Het enige voordeel van dit scenario is dat buiten de meest extreme fanboys de hele wielerwereld Pogacar gaat haten en hem kapot wil zien gaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:07 schreef franklop het volgende:
Pogi wint alle monumenten dit jaar
En twee GTs
Ik zie dat alcoholist Mou midden in een meltdown zit. Ineens ligt het allemaal aan Matxin en Gianetti, haha, zonder die twee was hij een renner van het niveau Gaudu geworden.quote:
Dit blijft toch ook ongelooflijk eigenlijk.quote:Na zijn apertiefhapje in de GP Samyn begint Mathieu van der Poel maandag aan een zevengangenmenu in Italië. De Nederlander moet het routeboek naar eigen zeggen nog bestuderen, maar hoopt "op een paar zwaardere aankomsten waarop hij zijn ding kan doen".
Complete desinteressequote:Op zondag 9 maart 2025 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit blijft toch ook ongelooflijk eigenlijk.
Blijf erbij dat ie Sanremo en Roubaix sowieso niet wint als Mathieu erbij is.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:07 schreef franklop het volgende:
Pogi wint alle monumenten dit jaar
En twee GTs
Als hij in Parijs-Roubaix weet weg te rijden van Van der Poel, Van Aert, Pedersen en Philipsen moeten we met z'n allen heel snel een andere hobby gaan zoeken.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blijf erbij dat ie Sanremo en Roubaix sowieso niet wint als Mathieu erbij is.
Diep van binnen weten we allemaal dat dit gewoon gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij in Parijs-Roubaix weet weg te rijden van Van der Poel, Van Aert, Pedersen en Philipsen moeten we met z'n allen heel snel een andere hobby gaan zoeken.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Diep van binnen weten we allemaal dat dit gewoon gaat gebeuren.
Heeft normaal gesproken wel 2 kansen, afhankelijk van hoeveel zin hij heeft om vol te koersen.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het bestudeerd, het goede nieuws: er zijn zwaardere aankomsten. Het nadeel: te zwaar voor Mathieu lijkt mij.
Als hij niet gaat sprinten dan is alleen etappe 5 toch een kans, als hij dat overleeft?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft normaal gesproken wel 2 kansen, afhankelijk van hoeveel zin hij heeft om vol te koersen.
En bij Alpecin rijden ze hier zonder sprinter (net als in PN), misschien dat hij zich daar ook nog in gooit
Rit 3 leek me ook wel haalbaar voor hem, maar misschien is dat zwaarder dan het lijktquote:Op zondag 9 maart 2025 23:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij niet gaat sprinten dan is alleen etappe 5 toch een kans, als hij dat overleeft?
Juist minder zwaar denk ik, hier mag een Milan in principe niet lossen.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rit 3 leek me ook wel haalbaar voor hem, maar misschien is dat zwaarder dan het lijkt
quote:Alexys Brunel on his former teammate David Gaudu: "I can't stand him. A horrible guy. He thinks he's a champion but he's not."
quote:Alexys Brunel (TEN) au sujet de son ancien coéquipier 🇫🇷 David Gaudu (GFC) : "Lui, je le déteste. Il m'a craché dessus sur ses live à la con. Un mec horrible. Il se prend pour un champion, il ne l'est pas."
Brunel gaat er met gestrekt been in. Komt overigens wel overeen met andere geluiden die je over Gaudu hoort.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:37 schreef Momo het volgende:
Tweets embedden werkt nog steeds niet
https://x.com/faustocoppi60/status/1899362818706567324
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |