Die indruk heb ik wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
Zijn Pootje en Sharice te vriendelijk tegen het Kartel volgens Jaxel?
Ja en ik weet dat sharice het gedrag van Axel vanmiddag niet kon waarderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
Zijn Pootje en Sharice te vriendelijk tegen het Kartel volgens Jaxel?
dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en ik weet dat sharice het gedrag van Axel vanmiddag niet kon waarderen.
Nee dat heeft ze helemaal nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:51 schreef Droopie het volgende:
In zie eerder Jolien naar Sharice/ Pootje gaan ipv dat er een hele shift plaatsvindt.
We shall see, Sharice heeft iig een pesthekel aan Matt/ Jordy.
En Pootje? Zolang die kan blijven liggen zal het zijn tijd wel duren.
Denk ik wel, alleen ze heeft nog meer een hekel aan slechte sfeer.quote:
Axel en Jane spelen absoluut niet individueelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef RelDaThief het volgende:
BB zorgt er wel voor dat iedereen gaat moeten individueel spelen.
De spellen en voordelen gaan stilaan meer en meer verdeeldheid beginnen veroorzaken.
Nee dat heeft ze niet, dat heeft ze vaak genoeg gezegd. Maar ze ergerde zich van de week heel erg aan Jordy maar ook altijd daarbij vernoemd dat ze Jordy een gevoelige aardige jongen vindt maar in het spel een lastpak vindt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk ik wel, alleen ze heeft nog meer een hekel aan slechte sfeer.
Denk ik dan
Dat jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef Folies het volgende:
Als jij echt een pesthekel aan iemand hebt ga je niet de als een laffe naar iemand toe die zit te huilen. Nou ja, niet in mijn wereld.
? Wat heeft dat te maken met dat Axel zogenaamd voor BB zou werken? Was gewoon een normale opmerking lol.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Wist niet dat Axel voor Bb werkte met ze opmerking; Daar kan bb weer een mooi aflevering van maken van de sensa van vandaag
*** Dit is geen bewoner dus gaan we niet doen*****quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
? Wat heeft dat te maken met dat Axel zogenaamd voor BB zou werken? Was gewoon een normale opmerking lol.
‘Er is weer genoeg gebeurd vandaag. Kan BB weer een mooie aflevering van maken met de sensa van vandaag’.
Als je hier alweer wat van vindt ben je echt op zoek hoor 😅
Heb je wel gezien dat ze met de boodschappen de DR uitliepen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb gemist wat er is voorgevallen met Axel vanmiddag en de mensen die daar over zijn gevallen
Maar Hoe Axel en Jane nu praten vind ik niet echt heel erg leuk
Dat is idd wel jammer ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat is de grap dan![]()
Ik denk eerder dat het een negatieve opmerking naar Axel was want zo gaat het hier de laatste tijd; je mag iemand blijkbaar niet en álles wat diegene doet is fout.
Dat heb ik niet gezien , toen was ik wegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je wel gezien dat de met de boodschappen de DR uitliepen?
You love it or you will hate it
Jolien vroeg wat de bedragen waren die ze hebben betaald voor de boodschappen. Wilden ze niet zeggen, en Jordy vond daar wel wat van. Dat ze het tegen hem niet wilde zeggen maakte hem niks uit, maar Jolien vroeg het op een normale manier. Dus hij nam het voor Jolien op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb gemist wat er is voorgevallen met Axel vanmiddag en de mensen die daar over zijn gevallen
Maar Hoe Axel en Jane nu praten vind ik niet echt heel erg leuk
Het is hoe je het wil lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat is de grap dan![]()
Ik denk eerder dat het een negatieve opmerking naar Axel was want zo gaat het hier de laatste tijd; je mag iemand blijkbaar niet en álles wat diegene doet is fout.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien , toen was ik weg
Dat heb ik later wel van Jordy tegen Sharice en Axel horen zeggen maar ik heb het vanmiddag niet gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Jolien vroeg wat de bedragen waren die ze hebben betaald voor de boodschappen. Wilden ze niet zeggen, en Jordy vond daar wel wat van. Dat ze het tegen hem niet wilde zeggen maakte hem niks uit, maar Jolien vroeg het op een normale manier. Dus hij nam het voor Jolien op.
Jordy had toch al het idee dat ze veel van hem hadden gepakt.
Ik hoop zo dat dit uitgezonden word,echt hoe ze over de kijkers ook praten, we zitten geen gtst te kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:03 schreef Roxiebb het volgende:
Wat een vies gesprek tussen Jane en Axel. Denigrerend over bewoners maar ook over kijkers.
Ben benieuwd hoe ze reageren als het hun tegenzit.
Dat is was wel heel erg kinderachtig van hunquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ x ]
Ze hebben het kartel voor de boodschappen laten betalen.
Nee ze laten nu goed zien hoe ze werkelijk zijnquote:
Ik zie nog steeds actie-reactie op waar Jordy een tijd geleden mee is begonnen. Daar krijg je ergernissen van en dan kan je wat terug verwachten. Het is elke keer hetzelfde. Als Jordy het doet is het leuk en een grapje en ‘ach niet zo serieus en moeilijk doen hoor..’ en als een ander het doet is Jordy boos en is alles kinderachtigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ x ]
Ze hebben het kartel voor de boodschappen laten betalen.
Ze spelen een spel , dat wil niet zeggen dat in het echt ook zo zijn, dat is eigenlijk altijd/quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee ze laten nu goed zien hoe ze werkelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |