SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja das idd knapquote:Op zondag 9 maart 2025 01:30 schreef mschol het volgende:
[..]
beter vind ik lastig, dan moet je losse nummers met een medley gaan vergelijken.
ik vind bij deze vooral heel knap dat er geen instrument bij betrokken is
maar goed ik heb ook hun versie van bohemian rhapsody en sound of silence gezien/gehoord en die zijn ook gewoon retesterk als covers, zou nog eens wat originals moeten opzoekenquote:
O dat zijn wel herrie dingen naast je slaapkamerquote:Op zondag 9 maart 2025 05:47 schreef Karzai het volgende:
Hendig zo.n brandweer kazerne om de hoek,ben weer eens mijn bed uit getaatuut
gelukkig niet direct naast mijn slaapkamer maar ik woon bij een belangrijke verkeersader waar ze regelmatig voorbij komenquote:Op zondag 9 maart 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn wel herrie dingen naast je slaapkamer
O dat scheelt wel, dicht naast je slaapkamer is echt geen pretjequote:Op zondag 9 maart 2025 06:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig niet direct naast mijn slaapkamer maar ik woon bij een belangrijke verkeersader waar ze regelmatig voorbij komen
ja dat is wel vervelend, maja meestal word ik even wakker en draai ik mij daarna wel weer omquote:Op zondag 9 maart 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt wel, dicht naast je slaapkamer is echt geen pretje
ik woon ook heel dicht bij de brandweer kazerne. In de zomer als alle ramen opstaan word ik er in de nacht wel eens wakker van
Dat is wel fijn, als ik ergens van wakker schrik ben ik gelijk klaar wakker en kan ik niet meer slapen.quote:Op zondag 9 maart 2025 06:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is wel vervelend, maja meestal word ik even wakker en draai ik mij daarna wel weer om
oh dat is niet bevorderlijk voor de nachtrustquote:Op zondag 9 maart 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, als ik ergens van wakker schrik ben ik gelijk klaar wakker en kan ik niet meer slapen.
Dat hoop ik voor je, slaap lekker en tot strakkiesquote:Op zondag 9 maart 2025 06:29 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo nog terug naar bed, even vroege vogels op mijn wekkerradio luisteren en misschien slaap ik nog even
Ja en iedere morgen hoor je hier een stel ganzen overvliegen, die maken echt een pokkuh herrie zegquote:Op zondag 9 maart 2025 06:30 schreef Karzai het volgende:
je kan ook wel merken dat de lente weer is begonnen de vogeltjes zijn alweer druk aan het kwetteren
paringsdrang er moeten weer eitjes gelegd wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en iedere morgen hoor je hier een stel ganzen overvliegen, die maken echt een pokkuh herrie zeg
Ja, dat gaat ook weer komen.quote:Op zondag 9 maart 2025 06:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
paringsdrang er moeten weer eitjes gelegd worden
Zonde, maar het is nu eenmaal een weersafhankelijk sport. Misschien morgen weer wel goed weerquote:Op zondag 9 maart 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
meh kitesurfen gaat niet door
er is onweer onderweg
wel tof dat deze eigenaar van de school zo actief is met info. hij stuurt constant updates over het weer in de groepsapp. Sowieso trouwens echt een toffe gast
Schiet niet op met dat kitesurfen of niet. Het weer zit regelmatig tegen.quote:Op zondag 9 maart 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
meh kitesurfen gaat niet door
er is onweer onderweg
wel tof dat deze eigenaar van de school zo actief is met info. hij stuurt constant updates over het weer in de groepsapp. Sowieso trouwens echt een toffe gast
Jammer. Maar buiten is ook lekkerquote:Op zondag 9 maart 2025 07:36 schreef Karzai het volgende:
Slapen lukt niet meer, ik ga lekker douchen, ontbijtje maken en een ochtend wandelingetje maken
Ja, de temperaturen gaan weer dalen, en in de nacht weer vriezen.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Morgen is het weer een stuk kouder, dus maar even van genieten vandaag
Per ongeluk een nieuwe hobby ontdekt ..quote:
Levensgevaarlijke wegpiraatquote:Op zondag 9 maart 2025 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per ongeluk een nieuwe hobby ontdekt ..
Blijkbaar jou (en de godin) bijna van de A12 af rijden 😂🙈
Snel weer een keer doen
quote:
Vond die drempels dat dorp uit wel een beetje intensquote:Op zondag 9 maart 2025 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nooit, gewoon veilige kansen zien
![]()
En wat je zegt ben je zelf
Welke drempels?quote:Op zondag 9 maart 2025 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die drempels dat dorp uit wel een beetje intens
Bij die bordjes waar stond dat je maar 50 mochtquote:
🤷♀️ Niks gezienquote:Op zondag 9 maart 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij die bordjes waar stond dat je maar 50 mocht
Giet koffie in een tasquote:
Ja, zeker de laatste drempel waar het van 50 naar 80 ging zorgde voor klappertandenquote:Op zondag 9 maart 2025 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
🤷♀️ Niks gezien
Maar even serieus.
Ik denk dat je die weg parallel aan de snelweg bedoelde?
Voor eeuwig?quote:
Rij dan ook eens niet zo hardquote:Op zondag 9 maart 2025 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, zeker de laatste drempel waar het van 50 naar 80 ging zorgde voor klappertanden
Dat laatste zorgt wel voor de extra smaakbelevingquote:Op zondag 9 maart 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een schone tas toch, dat er geen restjes jam of stracciatellayoghurt in zitten?
quote:
Vandaag weer inhalen?quote:Op zondag 9 maart 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren wel 24 km op de teller en 37.030 stapjes getrippeld
Hoeveelheid hapjes vielen tegen
Bedankt onheilsprofeetquote:
Gewoon een AH boodschappen tasjequote:Op zondag 9 maart 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een schone tas toch, dat er geen restjes jam of stracciatellayoghurt in zitten?
Nee, het is zondagquote:
Met bon...quote:Op zondag 9 maart 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Een heerlijke volle tas stracciatellayoghurtkoffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gewoon een big shopperquote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met bon...
Kijkt naar klok
Even in een spoilerKan die tijd niet naar 09:00 uur, ik haal het simpelweg vaak niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met bon...
Kijkt naar klok
Even in een spoilerOke, was gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot de volgende keer
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Doeiquote:Op zondag 9 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oke, was gezellig
Tot de volgende keer
Wat actiefquote:Op zondag 9 maart 2025 09:02 schreef UitStraling het volgende:
2e bakje en dan in de benen en de armen
Dat ging snelquote:Op zondag 9 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oke, was gezellig
Tot de volgende keer
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan die tijd niet naar 09:00 uur, ik haal het simpelweg vaak niet.
Gisteren als een bankaardappel doorgekomen, vandaag werk aan de winkel, poetsen, shoppen, happen en vrijen om het leven te vieren.quote:
Oei. Dan heb je geen tijd om hier te postenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren als een bankaardappel doorgekomen, vandaag werk aan de winkel, poetsen, shoppen, happen en vrijen om het leven te vieren.
Heb je de schuur nou al opgeruimd?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:18 schreef Haags het volgende:
Ik ga vanmiddag de 10 km lopen bij de cpc Den Haag. @:mortaxx komt mij aanmoedigen
Kan tussendoor wel een klein tekentje van leven geven als je daar echt behoefte aan hebt?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Dan heb je geen tijd om hier te posten
Jazeker, de fietsen moesten opgeladen worden en de opladers lagen op de verkeerde plek, die liggen nu goed.quote:
Maakt mijn dag altijd mooier.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan tussendoor wel een klein tekentje van leven geven als je daar echt behoefte aan hebt?
Bikkelquote:Op zondag 9 maart 2025 09:18 schreef Haags het volgende:
Ik ga vanmiddag de 10 km lopen bij de cpc Den Haag. @:mortaxx komt mij aanmoedigen
Het is 20 graden begin maart met volle bak zon precies in het weekend. Is niet heel verrassend dat mensen er na maanden in duisternis te zijn opgesloten er op uit gaan? De komende weken wordt het gewoon weer grijs met 7 graden. Plus nu heeft nog een deel van het land vakantie, net als België en Duitsland.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik overigens echt totaal niet begrijp is dat het zo extreem druk op de weg was gisteren.
Jeej het is mooi weer, laten we gezellig met z'n allen in de file staan! Samen met de mensen die ook daadwerkelijk ergens moeten zijn, zoals ik
Zit er hier zo iemand die het uit kan leggen?
Je doet ten onrechte de aanname dat jij de enige bent die ergens 'moet' zijn. Opgelost.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik overigens echt totaal niet begrijp is dat het zo extreem druk op de weg was gisteren.
Jeej het is mooi weer, laten we gezellig met z'n allen in de file staan! Samen met de mensen die ook daadwerkelijk ergens moeten zijn, zoals ik
Sinds wanneer ben jij zo sportief?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:18 schreef Haags het volgende:
Misschien heeft 'ie een weddenschap verloren en is dit de tegenprestatie.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo sportief?
Nog even doortrainen en hij kan zo het Kromme Rijnpad lopenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat denken mensen ook over jou.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn zelfs beelden van @Nattekat in de auto gisteren.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denken mensen ook over jou.
Wat moet die jongen daar nou in de file?
Ik zit bijna elke week in de auto op zaterdagmiddag, ik zie echt wel dat er heel veel mensen extra op pad gaan voor vage redenen. Zo makkelijk kom je er niet mee weg.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet ten onrechte de aanname dat jij de enige bent die ergens 'moet' zijn. Opgelost.
Ben ik dan zo gek dat mijn ideale manier om zo'n dag te vieren niet in de auto is?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is 20 graden begin maart met volle bak zon precies in het weekend. Is niet heel verrassend dat mensen er na maanden in duisternis te zijn opgesloten er op uit gaan? De komende weken wordt het gewoon weer grijs met 7 graden. Plus nu heeft nog een deel van het land vakantie, net als België en Duitsland.
Niet iedereen woont aan het strand of in een natuurgebied, dus die rijden daarheen met lekker weer. Je maakt het ingewikkelder dan het is.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik dan zo gek dat mijn ideale manier om zo'n dag te vieren niet in de auto is?
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit bijna elke week in de auto op zaterdagmiddag, ik zie echt wel dat er heel veel mensen extra op pad gaan voor vage redenen. Zo makkelijk kom je er niet mee weg.
Wereldkampioen gezichten lezen, de meeste mensen hebben een veel betere reden om in de auto te zitten dan wat sporten, geef je kenteken maar door dan vraag ik of ze je van de weg af duwen aanstaande zaterdag.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit bijna elke week in de auto op zaterdagmiddag, ik zie echt wel dat er heel veel mensen extra op pad gaan voor vage redenen. Zo makkelijk kom je er niet mee weg.
Het stond ook vast richting de binnenstad van Leiden. Daar is geen strand of natuurgebied.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet iedereen woont aan het strand of in een natuurgebied, dus die rijden daarheen met lekker weer. Je maakt het ingewikkelder dan het is.
Van al die zaterdagen dat ik op pad ben is het zeker toeval dat verreweg de drukste zaterdag samen valt met de eerste lentedag? Nee, deze ga je niet winnen.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wereldkampioen gezichten lezen, de meeste mensen hebben een veel betere reden om in de auto te zitten dan wat sporten, geef je kenteken maar door dan vraag ik of ze je van de weg af duwen aanstaande zaterdag.
Dit is niet de eerste keer dat ik meedoe.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen gaan ook naar de binnenstad om op terrasjes te zitten. Steden zijn niet meer ingericht op auto's, als er dan op zo'n dag een paar extra komen stort heel dat systeem in en staat alles vast. Opgelost.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het stond ook vast richting de binnenstad van Leiden. Daar is geen strand of natuurgebied.
Dit is de randstad, bijna alles wat je nodig hebt is op fietsafstand en die paar dorpjes die dat niet hebben zijn niet groot genoeg om zulke files te veroorzaken. Als je niet op fietsafstand van dit mooie weer kan genieten, ben je zelf juist de persoon die het ingewikkelder maakt dan het is.
De tweede keer?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik meedoe.
En iedere sukkel weet dat. Toch gaan ze vrijwillig in de file staan in plaats van fietsen, wat met dit weer zeker geen straf is.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen gaan ook naar de binnenstad om op terrasjes te zitten. Steden zijn niet meer ingericht op auto's, als er dan op zo'n dag een paar extra komen stort heel dat systeem in en staat alles vast. Opgelost.
Vanaf april tot en met medio augustus gaat zoals je weet een van de drukkere wegen van Den Haag dicht. Ben benieuwd hoeveel er alsnog gaan proberen met de auto naar Scheveningen te gaan op mooie dagen.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En iedere sukkel weet dat. Toch gaan ze vrijwillig in de file staan in plaats van fietsen, wat met dit weer zeker geen straf is.
Sporten op zaterdagen sowieso naar de zondag tillen, beetje het asfalt bezetten met je niet noodzakelijke hobbietje doe je maar op zondag, beetje inschuiven iedereen.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van al die zaterdagen dat ik op pad ben is het zeker toeval dat verreweg de drukste zaterdag samen valt met de eerste lentedag? Nee, deze ga je niet winnen.
En iedere sukkel in die files verdient alle ellende die met het negeren van de waarschuwingen komt.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanaf april tot en met medio augustus gaat zoals je weet een van de drukkere wegen van Den Haag dicht. Ben benieuwd hoeveel er alsnog gaan proberen met de auto naar Scheveningen te gaan op mooie dagen.
Ik kan je alvast voorspellen dat het een nog groter verkeersinfarct gaat geven dan normaal.
Omdat ze te ver van het centrum wonen, van verder weg komen of gewoon geen zin hebben om te fietsen. Het is geen rocket science.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En iedere sukkel weet dat. Toch gaan ze vrijwillig in de file staan in plaats van fietsen, wat met dit weer zeker geen straf is.
Er zit echt bijna geen verschil qua drukte tussen beide dagen, dus dit slaat nergens op. Zondag gaan meer dagjesmensen op pad.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sporten op zaterdagen sowieso naar de zondag tillen, beetje het asfalt bezetten met je niet noodzakelijke hobbietje doe je maar op zondag, beetje inschuiven iedereen.
Je hoeft niet naar het centrum van een grote stad om een terrasje te pakken.quote:
Uitzondering op de regelquote:van verder weg komen
Lui zijn is geen excuusquote:of gewoon geen zin hebben om te fietsen.
Dat mensen schapen zijn? Absoluut.quote:Het is geen rocket science.
Jeetje, de klaagmuur in Jeruzalem zou nog tegen jou zeggen dat het wel weer even leuk geweest is met al dat geklaagquote:Op zondag 9 maart 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar het centrum van een grote stad om een terrasje te pakken.
[..]
Uitzondering op de regel
[..]
Lui zijn is geen excuus
[..]
Dat mensen schapen zijn? Absoluut.
Omdat ik niet snap dat mensen lekker opgesloten in hun auto van het mooie weer genieten? Uhuh. Je bent zelf gewoon iemand die verslaafd is aan z'n auto zo te horen.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, de klaagmuur in Jeruzalem zou nog tegen jou zeggen dat het wel weer even leuk geweest is met al dat geklaag
Ja precies, daarom loop ik zoveel, zodat ik lekker met de auto kan rijdenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap dat mensen lekker opgesloten in hun auto van het mooie weer genieten? Uhuh. Je bent zelf gewoon iemand die verslaafd is aan z'n auto zo te horen.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja precies, daarom loop ik zoveel, zodat ik lekker met de auto kan rijden
Straks weer lekker met de auto naar Zeeland om op het strand te lopenquote:
183.000 kilometer file.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks weer lekker met de auto naar Zeeland om op het strand te lopen
Je vrijwillig in Zeeland begevenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks weer lekker met de auto naar Zeeland om op het strand te lopen
Waarschijnlijk is wel weer half Duitsland daar ook jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is wel weer half Duitsland daar ook ja
De eerste mens ter wereld die het quotum bereikt heeftquote:Op zondag 9 maart 2025 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, de klaagmuur in Jeruzalem zou nog tegen jou zeggen dat het wel weer even leuk geweest is met al dat geklaag
EN nu heb je geen tuin meer om in te zitten. Heel gekquote:Op zondag 9 maart 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
We wilden lekker in de tuin zitten maar hebben er alweer 3 ritjes met groenafval opzitten
Nu je het zegtquote:Op zondag 9 maart 2025 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN nu heb je geen tuin meer om in te zitten. Heel gek
Geniet er maar extra goed van, volgende week zijn we weer terug bij af.quote:
Hier ook weer grijs volgende weekquote:Op zondag 9 maart 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geniet er maar extra goed van, volgende week zijn we weer terug bij af.
* Nattekat van z'n luie bank af komt om te genieten
Ja, ik zag het al. Vanaf dinsdag weer regen. Hiephoiquote:Op zondag 9 maart 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geniet er maar extra goed van, volgende week zijn we weer terug bij af.
* Nattekat van z'n luie bank af komt om te genieten
Doet je moeder dat niet?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had zaterdagmiddag het fornuis schoongemaakt, vervolgens 's avonds kip gebakken, dus hele fornuis zat natuurlijk weer onder de vetspetters.
Je bent een man van onvermoede talentenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik meedoe.
Je moeder is in de aanbieding https://nl.pepper.com/aan(...)lechts-079eur-348123quote:
Op zondag?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
We wilden lekker in de tuin zitten maar hebben er alweer 3 ritjes met groenafval opzitten
wat had je er bij?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had zaterdagmiddag het fornuis schoongemaakt, vervolgens 's avonds kip gebakken, dus hele fornuis zat natuurlijk weer onder de vetspetters.
rijst, zoetzure saus en kroepeoek, java style.quote:
maar als het gin tonic is, wat is het dan wel?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Budapestenaar https://www.bndestem.nl/k(...)-gin-tonic~a428d078/
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rijst, zoetzure saus en kroepeoek, java style.
Zekerquote:
kijk em genietenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/UZaTjd-zBP8
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker
Maar het was eigenlijk net te veel voor 1 persoon.
ow ja dat is een goeie. zal ook even de stream aan zettenquote:
Is ook gewoon op TV nuquote:Op zondag 9 maart 2025 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat is een goeie. zal ook even de stream aan zetten
ja maar geen zin om de TV aan te zetten.quote:
he jakkie, dat klinkt zo vervelendquote:
oh nee dat kan hier nietquote:Op zondag 9 maart 2025 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van het lichaam van een petite Japanse dame?
Wat hebben ze daar zoal?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
gewoon in een foodcourt , hier
[ afbeelding ]
Comfort: 0quote:Op zondag 9 maart 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een ingekleurde foto van Bergen-Belsen?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een ingekleurde foto van Bergen-Belsen?
Geen crispy pork?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben overdekte delen bij deze foodcourt plus nog allemaal kraampjes buiten
heel veel thais eten. italiaans, grieks, indiaas zit er en dan die sushi plek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En humus niet vergeten
ja maar dit eiland nog niet. Hier zijn ze overwegend boeddhistisch. Maar denk dat je in het verdere zuiden ook wel crispy pork kunt krijgen nogquote:Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso pork, Zuid Thailand is toch ook aardig door moslims gekaapt?
Dan zijn het milde moslims, zelfs in een gematigd moslim land als Turkey is pork nauwelijks beschikbaar in restaurantsquote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit eiland nog niet. Hier zijn ze overwegend boeddhistisch. Maar denk dat je in het verdere zuiden ook wel crispy pork kunt krijgen nog
ze hebben laatst weer een aanslag gepleegd op 2 politie agentenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zijn het milde moslims, zelfs in een gematigd moslim land als Turkey is pork nauwelijks beschikbaar in restaurants
Misschien daar op kitesurfles gaan in boerka tegen de blotebipsenkijkers.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel op koh lipe geweest, dat ligt vlak bij Maleisië. kan mij niet meer herinneren of ik daar varkensvlees heb gezien maar er waren wel vrouwen in burqa ja
lijkt we op de foodhallen hier zitten ook veel verschillende kraampjesquote:Op zondag 9 maart 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En humus niet vergeten
vliegt die wind dadelijk onder de burqa en vlieg ik wegquote:Op zondag 9 maart 2025 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien daar op kitesurfles gaan in boerka tegen de blotebipsenkijkers.
Flap flap flap zo naar Antarctica tussen de pinguïns.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vliegt die wind dadelijk onder de burqa en vlieg ik weg
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flap flap flap zo naar Antarctica tussen de pinguïns.
ga jij eens lekker naar buiten verzuurde brabo met je lange teennagelsquote:Op zondag 9 maart 2025 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien daar op kitesurfles gaan in boerka tegen de blotebipsenkijkers.
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga jij eens lekker naar buiten verzuurde brabo met je lange teennagels
Zo danquote:Op zondag 9 maart 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meteen in een hoopje stof verandert als er ook maar één zonnestraal z'n huid raakt.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meteen in een hoopje stof verandert als er ook maar één zonnestraal z'n huid raakt.
Het meest iconische varkensgerecht, babi pangang, komt uit het grootste moslimland ter wereldquote:Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zijn het milde moslims, zelfs in een gematigd moslim land als Turkey is pork nauwelijks beschikbaar in restaurants
Hij maakte slechts een grapje?quote:Op zondag 9 maart 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie je alleen maar iedereen de hele dag afzeiken op het internet![]()
Allemaal toeristen daar.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En humus niet vergeten
Je bent wat je wenst te lezen.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie je alleen maar iedereen de hele dag afzeiken op het internet![]()
Geheid tijdens het bedenken nog niet, moslim bevolking in Indonesië is zachtjes gezegd nogal geëxplodeerd laatste eeuw dacht ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meest iconische varkensgerecht, babi pangang, komt uit het grootste moslimland ter wereld
Waar? In nws?quote:Op zondag 9 maart 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben per ongeluk in een discussie beland met iemand die moord aan het goedpraten is. Waar gaat het heen![]()
@:haags
OEFquote:Op zondag 9 maart 2025 12:44 schreef Koen66 het volgende:
moslim bevolking in Indonesië is zachtjes gezegd nogal geëxplodeerd
Zo gek? Wat doen Nederlanders dan behalve lekker buiten zitten?quote:Op zondag 9 maart 2025 12:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn zwitsers ook zo gek als ze de zon zien schijnen en het buiten 17 graad is?
Volgens mij komt babi panggang van dat eiland in het Toba kratermeer, daar zijn het geen moslims.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geheid tijdens het bedenken nog niet, moslim bevolking in Indonesië is zachtjes gezegd nogal geëxplodeerd laatste eeuw dacht ik.
Je hebt daar mensen als Hexagon en hanca die het niveau nog wat opkrikkenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pol dit keer, maar hetzelfde publiek.
Ik hoor van iedereen dat als de zon zien naar terrassen sprinten.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo gek? Wat doen Nederlanders dan behalve lekker buiten zitten?
Don’t pull you this on.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo. Ja hier vast ook in de steden. Maar op het platteland zie ik verder niet veel verschil.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat als de zon zien naar terrassen sprinten.
Massaal in de auto stappen en filerijden.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
waarom doe jij smurfen op de bbq?quote:Op zondag 9 maart 2025 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij vandaag? Hier nu smurfen en straks steaks op de bbq
Scheelt dat we hier geen zee hebben, dan verdeelt alles zich mooi over het landquote:Op zondag 9 maart 2025 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Massaal in de auto stappen en filerijden.
Heb al een flink stuk gemtb’t en we gaan zo nog weg, weet niet waarheen.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nu smurfen op de bbq en straks steaks op de bbqquote:
nee, net wel even een kort rondje gedaan, maar binnen de grenzen gebleven.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je al naar België gefietst dit weekend?
In Belgie een lekke band door de gatenkaas in t wegdek.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je al naar België gefietst dit weekend?
Oh zoquote:Op zondag 9 maart 2025 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu smurfen op de bbq en straks steaks op de bbq
Normaliter is aan de andere kant dan Noord-Korea staan juist goed.quote:
Symboolpolitiekquote:Op zondag 9 maart 2025 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Normaliter is aan de andere kant dan Noord-Korea staan juist goed.
Maar wat is die dag van Hoop? Net zo betekenisvol als al die andere dagen?
ja net zoiets als Internationale Afwasborsteldag denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Normaliter is aan de andere kant dan Noord-Korea staan juist goed.
Maar wat is die dag van Hoop? Net zo betekenisvol als al die andere dagen?
Kan nog gekker, het Internationaal Strafhof zou Netanyahu eens moeten arresteren, dan liggen er binnen een weekje twee Amerikaanse vliegdekschepen voor de Haagse kust.quote:
Denk dat ze er ook liggen als het Putin is.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog gekker, het Internationaal Strafhof zou Netanyahu eens moeten arresteren, dan liggen er binnen een weekje twee Amerikaanse vliegdekschepen voor de Haagse kust.
Kun je daarvandaan die vliegdekschepen zien liggen of wat is het idee?quote:
hou je niet van bloemenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood gevonden worden?
Dan wel even zorgen dat er geen Chinezen zijn.quote:
genieten van de bloemen zeequote:Op zondag 9 maart 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daarvandaan die vliegdekschepen zien liggen of wat is het idee?
Mwoa daar ga ik niet helemaal voor daarheenquote:
Heeft weinig met dat te maken dat ik het niets vindquote:
Oehquote:Op zondag 9 maart 2025 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jij gaat voor de kale stenen in schotlandquote:Op zondag 9 maart 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa daar ga ik niet helemaal voor daarheen
Wat een rare uitdrukking is dit toch eigenlijk. In principe willen de meeste mensen nérgens dood gevonden worden, zou je denken. De uitdrukking doet vermoeden dat dood gevonden worden op zichzelf een fijne bezigheid is, maar dat deze specifieke plek zo erg is dat zélfs dood gevonden worden geen lach op je gezicht kan toveren.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood gevonden worden?
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu smurfen op de bbq en straks steaks op de bbq
Het Amerikaanse volk draait op voor enorme investeringen in het Chinese leger met uitstaande staatschulden, gekke Trumpie heeft Rusland keihard nodig.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ze er ook liggen als het Putin is.
Wil je niet onze toekomstige beste vrienden op het wereldtoneel boos maken?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wel even zorgen dat er geen Chinezen zijn.
Schotland is mooi hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij gaat voor de kale stenen in schotland
Ja maar daar zie ik jullie tenminste nietquote:Op zondag 9 maart 2025 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij gaat voor de kale stenen in schotland
Grappig dat we het mooi vinden omdat er door menselijk ingrijpen zo'n ecologische armoede heerst.quote:
Ik Kan me voorstellen dat ''de meest fijne manier' is dat mensen random je bed staan en dat woonplaats dan niet uitmaakt.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een rare uitdrukking is dit toch eigenlijk. In principe willen de meeste mensen nérgens dood gevonden worden, zou je denken. De uitdrukking doet vermoeden dat dood gevonden worden op zichzelf een fijne bezigheid is, maar dat deze specifieke plek zo erg is dat zélfs dood gevonden worden geen lach op je gezicht kan toveren.
je post hier wel elke dag maar wil ons niet zien, ik snap dit niet helemaalquote:Op zondag 9 maart 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar daar zie ik jullie tenminste niet
We wequote:Op zondag 9 maart 2025 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat we het mooi vinden omdat er door menselijk ingrijpen zo'n ecologische armoede heerst.
Nou, niet perse ‘omdat’ maar het is wel een indrukwekkend landschapquote:Op zondag 9 maart 2025 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat we het mooi vinden omdat er door menselijk ingrijpen zo'n ecologische armoede heerst.
Je bent er nooit geweest he?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:29 schreef Karzai het volgende:
vroeger waren in schotland inderdaad weelderige bossen nu is het meer een maan landschap
Doe dat heel stilletjes hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sonntagsruhe. Wat moeten de buren wel niet denken.
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er nog niet teveel whisky in zit.
Hè wat?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:29 schreef Karzai het volgende:
vroeger waren in schotland inderdaad weelderige bossen nu is het meer een maan landschap
Zij maken mij altijd boos.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil je niet onze toekomstige beste vrienden op het wereldtoneel boos maken?
Willen jullie meer OF MINDER vrouwen in de trein?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
De trein klinkt als een volière grasparkieten
Vol kakelende kippen?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
De trein klinkt als een volière grasparkieten
quote:
https://www.visitscotland(...)re/forests-woodlandsquote:Did you know, seven out of the ten largest forests in the UK are in Scotland? The largest is Galloway Forest Park, which covers 770 km2 of countryside in a gorgeous green blanket.
ja het is maar welke nieuwsbron je zoektquote:Op zondag 9 maart 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
https://www.visitscotland(...)re/forests-woodlands
Een uitgestorven maanlandschap ja.
Nee ik denk niet dat dat is waar Luctor zich boos over maakt.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis en blijft een autoritair regime die invloed koopt en doet in afrika bijv
zou me kapot vervelenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe mij maar een huisje op de Schotse maan hoor
Schotland heeft hun eigen maan?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe mij maar een huisje op de Schotse maan hoor
ik heb een vrouw nodigquote:Op zondag 9 maart 2025 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij verveelt je zelfs in Amsterdam
oei die is hard ik ben bereid om mij aan te passen, hoe gaat het met jou en de vrouwen?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen jou niet, deal with it.
Das dus verre van een maanlandschap. Sowieso al meer dan we hier hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:11 schreef Karzai het volgende:
In Schotland is ongeveer 18,5% van het land bebost. Dit is een aanzienlijke toename vergeleken met 100 jaar geleden, toen slechts 5% van het land bebost was1. De Schotse regering heeft als doel gesteld om dit percentage tegen 2032 te verhogen tot 21%
vooralsnog zeer matigquote:Op zondag 9 maart 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das dus verre van een maanlandschap. Sowieso al meer dan we hier hebben.
nee ze staan niet voor de deur te trappelen helaasquote:Op zondag 9 maart 2025 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
(Sport)vereniging, tja het komt je niet aanwaaien iig.
Het schrift lijkt altijd een beetje alsof iemand met een zakje gekreukelde muzieknootjes een nieuw alfabet is begonnen.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Heb 2 nieuwe boekjes gehad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeer diepgaande thaise literatuur
de eerste is ook door een kind voorgelezenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Heb 2 nieuwe boekjes gehad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeer diepgaande thaise literatuur
Zijn recent bevers uitgezet, volgens plan. En illegaal zijn er lynxen uitgezet, omdat de regering achterlijk doet.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das dus verre van een maanlandschap. Sowieso al meer dan we hier hebben.
ja denk dat het zo ook is ontstaanquote:Op zondag 9 maart 2025 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het schrift lijkt altijd een beetje alsof iemand met een zakje gekreukelde muzieknootjes een nieuw alfabet is begonnen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste is ook door een kind voorgelezen
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |