SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had niks in mijn schoen, hoe zit dat?! Had er 4 gezet! En grote ookquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Pas weer als ik in het land benquote:Op zondag 9 maart 2025 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had niks in mijn schoen, hoe zit dat?! Had er 4 gezet! En grote ook:')![]()
Ja ik bedoel afgelopen jaar lul de behangerquote:Op zondag 9 maart 2025 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pas weer als ik in het land ben“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had niks in mijn schoen, hoe zit dat?! Had er 4 gezet! En grote ookWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SINTERKLAASJE BONNE BONNE BONNE! GOOI WAT IN MIJN LEGE LEGE TONNEN! GOOI WAT IN MIJN AARSJE! DANK U SINTERKLAASJE!
Heb ik altijd wel een beetje een leip liedje gevonden voor kinderen maar toen ik kwam ik erachter hoe de katholieke kerk echt was en toen snapte ik het al een stuk beter.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je moet godverredomme op een lijstje schrijven wat je wilt toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat je wens is. Maar dan niet klagen als je het niet krijgt.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je moet godverredomme op een lijstje schrijven wat je wilt toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ff aan de tand voelen hoe dat zit dat lulletje rozenwater mij heeft overgeslagenquote:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff aan de tand voelen hoe dat zit dat lulletje rozenwater mij heeft overgeslagen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@Homijn wordt pissig als we het over de paashaas hebben dus tja.....quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Schoentjes van mijn kinderen zaten helemaal propvol, maar die grote pantoffels van mij ho maarNiks!
Misschien had je al zatquote:Op zondag 9 maart 2025 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Schoentjes van mijn kinderen zaten helemaal propvol, maar die grote pantoffels van mij ho maarNiks!
Daar gaat het niet om. Het is het principequote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daar doet sinterklaasje niet aanquote:Op zondag 9 maart 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is het principeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, is wel goed, ik zal nog eens wortels en juin in mijn schoenen stoppen. Dingen meuren nog steeds een uur in de windquote:![]()
En ik mag dus nieteens met dat speelgoed spelen wat mijn kinderen hebben gekregen, want dat hebben ze van snikkelbaas
De snoodaardsquote:Op zondag 9 maart 2025 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, is wel goed, ik zal nog eens wortels en juin in mijn schoenen stoppen. Dingen meuren nog steeds een uur in de wind![]()
En ik mag dus nieteens met dat speelgoed spelen wat mijn kinderen hebben gekregen, want dat hebben ze van snikkelbaasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, is wel goed, ik zal nog eens wortels en juin in mijn schoenen stoppen. Dingen meuren nog steeds een uur in de wind![]()
En ik mag dus nieteens met dat speelgoed spelen wat mijn kinderen hebben gekregen, want dat hebben ze van snikkelbaas
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Anyhow, ik pak nog 1 pinterman en dan gaat deze adonis naar zijn nest. Tegen mijn grote liefde aankruipen
We kunnen een val zettenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Drekker laven toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zal alvast hout halenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoorde orgel muziek. En ja hoor. Daar is koenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawohl, net iets lekkerder dan de witteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawohl, net iets lekkerder dan de witte![]()
wat is de associatie orgel<>Koen?quote:Op zondag 9 maart 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoorde orgel muziek. En ja hoor. Daar is koenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Misschien neem ik nog ijsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdatttttt laatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Immer ijs eten toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ergens op de wereld is het gewoon 17:00u hoorquote:
ijs eet je omdat het lekker is, niet omdat het laat is MK.quote:
Waar danquote:Op zondag 9 maart 2025 00:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het gewoon 17:00u hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
"Meer dan duizend doden na twee dagen van geweld in Syrië" Goh wat een verbetering daar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oké papaquote:Op zondag 9 maart 2025 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ijs eet je omdat het lekker is, niet omdat het laat is MK.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tis wel zo!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dat is zoquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tijdzones zijn gewoon kunstmatige constructies bedacht door DE ELITE om ons eronder te houden en zo. Dus gewoon niks van aan trekken en je eigen tijd leven tochquote:Op zondag 9 maart 2025 00:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Laat je niet tegenhouden door tijdzones
Hmhmquote:Op zondag 9 maart 2025 00:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
https://nl.thetimenow.com/worldclock.phpWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hou opquote:Op zondag 9 maart 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tijdzones zijn gewoon kunstmatige constructies bedacht door DE ELITE om ons eronder te houden en zo. Dus gewoon niks van aan trekken en je eigen tijd leven toch
Leef je eigen leven.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tijdzones zijn gewoon kunstmatige constructies bedacht door DE ELITE om ons eronder te houden en zo. Dus gewoon niks van aan trekken en je eigen tijd leven toch
Deze grootmacht heeft er zelfs een liedje over geschreven!
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee joh, die globalisten proberen onze TIJD over te nemen en zo.quote:![]()
Enkel Trump en Poetin strijden voor het recht om onze klok niet te verzetten!
Niet mijn cultuurquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En nieuw Zeeland dan?quote:Op zondag 9 maart 2025 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, die globalisten proberen onze TIJD over te nemen en zo.![]()
Enkel Trump en Poetin strijden voor het recht om onze klok niet te verzetten!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tja, het leven zit vol verrassingen hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als het daaraan ligt, dan moeten we de klok gewoon 6x per jaar verzettenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, die globalisten proberen onze TIJD over te nemen en zo.![]()
Enkel Trump en Poetin strijden voor het recht om onze klok niet te verzetten!
Blijkbaarquote:Op zondag 9 maart 2025 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tja, het leven zit vol verrassingen hè
Lekker arbeidsintensiefquote:Op zondag 9 maart 2025 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het daaraan ligt, dan moeten we de klok gewoon 6x per jaar verzettenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die moeten altijd moeilijk doen, die Kiwi'squote:![]()
Wel echt schitterend land waar ik nog een keer naar toe wil
Lekker voor’mquote:Op zondag 9 maart 2025 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hebben we die Trumpin mooi tuk!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En je hebt eigenlijk maar 2 kogels nodig om dat te voorkomen hè.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het daaraan ligt, dan moeten we de klok gewoon 6x per jaar verzetten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze hoeven niet dood. Gewoon brommenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je hebt eigenlijk maar 2 kogels nodig om dat te voorkomen hè.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Och, als ze van de trap af vallen sta ik niet te janken bij hun graf hoor....quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Eind deze maand.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Weg flikkeren!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit. En posten over kogels voor iemand is nooit een goed ideequote:Ook al is het een grapje
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 9 maart 2025 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, als ze van de trap af vallen sta ik niet te janken bij hun graf hoor....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Preciesquote:Op zondag 9 maart 2025 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit. En posten over kogels voor iemand is nooit een goed ideeOok al is het een grapje
Oepsquote:Op zondag 9 maart 2025 01:02 schreef devzero het volgende:
Ik moest nog iets tegen @:maily vertellen, maar ben vergeten watWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
ow, denk nog maar eens goed na danquote:Op zondag 9 maart 2025 01:02 schreef devzero het volgende:
Ik moest nog iets tegen @:maily vertellen, maar ben vergeten wat![]()
![]()
Oh nou hier welquote:Op zondag 9 maart 2025 01:16 schreef maily het volgende:
[..]
nee dat was het niet, dan had ik het wel geweten
Je mag een hapjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh de verkoop fraudeurWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Natuurlijk weet ik het wel, maar ik wil niet in herhaling vallen. Ook al schijnt dat wel zo te horen in DTSquote:![]()
![]()
Doe maarquote:Op zondag 9 maart 2025 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik het wel, maar ik wil niet in herhaling vallen. Ook al schijnt dat wel zo te horen in DTSWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik het wel, maar ik wil niet in herhaling vallen. Ook al schijnt dat wel zo te horen in DTSquote:![]()
Ik ben momenteel meer zo:quote:Op zondag 9 maart 2025 01:25 schreef devzero het volgende:
Nipping on a whiskey and numbing up my feelings
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik word alleen maar scherper als ik aan het bolken ben.quote:
o dus je kunt makkelijk nog de trap op straksquote:Op zondag 9 maart 2025 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word alleen maar scherper als ik aan het bolken ben.![]()
![]()
Ook lekkere muziek, maar niet als je de was aan het vouwen/opbergen bentquote:Op zondag 9 maart 2025 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben momenteel meer zo:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Maar daarna wil ik wel wat inschenken. Want het nadeel van de BOB zijn is dat je de enige bent die nuchter is. Het voordeel is natuurlijk wel dat je heel thuis komtMaar eerst de was en een kopje thee en Miranda Lambert
![]()
![]()
Living the level life be like:quote:Op zondag 9 maart 2025 01:33 schreef maily het volgende:
[..]
o dus je kunt makkelijk nog de trap op straks![]()
![]()
![]()
Je weet het maar nooit, toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hejje 'm uitgespeeld ja?quote:
De dating fraudeur
Amazingquote:Op zondag 9 maart 2025 01:46 schreef mario390 het volgende:
rtl 2duitsland de story van bastin en tooskee![]()
Ik ga maar richting bed denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
"pics van je zusje" werd nimmer meer letterlijk genomen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Killem
quote:Op zondag 9 maart 2025 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"pics van je zusje" werd nimmer meer letterlijk genomen toch.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat is je favorietquote:Op zondag 9 maart 2025 02:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat over 90s boy bands desw.caught in the actWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
90’s boybandsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks mis met goed slechte girl- of boybands zeg ik altijd maar."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zekerquote:Op zondag 9 maart 2025 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niks mis met goed slechte girl- of boybands zeg ik altijd maar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hoeft ook weer niet gelijk heel de .rar van @hemarookworst z'n zusje online te gooien hoor maar ik waardeer het gebaar.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Okequote:Op zondag 9 maart 2025 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand,ik ben toch niet schwul
wanneer 90s dann ace of base, roxette,Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Boy bands zijn kut. Meiden kunnen nog wel leuk zijn om naar te kijken.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niks mis met goed slechte girl- of boybands zeg ik altijd maar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou ja, dat vooral.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Boy bands zijn kut. Meiden kunnen nog wel leuk zijn om naar te kijken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als dat z’n zusje is hoop ik dat ze naar de meet komt.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hoeft ook weer niet gelijk heel de .rar van @:hemarookworst z'n zusje online te gooien hoor maar ik waardeer het gebaar.
En ik heb geeneens een jongere zusjequote:Op zondag 9 maart 2025 02:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hoeft ook weer niet gelijk heel de .rar van @:hemarookworst z'n zusje online te gooien hoor maar ik waardeer het gebaar.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nog nietquote:Op zondag 9 maart 2025 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik heb geeneens een jongere zusjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als dat z’n zusje is hoop ik dat ze naar de meet komt.Ik ga ervan uit dat dit toch helemaal goed komtquote:Op zondag 9 maart 2025 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik heb geeneens een jongere zusje
Kan ik nog wel voor je regelen.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik heb geeneens een jongere zusje
WAAROM ZIJN DIT SOORT GIRLBANDS ER NIET MEER?!?!?!quote:
Ik bedoel, dat was toch voor iedereen goed?
Je hebt vast wel een poster van George Michael in je wc hangenquote:Op zondag 9 maart 2025 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand,ik ben toch niet schwul
wanneer 90s dann ace of base, roxette,![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een poster van George Michael in je wc hangen
Ik boven m'n bed.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een poster van George Michael in je wc hangen
Je had er toch een dekbedovertrek van?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mario spoelt nooit door?quote:Op zondag 9 maart 2025 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een poster van George Michael in je wc hangenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mijn dekbedovertrek wissel ik af tussen die van Cannibal Corpse en Slayer.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je had er toch een dekbedovertrek van?
Zou een onesie nemen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En je onesie? Van bsb?quote:Op zondag 9 maart 2025 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn dekbedovertrek wissel ik af tussen die van Cannibal Corpse en Slayer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die is afgebrokenquote:Op zondag 9 maart 2025 02:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom doorspoelen? Hij heeft toch een balustrade?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij bent meer van de wham! bam, thank you ma’am?quote:Op zondag 9 maart 2025 02:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook natuurlijk. Maar een Wham! deken gaat me net te ver, sorry @:killemwieftProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb de kalenderquote:Op zondag 9 maart 2025 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik volg alle Mario verbouw topics nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aan het wachten tot King Diamond in 013 komt, dan ff de hele merchandise leeg kopen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel een beetje het FOK! liedquote:Op zondag 9 maart 2025 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent meer van de wham! bam, thank you ma’am?
Job or no job,
You can't tell me that I'm not![]()
Leeft die nog?quote:Op zondag 9 maart 2025 02:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan het wachten tot King Diamond in 013 komt, dan ff de hele merchandise leeg kopen.![]()
Don't stay (t)here and rot!quote:Op zondag 9 maart 2025 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje het FOK! lied
Job or no job,
You can't tell me that I'm not
Komende juni naar toe in 013, week erna staat ie op Graspopquote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een poster van George Michael in je wc hangen![]()
![]()
Ik had hem ooit een boerinnenkalender aangeboden voor een challenge, die hij niet heeft gehaaldquote:Uw ADH vitamine Worst
Pics van je kamer?quote:Op zondag 9 maart 2025 02:27 schreef mario390 het volgende:
in mijn kamer hangen carmen electra en coupegirl 1998Uw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 maart 2025 02:27 schreef mario390 het volgende:
in mijn kamer hangen carmen electra en coupegirl 1998Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1237 / +80 / +0 / 3156 / 3494
2. KillemWieft / 296 / +5 / +0 / 221 / 319
3. KoningWouter / 252 / +49 / +0 / 1160 / 1330
4. devzero / 231 / +25 / +5 / 137 / 180
5. _UserName_ / 230 / +6 / +0 / 425 / 529
6. hemarookworst / 227 / +10 / +1 / 706 / 840
7. kree / 195 / +78 / +0 / 779 / 875
8. Moeraskat / 170 / +9 / +35 / 1699 / 1819
9. Bally-b / 166 / +2 / +0 / 34 / 63
10. gebrokenglas / 154 / +19 / +0 / 902 / 1006
11. Lovely / 144 / +12 / +0 / 811 / 934
12. sp3c / 128 / +5 / +0 / 247 / 287
13. Grotetijd / 126 / +25 / +0 / 565 / 657
14. HappyCharly / 113 / +6 / +0 / 733 / 826
15. mario390 / 99 / +3 / +1 / 72 / 106
16. Moonlight / 85 / +4 / +0 / 391 / 450
17. loveyoulongtime / 84 / +64 / +0 / 545 / 594
18. maily / 83 / +10 / +3 / 974 / 1055
19. Dr.Mikey / 75 / +14 / +0 / 226 / 270
20. ToT / 67 / +14 / +0 / 772 / 813SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Was gezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb je een aparte pc kamer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In Oostenrijk en Duitsland hebben ze alleen maar paprikachips lijkt het wel
Uw ADH vitamine Worst
Dat zijn de goeie!quote:
Niet die gezoete rondjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt twee soorten van die banaan chips net die uit dat plaatje die zijn goed die kern rondjes die gezoet zijn vind ik niet lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tegenwoordig hebben ze ook ronde met zout en knoflook.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt twee soorten van die banaan chips net die uit dat plaatje die zijn goed die kern rondjes die gezoet zijn vind ik niet lekker.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat klinkt al beter.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze ook ronde met zout en knoflook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee is echt.
https://www.jumbo.com/pro(...)lavour-120g-161296ZKnog nie gezien
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wel. Gelukkig.quote:Op zondag 9 maart 2025 03:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vervelend voor je, maar gelukkig maar een droom
SlaapwelWerewolf![]()
Bekijk deze YouTube-video
Oddam ciało, oddam nawet duszę,
Przecież kogoś kochać muszę
Jestem sama na parkiecie i R&B
Oddam wszystko możesz mi wybaczyć
Bo zdradziłam Cię z rozpaczy
Byłam sama na parkiecie i R&B
quote:Op zondag 9 maart 2025 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
De borsten van Ewa en de billen van George Michael. Meer heeft die jongen niet nodig
Heb je al eens gebruik gemaakt van de diensten van De Brabantse Beffer?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: