Ben benieuwd naar je inloopkoor!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:12 schreef Blues het volgende:
Wie weet ga ik het wel zingen straks![]()
Gezellig met dinnetje naar het inloopkoor, prachtig weer om te fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste sopactie op oude adres.![]()
Het zit ondertussen in je DNAquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
16 broden gebakken. Ik was ooit van mening dit niet meer te zullen doen
De capaciteit maar even op gaan schalen naar 25.
In de houtoven?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
16 broden gebakken. Ik was ooit van mening dit niet meer te zullen doen
De capaciteit maar even op gaan schalen naar 25.
https://www.intervocaal.nl/quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:43 schreef AnneX het volgende:
Ben benieuwd naar je inloopkoor!
De Zangjuf heeft Zingen voor de Lol gestart. Loopt als een trein. 🎶
Bonnetjes zijn weer goedgekeurdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:28 schreef borisz het volgende:
Zit helaas binnen. De Kascommissie moet straks zn werk doen.
Huisje is we al weer schoon. En er is de Strade. Dus ik vermaak me wel.
Top. 🎼quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:16 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.intervocaal.nl/
Het was echt erg goed, leuk en ik kreeg er enorm energie vanMerkte dat ik lang niet in koren had gezongen maar ik pakte het vrij snel weer op.
4 stemmig, veel mannen! 5 nrs ingestudeerd en gezongen.
Nummer van Claude, een Frans chanson, Nina Simone, Oekraïns en Beatles. Lekker afwisselend
Eens per maand in Haarlem, 20 min fietsen voor mij, vriendin uurtje fietsen en die zingt in veel (project-) koren.
Volgende maand weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gut, vragen de vroegere buren:”wanneer verhuizen jullie?” toen wij er vanmiddag waren voor laatste stofzuig- en dweiltaak.
Lees de (ouwe) buurtappAfgelopen woensdag dus.
Vanavond uiteten. Alweer.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 08-03-2025 17:43:26 ]
Die kost zo'n honderd euro om op te stoken dus dat doe ik niet iedere keerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
In de houtoven?![]()
En wat doe je met zoveel brood dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😎quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die kost zo'n honderd euro om op te stoken dus dat doe ik niet iedere keer
Verkopen, aan iedereen die er om komt vragen. Van de week stond er een vrouw op het erf die riep of er brood was, dus ik geloof dat ik het verplicht ben
'¿Hay pan?' ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die kost zo'n honderd euro om op te stoken dus dat doe ik niet iedere keer
Verkopen, aan iedereen die er om komt vragen. Van de week stond er een vrouw op het erf die riep of er brood was, dus ik geloof dat ik het verplicht ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |