Daar kan hij nog wel eens spijt van krijgen dat hij hem zo makkelijk terug laat komenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pidcock gaat ook niet vol heb ik het idee.
Denk dat hij vooral zichzelf sloopt als hij wel vol door blijft rijden (tenzij hij echt een fantastische dag heeft)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar kan hij nog wel eens spijt van krijgen dat hij hem zo makkelijk terug laat komen
Onbegrijpelijk als je het mij vraagt. Hij zal waarschijnlijk hebben gedacht dat Pogacar toch wel terug zou keren, maar als je zogenaamd niet voor de tweede plaats komt had je er nu ook gewoon vol voor moeten gaan. Dit was geen pech, maar onkunde.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar kan hij nog wel eens spijt van krijgen dat hij hem zo makkelijk terug laat komen
Zijn lege pijp is ook wel befaamd jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij vooral zichzelf sloopt als hij wel vol door blijft rijden (tenzij hij echt een fantastische dag heeft)
De Roodhooftbonus is ongeëvenaard.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kan Gianni bergop zo goed zijn?
Kristof De Kegelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kan Gianni bergop zo goed zijn?
Ik neem aan dat je een standbeeld van Doug gaat nemen als Pidcock dit flikt?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit begint steeds meer op een succesvolle hatewatch te lijken. @:pistolero
Eerder voor planeetverneuker Ivan Glasenberg dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een standbeeld van Doug gaat nemen als Pidcock dit flikt?
Dus vanaf nu gaat hij Pogacar bij de enkels afzagen en slopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Visafslag vanaf nu ook met een speciale helm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helmact mag wel stoppenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Visafslag vanaf nu ook met een speciale helm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |