Misschien ff een mod roepen of die je afbeelding tags kan toevoegen!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:09 schreef Deisyy het volgende:
https://www.landleven.nl/(...)640x922-c-center.jpg
Jouw mod kan niet eens meer een plaatje postenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien ff een mod roepen of die je afbeelding tags kan toevoegen!
Niet so sip ~! Je kunt het welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw mod kan niet eens meer een plaatje posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Altijd eigenlijk wel. Zouden ze in Nigeria een beetje malse kip hebben?quote:
Dat was ook een idee geweest, maar ik had ze gewoon in de koekenpan gebakken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En die kipkrokant dingen in samenwerking met de airfryert zijn werken goed! Slim wel.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet so sip ~! Je kunt het wel
Rond 9 uur ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Stond geloof ik wel een goed kiprecept tussen die lijst die ik posttequote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk wel. Zouden ze in Nigeria een beetje malse kip hebben?
Chickies zijn ook goed jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Twee topics achter elkaar een lekker kippetje in de OP
Iedereen vreet kip denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu vraag ik me plots af.. of kippen al over de hele wereld verspreid waren... of dat dat iets geintroduceerts is door de eerste globetrotters.. hmm
< GoA gaat ff Googlen
Ik lees net dat we het te danken hebben aan de Chinezen.. Logisch wel.. nergens maken ze kip malser dan bij een goeie Chinees... alles valt plots op zijn plekquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees net dat we het te danken hebben aan de Chinezen.. Logisch wel.. nergens maken ze dip malser dan bij een goeie Chinees... alles valt plots op zijn plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees net dat we het te danken hebben aan de Chinezen.. Logisch wel.. nergens maken ze kip malser dan bij een goeie Chinees... alles valt plots op zijn plek
https://www.newscientist.(...)altijd-al-met-rijst/quote:De oudst gevonden kippenbotten waarvan duidelijk is dat het om tamme kippen gaat, dateren van 1650-1200 voor Christus uit het Thaise Ban Non Wat.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
https://www.newscientist.(...)altijd-al-met-rijst/
Ik zal niets zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ja.. maar met die Thai kon ik die restaurant grap niet maken!
Dat was de pizzabodem.quote:
Apart kaartje..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal niets zeggen.
[ afbeelding ]
Duidelijk de VOC in actiequote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Apart kaartje..
Vooral hoe het midden op de oceaan terecht kwam terwijl het indonesië en australie oversloeg
WIC danquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die woonden toen nog in grotten
Zo te lezen werden ze als voedsel meegenomen. Als eilanden ver weg lagen dan waren de kippen al opgegeten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Apart kaartje..
Vooral hoe het midden op de oceaan terecht kwam terwijl het indonesië en australie oversloeg
Precies.. Behalve hier:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo te lezen werden ze als voedsel meegenomen. Als eilanden ver weg lagen dan waren de kippen al opgegeten.
Want? Daar liggen toch ook eilandenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies.. Behalve hier:
[ afbeelding ]
Laten we er even voor het gemak van uit gaan dat de kip uit Thailand komt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Daar liggen toch ook eilanden
Extra relletjesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef RedShoe het volgende:
Straks die Hagenezen weer terug in de eredivisie...
Meer wedstrijden zonder (uit)publiek denk ik..quote:
Ik zou best nog wel een keertjequote:
Er zitten nog een aantal raadsel over de verspreiding van mens en dier.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we er even voor het gemak van uit gaan dat de kip uit Thailand komt.
Dan is het geel de oudste waarneming. En dan zegt logica dat dat geel geleidelijk uit spreid via land en water routes. En dat doet het ook
Behalve die eilanden die ik zoomde. Die zijn meer als 1000 jaar! of nog meer! eerder dan heel Indonesië en Australië, die dichter bij het epicentrum liggen.
Dat is wat ik bedoel.
Nu gaat het waarschijnlijk om gevonden archeologische resten.. dus de vraag is hoe goed men gezocht heeft.. en wat is toeval.
Maar het sprong er iig uit.
We hebben het over duizenden kilometers, en jaren !!
Want Den Haag is door de jaren zo veranderdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou best nog wel een keertje
Ach wat leg ik toch te dromen.
Dat nieuw Babylon!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want Den Haag is door de jaren zo veranderd
Australië en Papoea-Nieuw-Guinea waren niet interessant voor de Chinezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zitten nog een aantal raadsel over de verspreiding van mens en dier.
Het blijft onduidelijk hoe sommige dieren ergens terecht kwamen. Bijvoorbeeld omdat het niet logisch was omdat er een zee oid tussen lag. Dus met de kip zal dit ook zo zijn.
Moest dat er nou echt zo nodig komenquote:
Logisch.. die konden de restaurant rekening niet betalenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Australië en Papoea-Nieuw-Guinea waren niet interessant voor de Chinezen.
En zo raar, het is vaak opnieuw waarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest dat er nou echt zo nodig komen
Ouwe meuk, altijd leuk
Nu welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Australië en Papoea-Nieuw-Guinea waren niet interessant voor de Chinezen.
En wat denk je dat "wij" doen? Stemmingmakerij en oorloghisterij dat soort berichtenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu wel
De Chinese marine was van de week voor de Australische kust aan het 'oefenen'.
Die zullen ook wel kip aan boord hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu wel
De Chinese marine was van de week voor de Australische kust aan het 'oefenen'.
Ditquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wat denk je dat "wij" doen? Stemmingmakerij en oorloghisterij dat soort berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |