Morguh Chanelquote:
Hey Drakinquote:
Goeiemorgen dot, hoe is het met jou?quote:
Hey Drakin, op zich wel goed. ZIt weer even een zenuwtje klem in mijn rug. Moet zo naar mijn fysio hopelijk breit hij het weer even rechtquote:
O dat is vervelend, hoop dat de fysiotherapeut wat helpt en je goede tips kan geven om erger te voorkomenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakin, op zich wel goed. ZIt weer even een zenuwtje klem in mijn rug. Moet zo naar mijn fysio hopelijk breit hij het weer even recht![]()
Maar verder gaat het wel goed, beetje druk aan het modden.
En hoe is het met jou, al een andere baan gevonden?
Hopelijk ging het goed bij de fysioquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakin, op zich wel goed. ZIt weer even een zenuwtje klem in mijn rug. Moet zo naar mijn fysio hopelijk breit hij het weer even recht![]()
Maar verder gaat het wel goed, beetje druk aan het modden.
En hoe is het met jou, al een andere baan gevonden?
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:16 schreef Puzzie het volgende:
Wat een weertje mensen, iets frisser maar wel prima weer
Same, eindelijk beter weer , eind maart de zomertijd , meer licht meer warmte : genietenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja heerlijkIk word er helemaal vrolijk van
Het was vanmorgen wel fris iddquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:16 schreef pullup het volgende:
Ik had een beetje pech vanochtend want het was weer koud en niet zo zonnig al nu helaas
quote:
Hoop ik ook, want ze hebben al geen goede naam in Italiaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
sfeer maken kunnen ze wel
Hopelijk blijft alles heel
Niet zo hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ik ook, want ze hebben al geen goede naam in Italia
Ik wens je een overwinning toe ... hoop dat je het kunt kijken tussen de stroomstoring doorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zo he![]()
Al zal het vanavond wel niet veel worden maar hopen mag
Ze zenden best veel voetbal uit op tv. Premier league ook en psv - arsenal heb ik zo ook kunnen kijken. Beetje geluk hebben welke wedstrijd op staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wens je een overwinning toe ... hoop dat je het kunt kijken tussen de stroomstoring door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |