorkomen.. ze moeten een leven krijgen als godinnen in het paradijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |