SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja je moet wel oplettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mutske
Morguh GG
Wat ben jij er vroeg bij vanmorgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk stopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer op je vrije dagquote:Op zondag 9 maart 2025 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik word vanzelf zo vroeg wakker. Geen wekker gezet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je gelijk je dag goed beginnenquote:Op zondag 9 maart 2025 06:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar jij hebt lekkere koffie, dat scheelt alweer....
SLaap lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je ligt nog in bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wel doe eerst wat ik doen moet, drink dan een bak koffie en dan gaat mijn laptop pas aaanquote:Op zondag 9 maart 2025 06:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt.
Jij bent al helemaal aangekleed en up and running?
Kan nooit begrijpen dat mensen als eerste hun mobiel pakken als ze wakker zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je komt een post zetten en bent gelijk weer weg, wat verwacht je dan.quote:
Je doet ook niet echt je best om punten te pakken
laptopquote:Op zondag 9 maart 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel doe eerst wat ik doen moet, drink dan een bak koffie en dan gaat mijn laptop pas aaan
Kan nooit begrijpen dat mensen als eerste hun mobiel pakken als ze wakker zijn.
How can I make this topic about me?![]()
Drie verdachten opgepakt voor brandstichting in Arnhem lees ik. Wat bezield zulke mensen toch ppfff
Nog een geluk dat daar geen doden of gewonden zijn gevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je hebt je laptop bij je in bed , dat kan ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Drie verdachten opgepakt voor brandstichting in Arnhem lees ik. Wat bezield zulke mensen toch ppfff
Nog een geluk dat daar geen doden of gewonden zijn gevallen.How can I make this topic about me?![]()
Je zal het maar op je geweten hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja las ikquote:Op zondag 9 maart 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Nog een geluk dat daar geen doden of gewonden zijn gevallen.
Dan zijde toch een vijs kwijtWerewolf![]()
Wel meer dan dat, de mafklappersquote:Op zondag 9 maart 2025 06:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja las ik
Dan zijde toch een vijs kwijt
Zoveel mensen alles kwijt, en er zijn geen huizen.
Waar o waar moeten die mensen allemaal wonen.
Zo triest allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik moet op stream opletten dat niet afbrektquote:Op zondag 9 maart 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je komt een post zetten en bent gelijk weer weg, wat verwacht je dan.
Je doet ook niet echt je best om punten te pakken![]()
Hoe bedoel je dat niet afbreekt?quote:Op zondag 9 maart 2025 06:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet op stream opletten dat niet afbrektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en je mist niets hoor als je even niet kijkt volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 9 maart 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja en je mist niets hoor als je even niet kijkt volgens mij
O traag internet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zijn nu dus slapen. Dan valt er niet meer veel te zien.
Ja of wel....
Ga jij nog maar even verder slapen, dan let ik hier wel op de punkten.How can I make this topic about me?![]()
Oh dan kan je even gaan slapenquote:Op zondag 9 maart 2025 07:07 schreef mario390 het volgende:
het is 1 00 in bogota de zijn meestal aööe inn bed nu de werden 8 00 geweckt dat is 14 00 bij onz![]()
Lazy Sundayquote:Op zondag 9 maart 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Best wel. Maar daar is een zondag voor, lekker uitrusten.![]()
![]()
Ja of er gaan spannende dingen gebeuren op de stream.... Dat wil je niet missen danquote:
We horen het wel van marioquote:Op zondag 9 maart 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of er gaan spannende dingen gebeuren op de stream.... Dat wil je niet missen dan![]()
nee vannacht is bij de polen poln.muziekquote:Op zondag 9 maart 2025 07:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eerst nog even wat eurodance luisteren?![]()
Oh ok. Ik luister wel nu. Ken je Basic Element?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vannacht is bij de polen poln.muziek![]()
O dat is minderquote:Op zondag 9 maart 2025 06:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee komplizierte stream beeld te grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gisteren hebben de venten vor alle Vrouwen ontbijt gemakt
de in nederlandse huis hebben helemal niks gemakt, luie bende![]()
weet nietquote:Op zondag 9 maart 2025 07:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ok. Ik luister wel nu. Ken je Basic Element?![]()
Ja ze doen het maar lekker zelfquote:Op zondag 9 maart 2025 07:14 schreef mario390 het volgende:
gisteren hebben de venten vor alle Vrouwen ontbijt gemakt
de in nederlandse huis hebben helemal niks gemakt, luie bende![]()
Hey You the number one, the one and only Bolkkingquote:
Oh Dotquote:Op zondag 9 maart 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey You the number one, the one and only Bolkking
Bolken met jou is zo'n genot
Het liefst doe ik het dag en nacht
Een bolkje van jou dat geeft me kracht
Ik krijg gewoon alweer zin
In onze enige echte Bolk koningin
![]()
![]()
Wow.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh Dot
quote:Op zondag 9 maart 2025 07:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh Dot
![]()
Morguh Robquote:
Als dat niet lief is weet ik het niet meer. Mijn dag kan niet meer stukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 9 maart 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou wil hij wel een extra kopje thee.![]()
![]()
Zie je niet dat hij zijn theekopje over tafel naar je toe heeft geschoven?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat niet lief is weet ik het niet meer. Mijn dag kan niet meer stukHow can I make this topic about me?![]()
Weddden van welquote:Op zondag 9 maart 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat niet lief is weet ik het niet meer. Mijn dag kan niet meer stukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een extra bolkquote:Op zondag 9 maart 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou wil hij wel een extra kopje thee.
Kijk, deze man weet hoe het hoortquote:Op zondag 9 maart 2025 07:21 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thnx Rob
Er zijn altijd mensen die het weten te verpestenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet dit nu weerquote:![]()
Ja nou ik niet hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 07:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het weten te verpesten![]()
Nee dat nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O daar heb ik een klodder boter voor op mijn rug hoor, laat ik er zo opglijden. Komt niet eens binnenquote:Op zondag 9 maart 2025 07:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het weten te verpestenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeeel goedquote:Op zondag 9 maart 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb ik een klodder boter voor op mijn rug hoor, laat ik er zo opglijden. Komt niet eens binnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
avond was bij rtl 2 duits story van caught in the act en bastin met tooaske
de jongs hadden en dome manager en het kunnt niet jemand zeggen dat 2 gay zijn![]()
Maar iedereen wist dat toch alquote:Op zondag 9 maart 2025 07:26 schreef mario390 het volgende:
avond was bij rtl 2 duits story van caught in the act en bastin met tooaske
de jongs hadden en dome manager en het kunnt niet jemand zeggen dat 2 gay zijn![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1241 / +80 / +4 / 3187 / 3526
2. KillemWieft / 361 / +5 / +65 / 227 / 337
3. devzero / 252 / +25 / +26 / 139 / 188
4. KoningWouter / 252 / +49 / +0 / 1160 / 1330
5. hemarookworst / 231 / +10 / +5 / 706 / 844
6. _UserName_ / 230 / +6 / +0 / 425 / 529
7. Bally-b / 207 / +2 / +41 / 42 / 77
8. kree / 195 / +78 / +0 / 779 / 875
9. Moeraskat / 170 / +9 / +35 / 1704 / 1824
10. gebrokenglas / 160 / +19 / +6 / 927 / 1038
11. Lovely / 144 / +12 / +0 / 811 / 934
12. sp3c / 128 / +5 / +0 / 247 / 287
13. Grotetijd / 126 / +25 / +0 / 565 / 657
14. mario390 / 117 / +3 / +19 / 86 / 132
15. HappyCharly / 113 / +6 / +0 / 733 / 826
16. Moonlight / 85 / +4 / +0 / 391 / 450
17. loveyoulongtime / 84 / +64 / +0 / 545 / 594
18. maily / 83 / +10 / +3 / 974 / 1055
19. Dr.Mikey / 81 / +14 / +6 / 231 / 276
20. ToT / 67 / +14 / +0 / 772 / 813SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Goed hoor. Een veel betere nacht gehad, ook qua voeding.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heeft ze lekker geslapen?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor. Een veel betere nacht gehad, ook qua voeding.![]()
quote:Morguh herenquote:
Wat zei de kinderarts? Of heb je vandaag dat gesprek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We moesten nog blijven dus nu nog in ziekenhuis. Er wordt urine opgevangen om onderzoek te doen dat ze zo klein is, wellicht door een verkoudheid van mevrouw UNquote:Op zondag 9 maart 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei de kinderarts? Of heb je vandaag dat gesprek?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Joeeeeeejejeeeoeoeoequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe maar een infuusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn man zet elke zondagochtend de wekker maar slaapt er zelf doorheen. En ik word steeds wakker terwijl ik vaak op zaterdag laat heb gewerkt.
Straks even een gat graven in de tuin
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
R.I.P. Moerasmanquote:Op zondag 9 maart 2025 07:49 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn man zet elke zondagochtend de wekker maar slaapt er zelf doorheen. En ik word steeds wakker terwijl ik vaak op zaterdag laat heb gewerkt.
Straks even een gat graven in de tuin![]()
![]()
Jouw man mag zich gelukkig prijzen met zo'n vrouw. Die zelfstandig gaten graaft in de tuin.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:49 schreef Moeraskat het volgende:
Straks even een gat graven in de tuin![]()
![]()
Voor 7 uur zonder dat je eruit moetquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bedankt dat jij het wel inzietquote:Op zondag 9 maart 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jouw man mag zich gelukkig prijzen met zo'n vrouw. Die zelfstandig gaten graaft in de tuin.![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeveel te vroeg is ze nu geboren dan? /quote:Op zondag 9 maart 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We moesten nog blijven dus nu nog in ziekenhuis. Er wordt urine opgevangen om onderzoek te doen dat ze zo klein is, wellicht door een verkoudheid van mevrouw UN
Dus omdat je vrouwe verkouden is geweest is de kleine klein of begrijp ik het verkeerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sip sip sipquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey KWquote:
Dat is het eigenlijk ook want ik heb het al 4842939 keer gezegdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan nog niet luisterenquote:Op zondag 9 maart 2025 07:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk ook want ik heb het al 4842939 keer gezegd![]()
![]()
Als dat nu standaard is dan zet je zijn wekker al uit als je naar bed gaatquote:Op zondag 9 maart 2025 07:49 schreef Moeraskat het volgende:
Straks even een gat graven in de tuin
Dat kan nietquote:Op zondag 9 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat nu standaard is dan zet je zijn wekker al uit als je naar bed gaatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alweer?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:56 schreef KoningWouter het volgende:
Fijne groenebakaanstraatzetdag allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag morgen pas vandaag komt niemand die bak halen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dank u dank u, vind het ook fijn u hier te zien.quote:
Hoe is het met je fiets?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zijn mobiel zeker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je een aanval of ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou even 112 bellen. Het is nooit goed als je niet goed uit je woorden kan komenquote:
Ik heb z’n was dus al anderhalve week niet gedaan en nu heeft hij het zelf gedaan.
quote:Op zondag 9 maart 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb z’n was dus al anderhalve week niet gedaan en nu heeft hij het zelf gedaan.![]()
![]()
Kan je die niet stiekem pakken en de wekker uitzettenquote:
Ja raar verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u dank u, vind het ook fijn u hier te zien.
Hoe is het met je fiets?
Kreeg een sms dat ik hem op kon halen dat hij klaar was en dat het 0 euro kostte.
Dus ik ging er vanuit dat hij niet gerepareerd kon worden.
Maar wat blijkt nu, hij deed het weer maar ze durfden de reparatie verder niet aan.
Dus nu heb ik een werkende fiets, voor 0 euro.
![]()
![]()
En niets erover gezegd?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb z’n was dus al anderhalve week niet gedaan en nu heeft hij het zelf gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh beterquote:Op zondag 9 maart 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja raar verhaal.
Kreeg een sms dat ik hem op kon halen dat hij klaar was en dat het 0 euro kostte.
Maar wat blijkt nu, hij deed het weer maar ze durfden de reparatie verder niet aan.
![]()
![]()
Eigen schuldquote:
Nee maar denk dat het duidelijk was aangezien de was van kitten en van mij wel gedaan is.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor jou lekker dat hij het weer doet, maar je weet nu ook dat er iets niet goed is. Sparen voor een nieuwe fiets dan maarquote:Op zondag 9 maart 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja raar verhaal.
Morguh Assie
Yup zeker, denk dat ik een nieuwe koop straks van vakantiegeld.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou lekker dat hij het weer doet, maar je weet nu ook dat er iets niet goed is. Sparen voor een nieuwe fiets dan maar![]()
Of uit het raam gooienquote:Op zondag 9 maart 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je die niet stiekem pakken en de wekker uitzetten
Dan is dat ook weer goed besteed. En wie weet kan je deze inruilen of verkopenquote:Op zondag 9 maart 2025 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup zeker, denk dat ik een nieuwe koop straks van vakantiegeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben keihard het spel aan het spelenquote:Op zondag 9 maart 2025 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je ook last van uitval of is dit het?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Aandacht is hetquote:Op zondag 9 maart 2025 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je ook last van uitval of is dit het?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan ga je denk ruzie krijgenquote:
Oja dat hoeft nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Elke week hèquote:Op zondag 9 maart 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet hij zijn wekker maar niet onnodig zetten.
Ik heb hem net wakker gemaakt. Je wekker gaat je moet eruit.
Hij is nu chagrijnig
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb hem net wakker gemaakt. Je wekker gaat je moet eruit.
Hij is nu chagrijnig![]()
![]()
“Ik hoef er niet uit”quote:
Zet dan je wekker niet
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Ik hoef er niet uit”
Zet dan je wekker niet![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: