Inderdaad, deze bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:07 schreef herverwijderd het volgende:
In b4 iemand komt miepen dat er al topics over zijn.
Volgens mij doe je er goed aan wat vaker kant en klare zaken als hutspot met klapstuk te kopen en die in de Mamatron te steken. Wat te zout, maar dat is alles.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:54 schreef borbit het volgende:
Ik heb gisteren een airfryer gekocht bij de Action. Ik had zin in friet met een kroket en dat is gelukt. Als ik kijk naar de prijs van de lokale snackbar moet ik 12 keer friet met een snack eten en dan heb ik het eruit.
Ik ben heel slecht en lui in koken. Wat zijn gezonde en vooral heel er makkelijke dingen die ik kan maken met de airfryer? Ik ben te lui om zelf groente te gaan snijden enzo. Ik kook ook bijna nooit, meestal haal ik af of kant en klaar maaltijd van de appie in de microgolf. Dus ik zoek recepten als een zak voorgesneden groeten van de appie, aardappel schijfjes of diepvries frietjes en een stukje vlees ofzo.
Wat zijn goede en gezonde recepten? Ik wil eigenlijk dat ik alles in 1 keer in de airfryer kan donderen, tijd en temperatuur setten en dat het dan klaar is.
Is het net zo lekker als uit de snackbar?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:54 schreef borbit het volgende:
Ik heb gisteren een airfryer gekocht bij de Action. Ik had zin in friet met een kroket en dat is gelukt. Als ik kijk naar de prijs van de lokale snackbar moet ik 12 keer friet met een snack eten en dan heb ik het eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |