Die indruk heb ik wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
Zijn Pootje en Sharice te vriendelijk tegen het Kartel volgens Jaxel?
Ja en ik weet dat sharice het gedrag van Axel vanmiddag niet kon waarderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
Zijn Pootje en Sharice te vriendelijk tegen het Kartel volgens Jaxel?
dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en ik weet dat sharice het gedrag van Axel vanmiddag niet kon waarderen.
Nee dat heeft ze helemaal nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:51 schreef Droopie het volgende:
In zie eerder Jolien naar Sharice/ Pootje gaan ipv dat er een hele shift plaatsvindt.
We shall see, Sharice heeft iig een pesthekel aan Matt/ Jordy.
En Pootje? Zolang die kan blijven liggen zal het zijn tijd wel duren.
Denk ik wel, alleen ze heeft nog meer een hekel aan slechte sfeer.quote:
Axel en Jane spelen absoluut niet individueelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef RelDaThief het volgende:
BB zorgt er wel voor dat iedereen gaat moeten individueel spelen.
De spellen en voordelen gaan stilaan meer en meer verdeeldheid beginnen veroorzaken.
Nee dat heeft ze niet, dat heeft ze vaak genoeg gezegd. Maar ze ergerde zich van de week heel erg aan Jordy maar ook altijd daarbij vernoemd dat ze Jordy een gevoelige aardige jongen vindt maar in het spel een lastpak vindt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk ik wel, alleen ze heeft nog meer een hekel aan slechte sfeer.
Denk ik dan
Dat jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef Folies het volgende:
Als jij echt een pesthekel aan iemand hebt ga je niet de als een laffe naar iemand toe die zit te huilen. Nou ja, niet in mijn wereld.
? Wat heeft dat te maken met dat Axel zogenaamd voor BB zou werken? Was gewoon een normale opmerking lol.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Wist niet dat Axel voor Bb werkte met ze opmerking; Daar kan bb weer een mooi aflevering van maken van de sensa van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |