Ik ben nog steeds boosquote:
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef NailQueen het volgende:
Petra mag van mij de vaste presentatrice van ESF worden.
Op welke dienst ? We hebben er zoveel tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef Evenstar het volgende:
Voor Petra fans .... echt Bonusfamiljen kijkenGeniale serie, lekker awkward en Petra speelt echt een leuke rol.
Netflix. Is een leuke serie inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op welke dienst ? We hebben er zoveel tegenwoordig
Netflix. Weet niet of je het in NL ook kan kijken, anders even Zweden VPN aan knallenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op welke dienst ? We hebben er zoveel tegenwoordig
Kun je in NL ook zien. Netflix staat vol met Zweedse dingen, zelfs oude zwartwit-films. Ze hebben volgens mij een deal met Svenska Filminstitutet ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Netflix. Weet niet of je het in NL ook kan kijken, anders even Zweden VPN aan knallen
Denk dat veel televote groepen 1.Kaj 2.Mans zullen zijn, gat mag zeker niet te groot worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:42 schreef Evenstar het volgende:
Kaj gaat dit winnen hoor als ze bijblijven met Jury....
Dan krijg je een soort van superfinale want mensen gaan niet meer stemmen voor de nummer 6 bij de juries.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:43 schreef grazz het volgende:
volgens mij kan men na de jury uitslag nog stemmen dus dat wordt nog spannend zo hoor
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef grazz het volgende:
elke keer als ik Kalispera hoor moet ik aan Paul de Leeuw denken
quote:
Ja, maar KAJ gaat de televote dik winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Slechts zeven punten voor KAJ. Dan gaat Måns de jury alsnog winnen?
Hopelijk doen de oude mensen niet moeilijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar KAJ gaat de televote dik winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |