Cijferslot, dus dat zal wel niet voor niets zijn..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie nu een kist met een slot staan. Jordy is aan het ontdekken of hij wat kan ontdekken
Hij ziet eem bordje met Jolien in liggen, die ligt boven op mijn ik lig daaronder zegt hijquote:
Volgens mij hebben ze die al gehad......iedereen heeft zijn kaarten aan de muur hangen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
de anderen zullen ook wel hun valentijnskaarten meekrijgen bij vertrek, maar dan wel gratis
Klopt inderdaad, weet niet of ze alles hebben gehad (vergeleken wat Jordy nu heeft)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die al gehad......iedereen heeft zijn kaarten aan de muur hangen.
Wel raar dat de anderen ze voor niks gekregen hebben, want tegen Jordy zei BB dit is de laatste kans dat ik ze je aanbied. En toen moest hij ze kopen voor 10.000quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die al gehad......iedereen heeft zijn kaarten aan de muur hangen.
dit is NIET het echte leven het is een SPEL, dus ja zolang de spelregels gevolgd worden mag hetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan is het dus niet vals. Dus in feite mag je alles doen....zolang het niet in het reglement staat.
is volgens mij fanmail en niet de valentijnskaartenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, weet niet of ze alles hebben gehad (vergeleken wat Jordy nu heeft)
Soort van "niets is wat het lijkt"quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:33 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Wel raar dat de anderen ze voor niks gekregen hebben, want tegen Jordy zei BB dit is de laatste kans dat ik ze je aanbied. En toen moest hij ze kopen voor 10.000
Verschil moet er zijn en BB wou zeker weten of Jordy wel zo blij zou zijn met de kaarten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:33 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Wel raar dat de anderen ze voor niks gekregen hebben, want tegen Jordy zei BB dit is de laatste kans dat ik ze je aanbied. En toen moest hij ze kopen voor 10.000
Moet zeggen dat het mooie streams waren toen hij ze in eerste instantie voor veel minder niet had gekocht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn en BB wou zeker weten of Jordy wel zo blij zou zijn met de kaarten.
En dat heeft hij waar gemaakt....Dubbel en Dwars en niks aan gelogen.....
De rest heeft geen valentijnskaarten, maar gewone fanmail, dat kregen ze nadat ze vorige week filmpjes in die bios gekeken hebben. Ook Jordy kreeg dat, dus die heeft nu die fanmail én z'n valentijnskaarten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:33 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
dus dat, hoe bedoel je er word gestuurdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:08 schreef Sestra666 het volgende:
wie t minste geld bied is genomineerd? Jordy heeft amper geld, dus die staat er dan weer op zeker.
Lekker oneerlijk
Jordy had waarschijnlijk het geld wel aan Keanu gegund dus ook niets gehad.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De rest heeft geen valentijnskaarten, maar gewone fanmail, dat kregen ze nadat ze vorige week filmpjes in die bios gekeken hebben. Ook Jordy kreeg dat, dus die heeft nu die fanmail én z'n valentijnskaarten.
Bij Jordy waren die kaarten e wat BB erover zei onderdeel van die verleiding en daar is ie 'voor gevallen'.
Had ie dat niet gedaan, had ie nu meer kunnen hebben.
Nee niet kopen hij had alleen geen kans meer op die prijs na de spellen die week. Hij zag af van zijn deelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:33 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |