SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
owh dan doe ik met je mee met stoppen met roken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan vallen alle systemen uit.
Medicijnen niet meer leverbaar.
Ja dat wordt niet wat.
Denk wel dat ik dan ga stoppen met roken.doe ik met je mee op dat momentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan vallen alle systemen uit.
Medicijnen niet meer leverbaar.
Ja dat wordt niet wat.
Denk wel dat ik dan ga stoppen met roken.
Do what you love, love what you do!![]()
De kartoffelsalat is gemaakt. Ik herhaal: de kartoffelsalat is gemaaktUw ADH vitamine Worst
soms kan het "nu" ook best kut zijn denk?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is zoals het is Charly. Leven in het nu.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
De kartoffelsalat is gemaakt. Ik herhaal: de kartoffelsalat is gemaakt![]()
![]()
Nu is er stress en paniekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is zoals het is Charly. Leven in het nu.![]()
Trust nobody![]()
Dat artikel gecheckt wat ze ook gooien op de randstad ik zit veilig
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Liever gewoon haringquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:49 schreef mario390 het volgende:
nee heringsalat de 4de avond
en ik oest zo poepenUw ADH vitamine Worst
Tis n voorbeeldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat artikel gecheckt wat ze ook gooien op de randstad ik zit veiligTrust nobody![]()
Ja zeker, het nu kan heel kut zijn. Maar dan moet je daar wat aan doen wat mogelijk is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
soms kan het "nu" ook best kut zijn denk?
Maar probeer een beetje agile te zijn. Reageren op wat er op je af komt in plaats van alles vooruit te plannen.
Vogels vliegen altijd in zo'n structuur.
Maar eigenlijk letten ze alleen op dat ze de voorganger niet raken. zoiets.![]()
ja lekker bericht dat weer ouwe. wtf. dus ik moet er maar de eerste zijn die eraan gaat?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat artikel gecheckt wat ze ook gooien op de randstad ik zit veilig
Naja ze zullen Rotterdam wel eerst doen denk.Do what you love, love what you do!![]()
tja, dat is het toch? Ik heb een berg Europese defensie aandelen (Rheinmetall, Thales, Eutelsat, etc, die lekker gaan nu, maar daar koop je ook weinig meer voor als het los gaat toch?quote:
Als je het eerlijk bekijkt, EU gaat niet akkoord met de VS en gaat defensie bouwen, Rusland wil niks horen behalve van VS, EU staat achter Oekraïne, Het wordt oorlog?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het helpt niet als je dat denktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
tja, dat is het toch? Ik heb een berg Europese defensie aandelen (Rheinmetall, Thales, Euselsat, etc, die lekker gaan nu, maar daar koop je ook weinig meer voor als het los gaat toch?
Als je het eerlijk bekijkt, EU gaat niet akkoord met de VS en gaat defensie bouwen, Rusland wil niks horen behalve van VS, EU staat achter Oekraïne, Het wordt oorlog?
Trust nobody![]()
ik ben wel positief hoor over het algemeen, het staat me allemaal niet zo aan deze situatie wereldwijd mss wel. Maargoed lig er ook nog niet echt minuut over wakker.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, het nu kan heel kut zijn. Maar dan moet je daar wat aan doen wat mogelijk is.
Maar probeer een beetje agile te zijn. Reageren op wat er op je af komt in plaats van alles vooruit te plannen.
Vogels vliegen altijd in zo'n structuur.
Maar eigenlijk letten ze alleen op dat ze de voorganger niet raken. zoiets.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: