SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, klopt @golfer dankjewel, maar in dat topic is al 106 dagen niet gepost, omdat het simpelweg voor mensen niet terug te vinden is. Dat topic is in 2018, vijf jaar geleden dus gestart, en er zijn 246 posts in geplaatst. Het is in die vijf jaar dus nog niet eens vol gekomen. Ik zal de link in de OP opnemen en wil met dit topic een nieuwe poging doen om wel een actief Airfryer topic te starten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef golfer het volgende:
CUL / [AIRFRYER] Wat maak jij er allemaal mee?
Whut????quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:22 schreef Managarm het volgende:
Wij koken onze eieren ook in de aifryer, dat apparaat staat elke dag aan.
Hahaha, een ei koken is zo simpel. 15 minuten op 120 graden. Eieren bij voorkeur op kamertemperatuur.quote:
Gebakken aardappelen doen het ook goed, aardappels schillen, snijden en wat olie en eventueel kruiden. Wij eten een stuk minder gekookte aardappelenquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe eigenlijk vooral krieltjes in de Airfryer maar veel verder kom ik niet.
Dat is toch niet efficient? In een pannetje ben je met 5 min klaar?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:23 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hahaha, een ei koken is zo simpel. 15 minuten op 120 graden. Eieren bij voorkeur op kamertemperatuur.
Om deze reden maak ik voornamelijk pizza calzonequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Tengano het volgende:
Tip zodat je kaas er niet 'afwaait'
Bij een snack zoals een pizza of een snel kaasbroodje die je met plakjes kaas belegt, heb je grote kans dat je kaas er afwaait tijdens het fryen. Steek simpleweg een paar kleine cocktailprikkertjes in de plakjes kaas, als een soort tentharingen in het broodje of de bodem en je hebt nergens last meer van.
Heb je geen cocktailprikkers, breek dan een sateprikker in wat kleinere stukjes en je kunt met die stukjes hetzelfde effect bereiken.
Natuurlijk haal je de prikkertjes er uit voordat je je snack gaat oppeuzelen
Een hard gekookt ei duurt minimaal 8 minuten en dan moet het water ook koken. In ons geval is het efficienter omdat we off-grid zijn qua elektriciteit (ik woon in Portugal), een ei koken met de aifryer is dus voor ons goedkoper. Gas moeten we betalen, de elektriciteit hebben we al voor betaald.quote:Op donderdag 6 juli 2023 06:04 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dat is toch niet efficient? In een pannetje ben je met 5 min klaar?
Hier gaan er vooral afbakbroodjes in eigenlijk
Ah ja helderquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:43 schreef Managarm het volgende:
[..]
Een hard gekookt ei duurt minimaal 8 minuten en dan moet het water ook koken. In ons geval is het meer efficienter omdat we off-grid zijn qua elektriciteit (ik woon in Portugal), een ei koken met de aifryer is dus voor ons goedkoper. Gas moeten we betalen, de elektriciteit hebben we al voor betaald.
Oh, wij maken tosti's meestal in de Airfryer en dan waait de bovenste boterham er nog wel eens af. Dit ga ik proberen, dank jequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Tengano het volgende:
Tip zodat je kaas er niet 'afwaait'
Bij een snack zoals een pizza of een snel kaasbroodje die je met plakjes kaas belegt, heb je grote kans dat je kaas er afwaait tijdens het fryen. Steek simpleweg een paar kleine cocktailprikkertjes in de plakjes kaas, als een soort tentharingen in het broodje of de bodem en je hebt nergens last meer van.
Heb je geen cocktailprikkers, breek dan een sateprikker in wat kleinere stukjes en je kunt met die stukjes hetzelfde effect bereiken.
Natuurlijk haal je de prikkertjes er uit voordat je je snack gaat oppeuzelen
Klinkt goed. Welke aardappelsoort? En wat voor vlees doe je erbij?quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:16 schreef valentijn101 het volgende:
Wat ik regelmatig maak:
Aardappelen en wortels in stukken snijden. Even voorkoken in water met een bouillonblokje erbij. Afgieten. Klein beetje olie erover en dan in de airfryer
Waarom de aardappels voorkoken? Het hoeft niet, de airfryer krijgt ze wel gaar.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:16 schreef valentijn101 het volgende:
Wat ik regelmatig maak:
Aardappelen en wortels in stukken snijden. Even voorkoken in water met een bouillonblokje erbij. Afgieten. Klein beetje olie erover en dan in de airfryer
quote:"Ik doe er iedere vrijdagavond zoete aardappelsin en die worden echt Superrrrrr!!! krokant
![]()
Echt verrukkelijken zeker een aanrader!
Moet je echt een keer proberen"
Groetjes en eet smakelijk![]()
Tengano
Mesdames et messieurs, votre attention s'il vous plaîtquote:"Fuck me! What kind of advice is that supposed to be?"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop