En dan zeggen dat Sharice kwaad werd.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
Jolien vindt zichzelf ook wel heel geweldig. Bah.
Ja, het kan nooit echt veel worden lijkt me.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo gaat de winnaar met een fooi naar huis.
Zag vandaag een lijstje van de gewonnen bedragen, en elk jaar was het minderquote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het kan nooit echt veel worden lijkt me.
Mooi bondjequote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef superniger het volgende:
Jolien en Jordy naaien elkaar.
TOPSHOW
Met die uithoudingsvermogens zijn vaak de mannen in het voordeel.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Waar blijven de leuke spellen met uithoudingsvermogen en zo. Al die mindfuckgames hoeven van mij niet zo.
Nou, dat hoeft niet per definitie. Als je er ook een evenwichtscomponent aan toevoegt of zo.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met die uithoudingsvermogens zijn vaak de mannen in het voordeel.
Dat zagen we vandaag bi de bondgenoten, en idd de vrouwen deden dat het best.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft niet per definitie. Als je er ook een evenwichtscomponent aan toevoegt of zo.
Hij zit er alleen maar voor de vrijstellingen. Alles draait om de vrijstellingen. Zit zitten daar met 7 man, die heel graag het spel spelen, maar hij… hij gaat voor die vrijstelling.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:47 schreef spapaars het volgende:
En nu zei Jordy dat hij wel degelijk voor de vrijstelling ging, ipv een vrijstelling van een ander te voorkomen
Van de nieuwe BB heb ik alleen die gekeken waar Jill de winnaar werd. Daar was het ook gluiperig en genieperig.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
Het is voor het eerst dat ik een bb kijk waar twee groepen zo heftig uit elkaar liggen. Ik weet niet hoe jullie er tegenaan kijken, maar voor mij verpest het echt het kijkgenot. Andere jaren had je ook bondjes, maar was er ook nog wel wat onderling plezier. Nu is het meer een loopgravenoorlog.
Klopt.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
Het is voor het eerst dat ik een bb kijk waar twee groepen zo heftig uit elkaar liggen. Ik weet niet hoe jullie er tegenaan kijken, maar voor mij verpest het echt het kijkgenot. Andere jaren had je ook bondjes, maar was er ook nog wel wat onderling plezier. Nu is het meer een loopgravenoorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |