Axel vindt het vooral prachtig dat Jordy weer even met beiden voeten op de grond is gezet. Jordy dacht het meesterbrein te zijn daar en dacht al in de finale te staan. Ik zeg goed gespeeld door Jaxelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:05 schreef riri het volgende:
Axel denkt werkelijk dat dit alleen maar hem zal overkomen en voelt zich al de winnaar, nou, dan staat hem nog heel wat te wachten, al het geld is net zo makkelijk de komende dagen allemaal weer bij hen weg
1) ze komen met 3 van hun groepje op de bank terecht doordat ze backstabbed worden en voorgelogen zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo tegenslag, na tegenslag na tegenslag?
Eens, alleen vind ik de reactie van Axel ook wat doorslaan. Hij zou hier juist boven moeten staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Axel vindt het vooral prachtig dat Jordy weer even met beiden voeten op de grond is gezet. Jordy dacht het meesterbrein te zijn daar en dacht al in de finale te staan. Ik zeg goed gespeeld door Jaxel
Hij slaat een beetje door.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:11 schreef Kinga het volgende:
Hij is echt totaaaaaaal de grens tussen spel en realiteit kwijt. Hij noemt ze al klootzakken, hypocrieten.
Jordy is echt een kleuter. Hij wil niet bij ze aan tafel gaan zitten eten.
"Jordy heeft te horen gekregen dat Jaxel het populairste duo is"quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:10 schreef maxelu het volgende:
[..]
1) ze komen met 3 van hun groepje op de bank terecht doordat ze backstabbed worden en voorgelogen zijn
2) ze verliezen een maatje
3) de mensen die ze het liefst zien gaan worden decision maker, en liegen over de manier waarop om hun het bloed van onder de nagels te halen
4) het is money week en zij zijn het armst
5) ze worden machteloos uitgespeeld door de 4vs3 verhouding en de geldverhouding
Je hoeft ze niet leuk te vinden maar dat ze de afgelopen dagen veel tegenslag kennen lijkt mij nu niet verzonnen
Kwallen zitten in de zeequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie laat hem nu even wijs wezen en idd apart zitten word de grootste oorlog anders met die kwal van een Axel die zuigt als een gek
uhmmmm was het niet Axel die jordy mongool noemde of ben je dat even vergetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:11 schreef Kinga het volgende:
Hij is echt totaaaaaaal de grens tussen spel en realiteit kwijt. Hij noemt ze al klootzakken, hypocrieten.
Jordy is echt een kleuter. Hij wil niet bij ze aan tafel gaan zitten eten.
Axel ligt nu ook in bed om te kalmeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
Vind wel verstandig dat hij het ontwijkt omdat het hem triggert en hij dat niet wil.
Hij moet het nu idd laten nu.. het is duidelijk, maar ook Axel zit in een emotie en kan me ook voorstellen dat hij duidelijk heeft willen maken hoe hij erover denkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, alleen vind ik de reactie van Axel ook wat doorslaan. Hij zou hier juist boven moeten staan.
Dat Jordy zich laat kennen ontken ik helemaal niet hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Jordy heeft te horen gekregen dat Jaxel het populairste duo is"
"Jordy denkt dat ze 1500 euro gejat hebben van hem"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |