SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
Ik heb vannacht Anora gezien. Ik vond het zeker de moeite waard
Conclave heb ik vorige week gezien. Hoewel ik veel interesse heb in het conclaaf als instituut, vond ik de film wat ver gezocht af en toe.Ik heb nog geen motivatie gevonden om conclave te kijken. Anora was leuk. Maar toen ik hem zag had ik niet verwacht dat die film zou krijgen wat hij kreeg bij de Oscars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Substance kreeg minder dan ik verwacht had.🐙
Vijf oscars is wellicht wat veel ja. De acht nominaties voor Conclave had ik dan weer helemaal niet verwacht. Ik vond 'm wel de moeite waard op zich hoor, maar hij sprong er voor mij ook weer niet enorm uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog geen motivatie gevonden om conclave te kijken. Anora was leuk. Maar toen ik hem zag had ik niet verwacht dat die film zou krijgen wat hij kreeg bij de Oscars.
The Substance kreeg minder dan ik verwacht had.
Ballon over je trui wrijven en dan aan het plafond plakkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Static_cling
Ik ga hem gewoon nog een keer posten.
Ettoooooquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
essssieeeeeeeeeeee, essieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
TIIIJJJJDDquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
essssieeeeeeeeeeee, essieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Even tijd voor mezelfquote:
Het ging vooral om de kat. Die foto staat al bijna 20 jaar op Wikipedia ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ballon over je trui wrijven en dan aan het plafond plakken
die kat ligt al in verre staat van ontbinding in de grondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ging vooral om de kat. Die foto staat al bijna 20 jaar op Wikipedia ook.
@Vlinderquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
gouden collier gekocht voor Vlinder d'r verjaardag.
NIET doorvertellen
Ja, ik denk, ik zeg het even. Verwachten ze vast niet. Is leuk, zo af en toe een kleine verrassing.quote:
Ik hoop op een bedje van verpakkingspinda's.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kat ligt al in verre staat van ontbinding in de grond
Ik moest even gaan zitten om dit nieuws te verwerken hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik denk, ik zeg het even. Verwachten ze vast niet. Is leuk, zo af en toe een kleine verrassing.
Oh sorry, ja kan me voorstellen dat dit zo wat rauw op je dak valt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even gaan zitten om dit nieuws te verwerken hoor.
Wat lief van jequote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
gouden collier gekocht voor Vlinder d'r verjaardag.
NIET doorvertellen
Ik doe net alsof ik dit niet heb gelezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe heet een slak zonder huisje
'
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik dit niet heb gelezen.
een huisjesloze slakquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'
Een slakloze dak.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'
Morgen weer zo naar het schijnt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:38 schreef kree het volgende:
.
Lekker weertje vandaag zeg. Lijkt wel soort van lente.
Belachelijk. Echt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:40 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Krijg lekker de pleuris joh met dat hele navo circus.
Hele stad wordt 4 maanden lang 1 groot tering drama @:airwin @:liesje1979
Jij woont op een plek wat nog amper Den Haag genoemd mag worden, denk niet dat je er veel van merkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:40 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Maar die top duurt toch niet 4 maanden dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:40 schreef Haags het volgende:
[ x ]
ik snap ook niet helemaal waarom de boel zo achterlijk lang dicht moetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die top duurt toch niet 4 maanden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |