Wij communiceren het met Australie en doen het echt anders.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wat denk je dat "wij" doen? Stemmingmakerij en oorloghisterij dat soort berichten
Erg mals, hoorde ik van een man in een regenjas uit Pekingquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zullen ook wel kip aan boord hebben.
Mafkees, kom eens uit die bubbel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij communiceren het met Australie en doen het echt anders.
Dus nee
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mafkees, kom eens uit die bubbel.
Ik bedoel niet dat wij stiekum oefenen voor de kust van AustralieMan3
Damn!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over naar echt nieuws:
Deze panden hebben we verloren in Arnhem.![]()
[ afbeelding ]
De panden daarachter ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over naar echt nieuws:
[ afbeelding ]
Duurde een paar seconden... maar..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:38 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen kip tussen de avondbeestjes, wel een haan
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel heel erg heleboel veel mooierquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duurde een paar seconden... maar..![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is mijn favo !
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind deze wel heel erg heleboel veel mooier
[..]
Geen idee, maar ik ben benieuwd hoe hun eitjes smaken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch
Je vraagt je af welke evolutie dat gebracht heeft.... Zouden het vulkaan kippen zijn? , die niet mochten opvallen op de verschroeide aarde
Brons van Miep ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over naar echt nieuws:
[ afbeelding ]
Ja bizar hč.. zelfs de binnenkant van hun mond en tong is zwart.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben benieuwd hoe hun eitjes smaken.
Zijn ook zwart van binnen
Eeeuh... Ik ken Miep Brons... maar zie ff de link nietquote:
Kwam deze nog tegen, dacht misschien iets voor jou, ik wist helemaal niet dat die die bibliotheek haddenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben benieuwd hoe hun eitjes smaken.
Zijn ook zwart van binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Op die foto een Brons winkel, gezien de auto's een kleding winkel (later zeeman)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh... Ik ken Miep Brons... maar zie ff de link niet
Ennuh.. Avond
Ach so. Scherp!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Op die foto een Brons winkel, gezien de auto's een kleding winkel (later zeeman)
En hun ziel?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja bizar hč.. zelfs de binnenkant van hun mond en tong is zwart.
Miep is met een Brons getrouwd en heeft destijds de ero videotheken gestart.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwam deze nog tegen, dacht misschien iets voor jou, ik wist helemaal niet dat die die bibliotheek hadden
Binnenkort eens kijken wat dat is, nu is de slaap me aan het opeisenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De naam ringde een bel, dacht dat het iets met de wallen te maken had of met het leger des Heilsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Miep is met een Brons getrouwd en heeft destijds de ero videotheken gestart.
Hola muisquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Miep is met een Brons getrouwd en heeft destijds de ero videotheken gestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |