SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
owh dan doe ik met je mee met stoppen met roken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan vallen alle systemen uit.
Medicijnen niet meer leverbaar.
Ja dat wordt niet wat.
Denk wel dat ik dan ga stoppen met roken.doe ik met je mee op dat momentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan vallen alle systemen uit.
Medicijnen niet meer leverbaar.
Ja dat wordt niet wat.
Denk wel dat ik dan ga stoppen met roken.
Do what you love, love what you do!![]()
De kartoffelsalat is gemaakt. Ik herhaal: de kartoffelsalat is gemaaktUw ADH vitamine Worst
soms kan het "nu" ook best kut zijn denk?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is zoals het is Charly. Leven in het nu.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
De kartoffelsalat is gemaakt. Ik herhaal: de kartoffelsalat is gemaakt![]()
![]()
Nu is er stress en paniekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is zoals het is Charly. Leven in het nu.![]()
Trust nobody![]()
Dat artikel gecheckt wat ze ook gooien op de randstad ik zit veilig
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Liever gewoon haringquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:49 schreef mario390 het volgende:
nee heringsalat de 4de avond
en ik oest zo poepenUw ADH vitamine Worst
Tis n voorbeeldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat artikel gecheckt wat ze ook gooien op de randstad ik zit veiligTrust nobody![]()
Ja zeker, het nu kan heel kut zijn. Maar dan moet je daar wat aan doen wat mogelijk is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
soms kan het "nu" ook best kut zijn denk?
Maar probeer een beetje agile te zijn. Reageren op wat er op je af komt in plaats van alles vooruit te plannen.
Vogels vliegen altijd in zo'n structuur.
Maar eigenlijk letten ze alleen op dat ze de voorganger niet raken. zoiets.![]()
ja lekker bericht dat weer ouwe. wtf. dus ik moet er maar de eerste zijn die eraan gaat?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat artikel gecheckt wat ze ook gooien op de randstad ik zit veilig
Naja ze zullen Rotterdam wel eerst doen denk.Do what you love, love what you do!![]()
tja, dat is het toch? Ik heb een berg Europese defensie aandelen (Rheinmetall, Thales, Eutelsat, etc, die lekker gaan nu, maar daar koop je ook weinig meer voor als het los gaat toch?quote:
Als je het eerlijk bekijkt, EU gaat niet akkoord met de VS en gaat defensie bouwen, Rusland wil niks horen behalve van VS, EU staat achter Oekraïne, Het wordt oorlog?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het helpt niet als je dat denktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
tja, dat is het toch? Ik heb een berg Europese defensie aandelen (Rheinmetall, Thales, Euselsat, etc, die lekker gaan nu, maar daar koop je ook weinig meer voor als het los gaat toch?
Als je het eerlijk bekijkt, EU gaat niet akkoord met de VS en gaat defensie bouwen, Rusland wil niks horen behalve van VS, EU staat achter Oekraïne, Het wordt oorlog?
Trust nobody![]()
ik ben wel positief hoor over het algemeen, het staat me allemaal niet zo aan deze situatie wereldwijd mss wel. Maargoed lig er ook nog niet echt minuut over wakker.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, het nu kan heel kut zijn. Maar dan moet je daar wat aan doen wat mogelijk is.
Maar probeer een beetje agile te zijn. Reageren op wat er op je af komt in plaats van alles vooruit te plannen.
Vogels vliegen altijd in zo'n structuur.
Maar eigenlijk letten ze alleen op dat ze de voorganger niet raken. zoiets.Do what you love, love what you do!![]()
Rotterdam Utrecht Den Haag pakken ze tegelijk maar als je overleeft heb ik wel een kamertje vrij hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja lekker bericht dat weer ouwe. wtf. dus ik moet er maar de eerste zijn die eraan gaat?
Naja ze zullen Rotterdam wel eerst doen denk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee natuurlijk. Het staat mij ook niet aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben wel positief hoor over het algemeen, het staat me allemaal niet zo aan deze situatie wereldwijd mss wel. Maargoed lig er ook nog niet echt minuut over wakker.
Maar wat moet ik er aan doen dan? Ik krijg het nog. niet eens voor elkaar 4 statiegeld flessen in te leveren. Moet ik de oorlog voorkomen?![]()
Ik las even snel het vorige topic en ja hoor, mario over kutjes en schaamhaar, en dr.mikey die zijn eigen sperma voor toetjes gebruikt.
Een gebruikelijk avond dus![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:53 schreef devzero het volgende:
Ik las even snel het vorige topic en ja hoor, mario over kutjes en schaamhaar, en dr.mikey die zijn eigen sperma voor toetjes gebruikt.
Een gebruikelijk avond dus
Hey Dev![]()
![]()
goed om te weten en hou je eraanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rotterdam Utrecht Den Haag pakken ze tegelijk maar als je overleeft heb ik wel een kamertje vrij hoor.
mss slaan ze Katwijk wel over.Do what you love, love what you do!![]()
Voorbereiden. Ik heb wat noodmiddelen en eten voor een week of 2 in huis. Daarnaast verplaats ik mijn aandelen natuurlijkquote:Bijna al mijn Amerikaanse zijn naar Europees gegaan. Inclusief de ETF's. Maar zoals ik al zei, met aandelen koop je niets als het oorlog is
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
We hebben t over oorlogquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:53 schreef devzero het volgende:
Trust nobody![]()
Zoals ik zeiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voorbereiden. Ik heb wat noodmiddelen en eten voor een week of 2 in huis. Daarnaast verplaats ik mijn aandelen natuurlijkBijna al mijn Amerikaanse zijn naar Europees gegaan. Inclusief de ETF's. Maar zoals ik al zei, met aandelen koop je niets als het oorlog is
Niet iedereen kam zich zo voorbereidenTrust nobody![]()
Mooi toch dit soort voorspelbaarheden in deze onzekere tijdenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:53 schreef devzero het volgende:
Een gebruikelijk avond dusUw ADH vitamine Worst
Nee, dat snap ik welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zich voorbereiden“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ditquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voorbereiden. Ik heb wat noodmiddelen en eten voor een week of 2 in huis. Daarnaast verplaats ik mijn aandelen natuurlijkBijna al mijn Amerikaanse zijn naar Europees gegaan. Inclusief de ETF's. Maar zoals ik al zei, met aandelen koop je niets als het oorlog is
![]()
het is onzintopic ,wat verwacht je?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:53 schreef devzero het volgende:
probleem "wij|" kunnen er niks aan doen, is politiek spelletje wij gewone burgers betalen alleen de kosten ervan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee natuurlijk. Het staat mij ook niet aan.
Maar wat moet ik er aan doen dan? Ik krijg het nog. niet eens voor elkaar 4 statiegeld flessen in te leveren. Moet ik de oorlog voorkomen?Do what you love, love what you do!![]()
Kan je mooi radioactief over de onderbuurman heen kotsen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
goed om te weten en hou je eraan
mss slaan ze Katwijk wel over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Scheer jij je schaamhaar?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is onzintopic ,wat verwacht je?![]()
Paar blikken bonen kun je wel opzij zetten toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Paar blikken bonen kun je wel opzij zetten toch?Trust nobody![]()
Wat je in ieder geval niet moet doen is op die prep-sites bestellen. Die zijn veel te duur. Daar moet je op kijken wat je evt. nodig hebt. Het meeste kun je op Ali bestellen. Het eten doe je gewoon mondjesmaat met je boodschappenquote:
Ook nog niet eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
probleem "wij|" kunnen er niks aan doen, is politiek spelletje wij gewone burgers betalen alleen de kosten ervan.
Ik ben ziek. Draag niets bij.
Weet je het zal me allemaal ook een rotzorg zijn. En nee ik ben niet verdrietig.![]()
Onze witte ridder rook het al die vliegt je wel naar de states.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ali?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat je in ieder geval niet moet doen is op die prep-sites bestellen. Die zijn veel te duur. Daar moet je op kijken wat je evt. nodig hebt. Het meeste kun je op Ali bestellen. Het eten doe je gewoon mondjesmaat met je boodschappenTrust nobody![]()
Huhquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onze witte ridder rook het al die vliegt je wel naar de states.Trust nobody![]()
snap niet, waar niet mee eens?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook nog niet eens.
Ik ben ziek. Draag niets bij.
Weet je het zal me allemaal ook een rotzorg zijn. En nee ik ben niet verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
Oehhh preppen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat je in ieder geval niet moet doen is op die prep-sites bestellen. Die zijn veel te duur. Daar moet je op kijken wat je evt. nodig hebt. Het meeste kun je op Ali bestellen. Het eten doe je gewoon mondjesmaat met je boodschappenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onze witte ridder rook het al die vliegt je wel naar de states.![]()
![]()
Ik draag niet bij. Ik ben ziek en leun op zorg.quote:
Als het oorlog wordt ben ik de eerste die afvalt en ben ik op mijzelf aangewezen.
Dit zorgstelsel gaan wij in tijden van oorlog niet kunnen aanhouden.![]()
ik snap happy wel een beetje? hoewel zo vaart zal het niet lopen, maarre ook ik denk er wel beetje over, want we hebben paar lunatics aan de macht enzo van wereldstaten. en aangezien ze beide niet te vertrouwen zijn????quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jij kunt ver weg danquote:
Snap dat dat minder stress geeft
Ik zot hier
Met mensen diezeggen dat t oorlog wordtTrust nobody![]()
Ali-express, of Amazon is ook prima. Niet op de prepsites bestellen in ieder geval. Dat zijn dropshippers. Als je eten in groot wilt bestellen doe je dat via Sligro of als je dat niet hebt gewoon via AH of Jumbo. Geen rare prep paketten bestellenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh ali daar probeer ik niet te bestellenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ali-express, of Amazon is ook prima. Niet op de prepsites bestellen in ieder geval. Dat zijn dropshippers. Als je eten in groot wilt bestellen doe je dat via Sligro of als je dat niet hebt gewoon via AH of Jumbo. Geen rare prep paketten bestellen
Oké
Trust nobody![]()
Nee nee nee, maak je niet druk. Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij kunt ver weg dan
Snap dat dat minder stress geeft
Ik zot hier
Met mensen diezeggen dat t oorlog wordt
Lach met een schone bips![]()
nee dat is waar idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik draag niet bij. Ik ben ziek en leun op zorg.
Als het oorlog wordt ben ik de eerste die afvalt en ben ik op mijzelf aangewezen.
Dit zorgstelsel gaan wij in tijden van oorlog niet kunnen aanhouden.
maargoed ik kom nog van scouting van oudsher en nog jaren gedaan, weet je dat saluut wat ze geven.
Duim over pink. betekend met grotere beschermen. we de zwakkere.
Do what you love, love what you do!![]()
Maak me heeeeeeel drukquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee nee, maak je niet druk. Gaat niet gebeuren![]()
Trust nobody![]()
Nee juist wel. voor zaklampen en dat soort dingenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ali daar probeer ik niet te bestellen
OkéHier ook gedaan, dan koop je een supergoeie oplaadbare zaklamp voor ¤4,- en warmtedekens , Maar radio's of eten doe je natuurlijk ergens anders
Ja er zal een nieuw soort orde ontstaan. Voedsel op de bon. We zien het allemaal wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is waar idd.
maargoed ik kom nog van scouting van oudsher en nog jaren gedaan, weet je dat saluut wat ze geven.
Maar dat speculatieve gedoe daar schieten we niets mee op joh.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel zaklampen heb je nodig? En aan oplaadbare zaklampen heb je weinig als er geen stroom meer is? Zonnepannelen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee juist wel. voor zaklampen en dat soort dingenHier ook gedaan, dan koop je een supergoeie oplaadbare zaklamp voor ¤4,- en warmtedekens , Maar radio's of eten doe je natuurlijk ergens anders
![]()
Mijn duim kan dat nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is waar idd.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tjaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet doen Charly. Heeft geen zin.
Als iedereen roept dat er oorlog komt kan ik nier meer niet zirgeb makenTrust nobody![]()
Interessanter dan Europa en UA is eigenlijk wat de VS aan opbouwen is als muur richting ChinaRusland geloven ze wel daar in aan de andere kant van de oceaan, en dat kan Europa makkelijk opvangen voor Russki weer op oorlogssterkte zijn.
Lach met een schone bips![]()
Maak je geen zorgen voor morgen want morgen zorgt wel voor zichzelfWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nooit wakker liggen van problemen die je toch niet kan oplossen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je moet je afvragen waarom het zin heeft dat je je zorgen maakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja
Als iedereen roept dat er oorlog komt kan ik nier meer niet zirgeb maken
Gooi de bom.
Zijn we van alle ellende af. Is toch ook goed.![]()
Nahquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:06 schreef Moeraskat het volgende:
Maak je geen zorgen voor morgen want morgen zorgt wel voor zichzelfTrust nobody![]()
????quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:05 schreef mario390 het volgende:
denken julie echt het komt wat op nederland zu ?![]()
Pijn dood ellende verdriet hongerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je moet je afvragen waarom het zin heeft dat je je zorgen maakt.
Gooi de bom.
Zijn we van alle ellende af. Is toch ook goed.
Voordat we doodgaanTrust nobody![]()
Ik heb ook een paar powerbanksquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel zaklampen heb je nodig? En aan oplaadbare zaklampen heb je weinig als er geen stroom meer is? Zonnepannelen?1 zaklamp pp en heb een powerbank van 24000mah (mag nog net mee in het vliegtuig
)
Yupquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Pijn dood ellende verdriet honger
Voordat we doodgaan
En het duurt maar ff.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: