Het was ook gewoon een goed gesprek beide konden zeggen wat op hun hart lagquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet liegen he, das niet netjes.
We mogen hier niet bespreken wat op de streams is geweest, maar geen loopje nemen met de waarheid.
Axel heeft Jordy trouwens ook niet onder de tafel geluld.
Omdat ze een stukje gehakt meer hadden gepakt, de vlegels!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef Astro_boy het volgende:
Mensen hebben de eerste maand gemist. Toen Jef en Mattie ook mochten wieberen van Jordy
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een goed gesprek beide konden zeggen wat op hun hart lag
Hij speelt het spel, en bespeelt heel bewust de kijkers.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is ook eigenlijk een goeie jongen. Dan is het soms lastig om met de meedogenloze vuilak A. en zijn sinistere muze J. te moeten dealen.
Ja. En het heeft de lucht geklaardquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Droopie het volgende:
[..]ze draaiden er wel beetje om de hete brij heen, maar t was een normaal gesprek..
Dat weet ik niet, daar mag ik van moderators niet over praten in dit topicquote:
Dat zijn de vervelendste soort mensen. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speelt het hard, maar tegenslag is iets waar hij niet mee kan omgaan.
Ik weet ook niets mag van mijn collega moderator niet over pratenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daar mag ik van moderators niet over praten in dit topicin dit topic is het zaterdagavond
Dat komt ook deels doordat hij denkt dat hij de slimste van allemaal is, en Axel blijkt een sterke tegenstander te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat zijn de vervelendste soort mensen. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.
Dat klopt mee eensquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat zijn de vervelendste soort mensen. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.
Ze moesten het geven aan de armste twee als ze dm wilde worden. Deden ze dat niet dan werden de twee armste dm.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook niet goed van die 1200 ze zegt het gegeven te hebben
ja omdat ze DM moesten kopen
ja dus en dat zei BB letterlijk ze moesten het betalen aan de 2 armstequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moesten het geven aan de armste twee als ze dm wilde worden. Deden ze dat niet dan werden de twee armste dm.
Het blijft een 24-uursoverzicht, en niet alles is relevant voor het spel wat wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
BB zend dus niet alles uit het hele walgelijke gesprek wat snachts is gevoerd tussen Jane en Axel hebben ze dus niet uitgezonden echt vetten censuur dit
Ja jullie zeggen hetzelfde haha. Joehoeequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dus en dat zei BB letterlijk ze moesten het betalen aan de 2 armste
Ja dus moesten ze het hun geven. Logisch toch dat ze dat gedaan hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dus en dat zei BB letterlijk ze moesten het betalen aan de 2 armste
Voornamelijk liggen en onverstaanbaar brabbelen. Gzd is er ondertiteling in de uitzending..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die David vind ik echt niks vraag me af wat hij daar nog doet.
nou dat was toch echt wel relevant, ze doen het as we speak ook weerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het blijft een 24-uursoverzicht, en niet alles is relevant voor het spel wat wordt gespeeld.
Overal tussendoor glippen. Hij speelt het wel wat doordachte dan wat-ie op het eerste gezicht uitstraalt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die David vind ik echt niks vraag me af wat hij daar nog doet.
Maar Jane zei tegen Jordy en Jolien 'We moesten 2 mensen geld geven en gaven dat aan de twee armsten, jullie dus. Maar dat zeiden we niet tegen jullie want we hoeven geen schouderklopje'.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moesten het geven aan de armste twee als ze dm wilde worden. Deden ze dat niet dan werden de twee armste dm.
Ja die rolt al liggend overal door heen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Overal tussendoor glippen. Hij speelt het wel wat doordachte dan wat-ie op het eerste gezicht uitstraalt.
Misschien speelt hij daardoor het spel goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die rolt al liggend overal door heen.
Nee volgens mij als enige.toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien speelt hij daardoor het spel goed.
Zie hem niet als winnaar, maar hij is tot dusver nog niet genomineerd.
Dat is net als met die telefoonquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef spapaars het volgende:
Kom naar de beslissingskamer (gewoon Nederlands kan toch ook), wie is er het eerst.
En dan is het maar net waar je bent op dat moment.
Loten zou eerlijker zijn
Jane, Axel en Mattie hebben geld verloren en Jolien en Jordy hebben er geld bij gekregen ..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Jane bracht het wel alsof het een barmhartige actie was die 1200 euro aan de armste geven.
Jordy was het dichtste bij ..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef spapaars het volgende:
Kom naar de beslissingskamer (gewoon Nederlands kan toch ook), wie is er het eerst.
En dan is het maar net waar je bent op dat moment.
Loten zou eerlijker zijn
Ja maar het was geen geschenk aan Jolien en Jordy, het was een keus in eigen belang.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jane, Axel en Mattie hebben geld verloren en Jolien en Jordy hebben er geld bij gekregen ..
Precies dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:49 schreef spapaars het volgende:
Ga loten, heb je ook geen gezeik achteraf.
ja hoor primaquote:
Het is wel een keiharde tante hoorquote:
Bij jou is alles wat Jordy doet gescript. Je kan ook zeggen hij is slim😄quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:52 schreef spapaars het volgende:
Volgende keer.
Jordy kraakt even een cijferslot, M'n hoela, dit is gescript.
Nee, een 4 cijferslot met 9999 mogelijkheden open je niet even zomaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Bij jou is alles wat Jordy doet gescript. Je kan ook zeggen hij is slim😄
Misschien heeft hij hints gehad, er over nagedacht, we zullen zien morgen.😜quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, een 4 cijferslot met 9999 mogelijkheden open je niet even zomaar.
Je schrijft het, hints gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:07 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Misschien heeft hij hints gehad, er over nagedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |