Cutelaba was een robbery. Vond ook dat Aldo had gewonnen. Die combo van hem in de derde ronde was wel echt GENOT, ongelooflijk dat Zahabi dat overleefde ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:47 schreef Nober het volgende:
Wat is 't nou, wel of geen vlag in de kooi.
(Ik ben bij Malott vs. Fuck you Radtke).
Rare score card bij Bukauskas vs. Cutelaba.
Jasudavicius op weg naar...
Almakhan de eerste die Katona finisht.
Ik had 10-9, 10-9 Aldo en 10-8 Zahabi, dus draw. Anders had Aldo gewoon 29-28 gewonnen naar mijn mening.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:11 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Cutelaba was een robbery. Vond ook dat Aldo had gewonnen. Die combo van hem in de derde ronde was wel echt GENOT, ongelooflijk dat Zahabi dat overleefde ook.
Natalia Silva heel mooi en geweldig gevecht tussen Jack en Belal. Shevchenko heel gedegen weer, zei al dat ik het vreemd vond dat ze de underdog was. Fiorot heeft weinig gedaan behalve Shevchenko tegen de kooi drukken. Hoop dat ze nu Shevchenko - Zhang doen.
Heeft Dana dat bevestigd?quote:
Gaat evengoed wel gebeuren maar dan volgend jaar, Islam heeft gezegd dat hij geen afstand doet van zijn lightweight titelquote:
Islam heeft niets te willen. UFC is de baas.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Gaat evengoed wel gebeuren maar dan volgend jaar, Islam heeft gezegd dat hij geen afstand doet van zijn lightweight titel
Pereira dacht ook al dat hij leverage had. Nu is ie boos en denkt ie te stoppen.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Islam heeft niets te willen. UFC is de baas.
Ja daarom denk ik ook wel dat Islam en de UFC op één lijn zittenquote:Op zondag 11 mei 2025 14:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Pereira dacht ook al dat hij leverage had. Nu is ie boos en denkt ie te stoppen.
Alhoewel, Hunter was wel op bezoek in Dagestan laatst.
https://x.com/josealdojunior/status/1921647168235925505quote:This may have been my last time inside the Octagon. This week, I faced one of the biggest battles of my life, and it wasn’t against an opponent, but within myself. Over the past few years, I rekindled the dream of becoming a champion once again. I trained as I always did, gave…
more than I ever had. But while cutting weight, something inside me said: “You don’t need to do this anymore.” And I listened. It’s time to move forward. To live for my wife, for my kids. To celebrate the story I wrote with every war, every belt earned through blood and faith.
Thank you, Dana White and @lorenzofertita. Thank you to the UFC.
And most of all — thank you, my fans. You were the fuel behind every walk to the cage. You made me a king. If this was my farewell, know that I leave in peace. With a heart full of gratitude and my head held high.
Because I made history. Because I lived my dream. Because, above all, I stayed true to myself.
José Aldo
Je moet altijd stoppen op het goede moment. Misschien was Aldo iets te lang doorgegaan. Overigens wel echt bizar hoor na die flurry, er zat echt helemaal niets meer in zowat. In een paar seconden al je kruit verschoten. Dat was echt heel erg merkbaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:11 schreef Nober het volgende:
Aldo:
[..]
https://x.com/josealdojunior/status/1921647168235925505
Weten we of Islam weer terugwil naar lightweight? Want dat lijkt me wel een bepalende factor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:06 schreef Nober het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Net als Topuria vacates Makhachev de titel, einde champ champ tijdperk (2016-2025), of geldt het niet voor Zhang als die omhoog gaat tegen Shevchenko?
317, Las Vegas (28/6)
Oliveira #2 vs. Topuria
Pantoja (c) vs. #4 Kara-France
Costa #12 vs. #14 Kopylov
Dariush #9 vs. #10 Moicano
Diniz vs. Justin Tafa
Royval #1 vs. #6 Kape
Hermansson vs. Rodrigues
UFC Abu Dhabi (26/7)
Whittaker #5 vs. #13 De Ridder
319, Chicago (18/8)
Du Plessis (c) vs. #3 Chimaev
Geen datum (320, 321?)
Della Maddalena (c) vs. Makhachev
THE CHAMP IS HERE
Islam had prima volgende maand tegen Ilia kunnen vechten en bij winst einde van het jaar tegen JDM aangezien die nog moet herstellen, zal wel bang zijnquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Ilia overtuigend van Oliveira wint zou het wel een gemis zijn als Ilia - Islam nooit plaatsvindt.
Denk je dat echt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Islam had prima volgende maand tegen Ilia kunnen vechten en bij winst einde van het jaar tegen JDM aangezien die nog moet herstellen, zal wel bang zijn
Bang is misschien een groot woord maar ik vind het wel teleurstellend, zeker ook aangezien zijn vorige title defense in zijn schoot werd geworpen. Zou het ook zonde vinden als we Arman - Islam nooit krijgen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Gewoon goede kans voor 170-titel (die combinatie is wellicht nog nooit gelukt?) en veel meer extra legacy dan de zoveelste defense.
Ja Jones vind ik wel een veel triester verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Bang is misschien een groot woord maar ik vind het wel teleurstellend, zeker ook aangezien zijn vorige title defense in zijn schoot werd geworpen. Zou het ook zonde vinden als we Arman - Islam nooit krijgen.
Mooi trouwens om Jones helemaal van de kaart in Thailand te zien aan het haar van een Rus snuffelend terwijl Dana maar weer eens aankondigt dat het gevecht toch echt rond is binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |