Joh, als ik dit jaar had meegedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kan mij zijn gevoel ook compleet voorstellen hoor.
Iedere keer denken "wij" ook, ja maar dan zou ik dit doen of dat.
Ik zou zelf nu het huis uitstappen van de stress.
Van de week opperde ik ook, geen basics maar alleen slob, je moet best stevig in je schoenen staan om de consequenties te aanvaarden
Dat ze met zijn 3 op de bank terecht zijn gekomen zijn ze zelf schuld, Jane is nooit onderdeel geweest van het kartel en heeft hun nooit trouw gezworen . Ze hebben zelf de keuze gemaakt om naar haar te luisteren en vervolgens de GC niet in te zetten. Als Jolien Keano gewoon hun GC hadden ingezet hadden Sharice en Pootje op de bank gezetten samen met Keanu.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:10 schreef maxelu het volgende:
[..]
1) ze komen met 3 van hun groepje op de bank terecht doordat ze backstabbed worden en voorgelogen zijn
Toen was Jane er nog nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:20 schreef Joyce-43 het volgende:
dat had je kunnen weten JAne is in begin gezegd dat vis niet gekozen zou worden
Alleen Jane was er niet in het begin...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:20 schreef Joyce-43 het volgende:
dat had je kunnen weten JAne is in begin gezegd dat vis niet gekozen zou worden
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:20 schreef maxelu het volgende:
[..]
Joh, als ik dit jaar had meegedaan
Buiten douchen in de vrieskou
Slob eten, geen keuken, badkamer, meubels
Slapen op de grond
Geen kleren of spullen
Laat ik het zo zeggen: Fleur had week 1 niet moeten wieberen
En daarom heeft hij nu ook geen geld..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy die wat vindt van vrijstellingen kopen is ook weer hypocriet, zelf kocht ie ook een vrijstelling in de vorm van 'De Terugkaatser' en saboteurs.
Dan nog verwijten dat anderen niks in de kluis kopen, terwijl hij degene was die als eerste naar binnen rende om heel die kluis leeg te kopen.
Inmiddels zijn er spiegels in huis, hij zou er eens een dag voor moeten gaan zitten.
Dat geloof ik ook oprecht nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:21 schreef Juultje1981 het volgende:
Schijnheilig van Jane om nu te zeggen dat als ze had geweten dat Jordy geen vis eet had ze ander eten gekozen. 123 geloof ik niet
Sharice en Axel kwamen iets later.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alleen Jane was er niet in het begin...
zalm is geen vis?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:20 schreef chufi het volgende:
zalm is geen vis Jordy ... Lust ie wel sushi?
Zeker ze zijn echt heel naïef geweest en hebben het slecht gespeeld! Ik noem gewoon op wat hun tegenslagen zijn de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat ze met zijn 3 op de bank terecht zijn gekomen zijn ze zelf schuld, Jane is nooit onderdeel geweest van het kartel en heeft hun nooit trouw gezworen . Ze hebben zelf de keuze gemaakt om naar haar te luisteren en vervolgens de GC niet in te zetten. Als Jolien Keano gewoon hun GC hadden ingezet hadden Sharice en Pootje op de bank gezetten samen met Keanu.
Dat komt ook door die Valentijnskaarten die hij zo nodig moest kopen om zijn ego te strelenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
En daarom heeft hij nu ook geen geld..
is nog wel besproken geweest erna en ze heeft BB gekeken tochquote:
Die heeft hij niet gekocht. Maar zijn contract verbroken, net als Pootjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt ook door die Valentijnskaarten die hij zo nodig moest kopen om zijn ego te strelen
En een goede beurt maken naar zijn achterban.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt ook door die Valentijnskaarten die hij zo nodig moest kopen om zijn ego te strelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |