Hollandse patat is de norm vanaf nuquote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef herverwijderd het volgende:
Liever gewoon slecht dan ongewoon slecht want ik heb een hekel aan alles dat afwijkt van de norm.
Wat is er nou weer mis met gentquote:Op zondag 9 maart 2025 12:50 schreef Lenny77 het volgende:
Dus ze testen 1 frituur in België.. en dan ook nog in Gent...
Dus nee niet mee eens.
En het is friet
Zatte Rene vroeg aan zijn moeder waar zijn pattaten zijn, dus hoe kan dat?quote:Op zondag 9 maart 2025 12:50 schreef Lenny77 het volgende:
Dus ze testen 1 frituur in België.. en dan ook nog in Gent...
Dus nee niet mee eens.
En het is friet
Als Duitsland de norm zou zijn moet Nederland onder water worden gezet.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef herverwijderd het volgende:
Liever gewoon slecht dan ongewoon slecht want ik heb een hekel aan alles dat afwijkt van de norm.
Noem ze eens op.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kan je naar 10 plaatsen leiden waar ze heel lekkere frietjes hebben @:Mikeytt
Pattaten zijn aardappelenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Zatte Rene vroeg aan zijn moeder waar zijn pattaten zijn, dus hoe kan dat?
quote:
Friture Rudyquote:Op zondag 9 maart 2025 14:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze hebben de fritten van Friture Rudy niet eens getest
Ik ben a.s. donderdag in Antwerpen. Ik sta open voor tipsquote:Op zondag 9 maart 2025 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kan je naar 10 plaatsen leiden waar ze heel lekkere frietjes hebben @:Mikeytt
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoordquote:
Helaas wint friet wel terrein. Zelfs in het noorden steeds meer snackbars waar friet op het menu staatquote:Op zondag 9 maart 2025 14:22 schreef Innisdemon het volgende:
Hiermee is wel bewezen dat het dus gewoon 'patat' is.
En wat dan als je precies hetzelfde krijgt. Wat dan mevrouw? Moeten we toch niet aan denken. The Horror.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Helaas wint friet wel terrein. Zelfs in het noorden steeds meer snackbars waar friet op het menu staat
Geen idee, nooit Zaanse mayo geproefd, dus dat laat ik open voor discussiequote:Op zondag 9 maart 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoord![]()
Maar kan niet beter zijn dan Zaanse mayo
Daar zijn ze nog slechter dan in Oost-Vlaanderenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben a.s. donderdag in Antwerpen. Ik sta open voor tips
De puntzak in antwerpen. Zelf nog niet geproefd. Maar schijnt een goede frituur te zijn in Antwerpen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben a.s. donderdag in Antwerpen. Ik sta open voor tips
Daar is helemaal niets bijzonder aan. Vroeger wel toen de commercie nog niet had toegeslagen. Tegenwoordig is het (ook) waardeloos spul gemaakt met raapzaadolie. Net als alle andere supermarkt mayo.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit Zaanse mayo geproefd, dus dat laat ik open voor discussie
Mijn mobiel belt 112 als ik op dat adres klikquote:Op zondag 9 maart 2025 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frituur Kattekwaad zelf gegeten erg lekker ook Verbondstraat 112
Stukje verloren cultuur. Over 5 jaar spreken we allemaal Brabantsquote:Op zondag 9 maart 2025 17:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En wat dan als je precies hetzelfde krijgt. Wat dan mevrouw? Moeten we toch niet aan denken. The Horror.
Begin te denken dat er maar 1 stad ofzo is in Belgie waar goede patat isquote:Op zondag 9 maart 2025 17:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar zijn ze nog slechter dan in Oost-Vlaanderen
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De puntzak in antwerpen. Zelf nog niet geproefd. Maar schijnt een goede frituur te zijn in Antwerpen.
Ik ga ze beiden eens proberen als ik tijd hebquote:Op zondag 9 maart 2025 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frituur Kattekwaad zelf gegeten erg lekker ook Verbondstraat 112
Van wijngaarden is gewoon goeiequote:Op zondag 9 maart 2025 17:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets bijzonder aan. Vroeger wel toen de commercie nog niet had toegeslagen. Tegenwoordig is het (ook) waardeloos spul gemaakt met raapzaadolie. Net als alle andere supermarkt mayo.
Ik ben alvast aan het oefenen inderdaad. #beprepared. Voorsorteren op dat wat gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Stukje verloren cultuur. Over 5 jaar spreken we allemaal Brabants
De Zaanse komt ook bij VW in Wormerveer vandaan. Is hetzelfde misschien met kleine afwijking in wat erin gaat.quote:
Nee 1 provinciequote:Op zondag 9 maart 2025 17:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Begin te denken dat er maar 1 stad ofzo is in Belgie waar goede patat is
Vandaag per toeval nog New Kids gekekenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Stukje verloren cultuur. Over 5 jaar spreken we allemaal Brabants
Vervelende ontwikkeling, me dunkt.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Helaas wint friet wel terrein. Zelfs in het noorden steeds meer snackbars waar friet op het menu staat
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 maart 2025 14:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze hebben de fritten van Friture Rudy niet eens getest
Geschikte locatie voor een FOK!meet!quote:Op zondag 9 maart 2025 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Friture RudyLegendarische frietzaak. Wel veel patat op de grond overal
Te linksquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 20:26 schreef Drxx het volgende:
Meest terechte klacht ooit. Ben een keer helemaal naar Brugge gegaan omdat ze de beste tent zouden hebben... OMFG slechtste fucking vrete dat ik ooit heb gehad.EN DAT IS DAN DE BESTE.
Voor Gent is nauwelijks links te noemen.quote:
Goed onderbouwd onderzoekquote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
@:lenny77 , is nu wetenschappelijk bewezen, Nederland bakt betere patat
Het smerigste frietje is eerst even door de bilnaad van Brenda getrokkenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:56 schreef Marsenal het volgende:
Hey lekkerste frietje wat ik ooit heb gegeten was in België, maar het smerigste frietje ook.
Hetquote:Op zondag 29 juni 2025 20:56 schreef Marsenal het volgende:
Hey lekkerste frietje wat ik ooit heb gegeten was in België, maar het smerigste frietje ook.
In België is het altijd friet mijn vriend. Altijd!quote:
Niet, in sommige delen (de slechte delen) zeggen ze frieten i.p.v. frietquote:Op zondag 29 juni 2025 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België is het altijd friet mijn vriend. Altijd!
Dus ik woon in een slechte deelquote:Op zondag 29 juni 2025 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet, in sommige delen (de slechte delen) zeggen ze frieten i.p.v. friet
Pfff, woon jij in het oosten??quote:Op zondag 29 juni 2025 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dus ik woon in een slechte deel
Ik woon in het Westen en in ZeeBrugge zeggen ze ook Frieten hoor. Of Frietjesquote:Op zondag 29 juni 2025 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pfff, woon jij in het oosten??
Verhuis naar het superieure Zeebrugge. Prachtig dorp
Ik ben regelmatig in Zeebrugge en zie altijd overal friet staanquote:Op zondag 29 juni 2025 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik woon in het Westen en in ZeeBrugge zeggen ze ook Frieten hoor. Of Frietjes
Dit heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Volgens @:lenny77 was Brugge juist de beste volgens mij. als t maar niet in oost-vlaanderen was
Ze zeggen zowat overal frieten.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet, in sommige delen (de slechte delen) zeggen ze frieten i.p.v. friet
Hoe dat kan, dat kan door dokter Lösch.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Zatte Rene vroeg aan zijn moeder waar zijn pattaten zijn, dus hoe kan dat?
Op Schouwen zeggen ze echt geen patat, en zelfs op Goeree heb ik dat nog nooit gelezen of gehoord.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens de officiële kaart hoort het wel frieten te zijn in Zeebrugge indd
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |