SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte tipquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
kijk leuke dingen happy. niet alles is altijd zo negatief, zeg het maar als tipTrust nobody![]()
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?quote:
stuk rustiger gelijk, kijken wat er is in je eigen omgeving is vaak handiger.
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
ik kijk nooit naar het nieuwsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.![]()
Ach ja, sommige mensen willen nu eenmaal alleen maar overal het negatieve uithalen.
Voor mij is vandaag de mooiste dag van het jaar (tot nu toe)![]()
![]()
Het is zo heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ach ja, sommige mensen willen nu eenmaal alleen maar overal het negatieve uithalen.
Voor mij is vandaag de mooiste dag van het jaar (tot nu toe)![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.
Ik probeer t niet veel te kijken
Maat de dreiging blijftTrust nobody![]()
ik kijk wel omdat ik beetje op de hoogte wil zijn.quote:
maar de illusie dat je er zelf wat aan kunt veranderen, die heb ik allang al opgegeven he?
zolang je dat weet, tja tel de leuke momenten.Do what you love, love what you do!![]()
maar je bedoelt in de zin van bang om?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Ik probeer t niet veel te kijken
Maat de dreiging blijftDo what you love, love what you do!![]()
De leuke momenten zijn het belangrijkste, maar ook rot momenten mogen er zijn. Dan geniet je uit eindelijk meer van het leukequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk wel omdat ik beetje op de hoogte wil zijn.
maar de illusie dat je er zelf wat aan kunt veranderen, die heb ik allang al opgegeven he?
zolang je dat weet, tja tel de leuke momenten.![]()
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een hoop mensen zijn achterbaks. Daarom moet je zulke mensen gewoon lekker negatief laten zijn en lekker naar jezelf kijken![]()
![]()
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
De leuke momenten zijn het belangrijkste, maar ook rot momenten mogen er zijn. Dan geniet je uit eindelijk meer van het leuke![]()
hopelijk voor bezoekers? en restaurant in ziekenhuis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl
week in ziekenhuis gelegen en niet te eten die zooi die je krijgt. naja te eten. maar zal wel alles uitgehaald zijn wat lekker maakt om allergenen etc etc.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl![]()
![]()
![]()
gewoon adres invoeren als ziekenhuis voor thuisbezorgd en met als opmerking pik het voor de deur op
Do what you love, love what you do!![]()
Heb je daar wel mogen slapen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Wij kunnen hier trouwens wel meeeten, alleen moet dat dan wel betaald worden is van 6 euro dacht ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: