SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donequote:Op zondag 9 maart 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
Doe dat treurige hoofd maar uit de OP![]()
Een winterjas is niet iets wat ik uit automatisme aan doeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvleesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvleesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat een gedurfde meningquote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvlees
Trotste mama van Ambar
Ik vind de vegetarische nuggets lekkerder dan die met kipTrotste mama van Ambar
Ja/nee soms is thuis wat maken makkelijker en bovenal veel goedkoperquote:Op zondag 9 maart 2025 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar daar krijg je geen varkensvlees.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.
Wel lam![]()
![]()
Ik ga proberenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvlees![]()
Gewoon bij de halal slager halen. Lamsshoarma.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja/nee soms is thuis wat maken makkelijker en bovenal veel goedkoper
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: