als dit zo doorgaat wordt het echt een heel pittige weekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Man o man, het spel is een dag van de week gespeeld. Er komen nog meer dagen, nog meer spelen om geld te verdienen misschien?
Ik kan mij zijn gevoel ook compleet voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:15 schreef maxelu het volgende:
[..]
Dat Jordy zich laat kennen ontken ik helemaal niet hoor
Ja dat weet hij ook wel. En dat is dus zijn spel niet. In feite zijn we ju allemaal genomineerd en die met minste geld is genomineerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:17 schreef chufi het volgende:
Maar dat spel hebben Jane en Axel niet bedacht maar jouw geliefde BB Jordy !!
Ja nu wordt het leuk, vandaag deze die de klos zijn en morgen weer een anderquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:17 schreef maxelu het volgende:
[..]
als dit zo doorgaat wordt het echt een heel pittige week
weet je nog hoe we in januari zaten te klagen over de saaie, levensloze streams?
ohh the memories
Zeker en de spellen die nu gespeeld gaan worden zal ook veel meer geld mee verdiend worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Man o man, het spel is een dag van de week gespeeld. Er komen nog meer dagen, nog meer spelen om geld te verdienen misschien?
Hij speelt het zegt ie nu ...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:18 schreef Kinga het volgende:
Oh nu zijn het opeens niet zijn spellen. Ik bezeik me
Matti, in godsnaam, koppel je los van die mafklapper.
en wachten dat het eten weer klaar is...en een bakkie pleur nuttigenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Axel ligt nu ook in bed om te kalmeren.
Dat denk ik ook. En het team van Jordy heeft volgens mij veel meer GC dan het team van Janequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker en de spellen die nu gespeeld gaan worden zal ook veel meer geld mee verdiend worden.
Dat vond Jolien niet leuk om te horenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
De enige die het speelt is Jordy volgens jordy
Ging jolien tegen in.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
De enige die het speelt is Jordy volgens jordy
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt.
Tijd voor een feestje met drankjes en heerlijke toastjes zalm.
Hij bewaart met wat hij heeft voor zichzelf, heeft al meerdere rondes niemand willen saven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt hun kopen de vrijstelling dus je krijgt die nooit. Matti zegt ik ga geen weg kopen naar de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |