Welk kartel bedoel je nu?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
De andere kunnen niet genieten van het spel ... alleen maar geld en ik zie de andere en die zijn ontspannen en relaxed aan het praten ... ipv dat geconspiracy gedoe van dat Kartel
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem vanavond nog Axel omarmen alsof het zijn beste vriend was
Denk dat ze het om de week doen, vorige week was er een feestje, nu weer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Waar blijven de ballonnen en de slingers voor het feest?
Die moet je zelf ophangen op je eigen partijtje want ik gok geen BB feestje meerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Waar blijven de ballonnen en de slingers voor het feest?
Scheen wat gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....
Ze lopen elkaar compleet op te fokken onderschat Jolien ook niet met haar gestookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....
Ben je doof?..."ontspannen aan het praten" 😂quote:
Jammer. Vind feest leuker om naar te kijken dan zure grafstemming.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze het om de week doen, vorige week was er een feestje, nu weer niet.
Sow !! Die laat zich nu goed zien iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar compleet op te fokken onderschat Jolien ook niet met haar gestook
Eens, maar een gezellig feestje zit er nu niet in ben ik bangquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Jammer. Vind feest leuker om naar te kijken dan zure grafstemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |