SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
wel verstandig, ademen en drinken ook.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
dat boek van die geiten is trouwens geen happy ending
Ik dacht altijd dat happy endings een trots onderdeel van de Thaise cultuur waren.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
blijkbaar niet bij de 18- doelgroepquote:Op zondag 9 maart 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat happy endings een trots onderdeel van de Thaise cultuur waren.
Ohquote:Op zondag 9 maart 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
wat leuk, welke zaadjes?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 ben je alweer begonnen met de moestuin?
Ik ga komende week al m'n zaadjes planten. Eerst in zo'n kweekbak en dan naar buiten verhuizen
Heb vanalles.. wortel, komkommer, tomaat, paprika, radijsjes, chilipepers, en pinda'squote:Op zondag 9 maart 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat leuk, welke zaadjes?
In PVC-buizen kan je ook leuke dingen erin stoppen.
Kwiwiquote:
nee dat niet. werkt chilipepers in zwitsers klimaat? Lijkt me meer iets voor Thailand ofzoquote:Op zondag 9 maart 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vanalles.. wortel, komkommer, tomaat, paprika, radijsjes, chilipepers, en pinda'sHeb jij ook een moestuintje?
Chilipepers gaan goed, maar je moet ze wel binnen bij een raam laten overwinteren.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nee dat niet. werkt chilipepers in zwitsers klimaat? Lijkt me meer iets voor Thailand ofzo
Anders zijn ze niet zo pittig zoals ze dat zouden moeten zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chilipepers gaan goed, maar je moet ze wel binnen bij een raam laten overwinteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |