SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Was het lekker?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben genaaid door Debra van Microsoft![]()
GOEIE FOK!KERquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Was een heel leuk gesprek wel, ze was lief en toonde ook interesse om te meeten. Tot ik haar cc gegevens gaf van een virtuele cc die ik nooit gebruik. Toen hing ze opquote:
Lach met een schone bips![]()
Naja zegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was een heel leuk gesprek wel, ze was lief en toonde ook interesse om te meeten. Tot ik haar cc gegevens gaf van een virtuele cc die ik nooit gebruik. Toen hing ze op![]()
![]()
Ben echt beetje gekneusd nu welquote:Leuke is wel half uur haar bezig gehouden want had toch niks te doen
Haha dat is dan ook wel weer mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben echt beetje gekneusd nu welLeuke is wel half uur haar bezig gehouden want had toch niks te doen
![]()
![]()
Kon je dr wel verstaan? Want ik heb altijd de grootst mogelijke problemen om ze te verstaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze klonk wel heel lief met dat India accentje...![]()
![]()
Prima verbinding, en haar engels was ook goed. Hele zachte stem ook, en leuk om mee te babbelen. Tot er ineens niks van die cc af kon. Gewoon gecocknlocked omdat I iz poor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kon je dr wel verstaan? Want ik heb altijd de grootst mogelijke problemen om ze te verstaanLach met een schone bips![]()
Ongelooflijk, alsof ze maar op één ding uit zijn hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prima verbinding, en haar engels was ook goed. Hele zachte stem ook, en leuk om mee te babbelen. Tot er ineens niks van die cc af kon. Gewoon gecocknlocked omdat I iz poor.![]()
![]()
Ik dacht dat ze goede bedoelingen hadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ongelooflijk, alsof ze maar op één ding uit zijn he
Dan kom je van een koude kermis thuisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze goede bedoelingen had![]()
![]()
Winterpenisje present.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kom je van een koude kermis thuis
Maar er trappen serieus mensen in, ik dacht ach het is Zaterdag en heb de tijd. Ik ga wel ff babbelenDat mens is gewoon een half uur kwijt voor nop.
Ja er zullen genoeg mensen intrappen, anders waren ze al lang gestopt. Het is echt een big business.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Winterpenisje present.
Maar er trappen serieus mensen in, ik dacht ach het is Zaterdag en heb de tijd. Ik ga wel ff babbelenDat mens is gewoon een half uur kwijt voor nop.
Naja, dan heb jij in ieder geval je lolletje gehad![]()
![]()
Ze heeft geen kinderen zij ze, staat open voor dating zei ze en woont bij haar ouders in Delhiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja er zullen genoeg mensen intrappen, anders waren ze al lang gestopt. Het is echt een big business.
Naja, dan heb jij in ieder geval je lolletje gehad
Gewoon een keer langsgaan johquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze heeft geen kinderen zij ze, staat open voor dating zei ze en woont bij haar ouders in Delhi![]()
![]()
Nee, toen ze belde zei ze dat ze vanuit Amerika beldequote:Daarom dat half uur babbelen
Gezelli manquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, toen ze belde zei ze dat ze vanuit Amerika beldeDaarom dat half uur babbelen
![]()
![]()
Doet me denken aan dat liedje van Elton John... Oh Debra I will never know, anything about your homequote:Lach met een schone bips![]()
Die was van voor mijn tijd zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat liedje van Elton John... Oh Debra I will never know, anything about your home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: