Nou inderdaad ben er ook klaar meequote:
Deed hij vanmiddag ook al een keer. Zo van, genoeg content weer gemaakt, we kunnen buiten gaan liggen. Beetje standaard grapje van hem geworden dnek ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij praat continue tegen de cameras tegen het vervelende aan en dan gaat hij bepalen wat een goeie uitzending zou wezen
nee het ging over of ze nu 5 of 6 weken in de suite lag, daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jij zei ‘arme Mattheus heeft 5 weken op de grond geslapen’ en zij reageerde met ‘Jane heeft nooit op de grond geslapen’. Leek mij iig verkeerd begrepen.
Niet zo aanvallend johzat 0,0 kwaad achter, juist goed, omdat ik dacht dat er een misverstand was.
Ja nevermind, gaat allemaal langs elkaar heen hier. Ik ‘zocht’ iig niks lol. Ik dacht een misverstand te zien en die ff te verhelpen. Maar goedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee het ging over of ze nu 5 of 6 weken in de suite lag, daar reageerde ik op
Tijd voor een pannetje met pindasaus maat, met een stokbroodje erbij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja nevermind, gaat allemaal langs elkaar heen hier. Ik ‘zocht’ iig niks lol. Ik dacht een misverstand te zien en die ff te verhelpen. Maar goed
Lol, mensen zitten hier echt iets teveel in negatieve vibes, terwijl ik gewoon dacht ff een misverstandje te verhelpen lol. Meer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tijd voor een pannetje met pindasaus maat, met een stokbroodje erbij.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tijd voor een pannetje met pindasaus maat, met een stokbroodje erbij.
Valt me op dat ze dit vaak 's avonds doen als het grote deel van de kijkers zijn afgehaakt/slapen. Dan komt de ware aard naar boven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:03 schreef Roxiebb het volgende:
Wat een vies gesprek tussen Jane en Axel. Denigrerend over bewoners maar ook over kijkers.
Ben benieuwd hoe ze reageren als het hun tegenzit.
Denk dat ze niet weten dat ze dan ook op stream te zien zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Valt me op dat ze dit vaak 's avonds doen als het grote deel van de kijkers zijn afgehaakt/slapen. Dan komt de ware aard naar boven.
Dat is heel lief, ik hou d'r van.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
En voor jou ook
Iedereen die Fok! leuk vindt krijg eten
Nu eindelijk stil en gaan slapen, voor zolang het duurt.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:04 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben het naar hun zin daar.
Nogal melige bui.
Weltrusten allemaalquote:Op zondag 9 maart 2025 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu eindelijk stil en gaan slapen, voor zolang het duurt.
Voor straks lekker slapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat is de grap dan![]()
Ik denk eerder dat het een negatieve opmerking naar Axel was want zo gaat het hier de laatste tijd; je mag iemand blijkbaar niet en álles wat diegene doet is fout.
Dit gaan we niet doen dat gehakketak op elkaarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik herhaal letterlijk wat Axel zei hoezo ben ik dan negatief
ik had er DKG_Tegengas op geattendeerd dus hopen dat hij hem heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:48 schreef Lux069 het volgende:
Iemand een filmpje van het Jaxel gesprek? Dat ze dit alleen voor de kijkers en voor hun imago doen?
En nee, ik ben geen familie van Jordy
Ik denk dat dat wel een reden heeft, welke weet ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
Die slaapkamer indeling. Ik ben wel benieuwd wat de gedachte er achter is van BB om het zo te doen.
Heeft het snurken van Pootje er mee te maken? Hij heeft nu aan drie kanten muur. En een twee persoonbed.
Jordy en Matheus en Jolien naast elkaar. Is dat zodat ze makkelijk met elkaar kunnen foezekonkelen?
Hebben zij eigenlijk ook twee persoonsbedden?
En Charice nog ( zo ongeveer) op haar eigen plekje met twee persoonsbed.
Charice en Pootje liggen wel zo strategisch dat ze de drie in het midden in de gaten kunnen houden en afluisteren ieder aan 1 kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |